Beantwoord

Vernieuwing abonnement

Ik heb vorige week mijn abonnement verlengt via my t-mobile.
Hier heb ik tot op heden nog niks van gehoord.
Ik heb ook geen bevestiging gehad.

Alles lijkt wel mis te gaan met de verlenging .
Ik wil nu toch echt graag weten wat de status is van mijn verlenging.
icon

Beste antwoord door Ruben01 4 oktober 2013, 10:00

@Rewaantje,

Ik heb dit voor je nagekeken en je order ligt sinds vandaag bij AMP. Dit betekend dat je een mail of sms ontvangt zodra je toestel geleverd gaat worden. Je kunt aan de hand van de mail of sms een afleverafspraak maken 🙂!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
@Rewaantje,

Ik heb dit voor je nagekeken en je order ligt sinds vandaag bij AMP. Dit betekend dat je een mail of sms ontvangt zodra je toestel geleverd gaat worden. Je kunt aan de hand van de mail of sms een afleverafspraak maken 🙂!
Ik heb precies hetzelfde
Eergister bestelling gedaan en geen bevestiging gehad
Is het goed aangekomen?
Reputatie 6
@mareiyah

Ik heb dit voor je nagekeken, jouw order is vertraagd met ongeveer 5 dagen. Zodra deze is verwerkt ontvang je een email om een afspraak voor de levering te maken.
Goeiedag,

Ik heb gister een bestelling geplaats voor een nieuw abbonnement met telefoon, ik heb alleen nog geen Bevestigingsmail gekregen "Binnen 10 minuten ontvang je een bevestiging per e-mail" ..

Heb ik de bestelling/contract op mijn naam laten zetten met nummer behoud omdat dit account/abonnement die is verlopen waar ik nu mee ingelogd ben
op de naam van mijn vader staat.

De bestelling heb ik onder dezelfde Email en gegevens als dit account gezet alleen dan op mijn naam.
Nou ben ik benieuwd wat hiet is mis gegaan?

Mvg Robin
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Robin,

Wat leuk dat je een nieuw abonnement met telefoon hebt besteld! Ik ga direct controleren of dit allemaal goed is gegaan!

Ik zie dat je vandaag om 10:39 een bevestigingsmail op jouw Gmail-adres hebt ontvangen! Heb je die nu wel gekregen? Verder is het op dit moment wachten op voorraad en zodra die er is zul je jouw toestel in ontvangst kunnen nemen. Ik ben heel benieuwd hoe die je gaat bevallen! Laat je het ons weten zodra je 'm in handen hebt? 😃
Hoi Jaimy,

Ik heb vanochtend gebeld ben soms beetje ongeduldig... 😜 Alles is goed nu.
Bedankt voor je reactie! Ik wens je een fijne dag verder. Zal je laten weten hoe ie bevalt 🤗

Mvg Robin

Reageer