Beantwoord

Vernieuwing doen met BKR registratie

• 11 september 2016
  • 1 reactie
  • 351 Bekeken

Hallo,
Ik mag over ongeveer 1 maandje mijn abbonement verlengen, ik sta geregistreerd bij het BKR, kan ik in oktober gewoon mij abbonement verlengen?
icon

Beste antwoord door Sam- 13 september 2016, 11:08

Hey Danique,

Leuk om je op het forum te zien. Welkom!

Gaaf dat je binnenkort weer kan vernieuwen. Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben voordat je kan vernieuwen.

Wij werken niet meer samen met het Bureau Krediet Registratie. Dit betekent dat wanneer je bij het BKR geregistreerd bent dit geen invloed heeft op de acceptatie van je vernieuwing.

Ik hoop dat dit het antwoord is waar je op hoopte en dat hiermee je vraag is beantwoord. Laat ons weten als je aanvullende vragen hebt. We helpen je graag verder. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hey Danique,

Leuk om je op het forum te zien. Welkom!

Gaaf dat je binnenkort weer kan vernieuwen. Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben voordat je kan vernieuwen.

Wij werken niet meer samen met het Bureau Krediet Registratie. Dit betekent dat wanneer je bij het BKR geregistreerd bent dit geen invloed heeft op de acceptatie van je vernieuwing.

Ik hoop dat dit het antwoord is waar je op hoopte en dat hiermee je vraag is beantwoord. Laat ons weten als je aanvullende vragen hebt. We helpen je graag verder. 😉

Reageer