Vernieuwing/verlenging contract (deel 1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1020 reacties

Reputatie 2
Voor en sim onley betaal je minder omdat er geen telefoon bij zit
Reputatie 2
ik betaal nu 28 euro voor me abonnement + nog overige kosten maar ben bereid 30 euro te gaan betalen als ik me contract vernieuw en een blackberry bold 9700 krijg. maar dat vraag ik nog wel na in de t-mobile winkel zelf
Reputatie 7
heb je bij gsmtopdeal al gekeken of micky? dit zijn ook t-mobile abonnementen. Meestal iets oudere types maar goedkoper als bij de t-mobile shop of site.
Kijk rustig op je gemak rond.
Reputatie 6
Badge +8
gsmtopdeal, heeft ook aardige aanbiedingen.

Ook met blackberry
http://www.gsmtopdeal.nl/goedkoop-mobiel/blackberry.asp

Succes
CENTAUR
Reputatie 2
ja ik moet een blackberry bold 9700 maar die zie ik er niet tussen staan op de t-mobile site
Reputatie 2
Goedemiddag,
Ik kom sinds 29-09-2010 in aanmerking voor contractverlenging,.
Dus ik vanaf vorige week woensdag op de site aan het rondkijken, en viel mijn oog op de htc hd2.
Dus ik aan het klikken en kijken, en ja het was mogelijk zonder bij te betalen.
Maar aangezien ik nog een telefoon voor mijn dochter moest hebben, dacht ik: ik wacht tot zaterdag, dan ga ik naar de tmobile schop in rotterdam, verleng mn abbo, en neem dan gelijk de htc hd2 mee naar huis.
Wel mn dochter een nieuwe mobiel gegeven en zelf maar niet verlengd in de shop, das namelijk 5 euro per maand duurder.
Ga ik nu op de site kijken om mn abbo te vernieuwen, kan ik de htc hd2 niet meer bij een verlenging cq vernieuwing van mn contract krijgen
Wel 2 andere van htc, Maar die wil ik niet.
IK WIL DE HTC HD2.
Maar als je als nieuwe klant je aanmeldt kun je de htc hd2 WEL krijgen, en als bestaande abbonee gaat dat niet, terwijl ik mn abbo ook nog wilde verhogen, en tmobile family wilde hebben.
Hoe kan dit??
Hoe krijg ik nu toch die hd2???
Groeten
Gert
Reputatie 2
Hallo allemaal!
Ik heb een vraag, ik overweeg om buiten mijn conractsperiode om mijn contact te vernieuwen,.. dit kan voor een x bedrag via de klantgenservice alleen. Ik wil dit omdat mijn toestel telkens defect is die ik nu heb.
Nu is mijn vraag of op het nieuwe toestel wat ik dan binnen 5 werkdagen krijg toegestuurd, of daar dan een t-mobile logo opgedrukt staat.
Want ik vind dat erg lelijk. Op de site overigens staan alle telefoons ZONDER logo afgebeeld. Wie kan een antwoord geven op mijn vraag?
Reputatie 2
Telefoons zonder logo zijn simlock-vrij, maar zijn bij aanschaf duurder. Je kan hier vaak wel om vragen maar reken er maar op dat er dan een bedrag bovenop komt;)

Gr. Thomas
Reputatie 2
Oke , dank voor je reactie, echter dit zal mij zelfs tegen houden om mijn contract nu te vernieuwen... want ik vind t echt heel erg lelijk... dus dan sluit ik me abbo liever af bij bijv. tfortelec..
Reputatie 2
Heb mijn contract verlengd en ik baal er van dat ik heb gekozen voor een 2 jarig relax 45 sim only. Had voorheen een 1 jarig sim only abo van 12 euro maar omdat ik elke maand een paar minuutjes over mijn beltegoed heen was kon ik telkens dik bij betalen. 110 euro was geen uitzondering, is mijn eigen schuld had ik maar mijn abo tussentijds moeten verhogen. Wel jammer want had goedkoper uitgeweest als ik abo met een dure telefoon had genomen. Maar verwijt het t-mobile niet had ik maar mijn abo aan moeten passen. Dus ik in een tshop mijn abo verlengen met het idee om van een 12 euro abo naar iets van een 24 euro abo te gaan.Wordt mij verteld dat ik wel een hele goedkope bundel had en dat bellen steeds duurder gaat worden en dat ik beter maar een 2 jarig abo kon nemen en nam dus de relax 45 (25 euro). Zie ik net dat je voordeel sim heb 500 min + 150 sms voor 19,95 bij 2 jarig abo en dat vind ik echt *****. want mijn laatste rekening van mijn niewe abo was ook alweer 50 euro omdat ik er over heen zat. Wilde bij verlengen na inzien van tarieven een relax 60 (LEES! 50 euro) abo afsluiten maar dan wordt je van te voren al genept omdat je dan gelijk het dubbele t.o.v. relax 45 betaald en maar 150 luttele minuten erbij krijgt voor je 25 euro extra. Leuke marketing strategien maar klant tevredenheid bij mij is ver te zoeken. En vraag mij ook af wanneer nou eens mijn factuurkorting van mijn punten die ik heb ingeleverd worden verrekend. Kortom als die voordeelsim van 19,95 per maand voor 2 jaar gelijk aan mij werd voorgeschoteld was ik een tevreden mens geweest en had ik nu weer geen hoge rekening in me mik gehad. Ik hoop dat hier wat mee gedaan wordt ben niet bereikbaar op mijn 06.
Reputatie 2
Net gebeld met de klantenservice, maar die krijgen afdeling Incasso niet te pakken en weten het verder ook niet.

In juni heb ik mijn contract verlengt van Relax300 SO naar Relax 35. In mijn oude abbo had ik WnW Standard en bij mijn nieuwe abbo heb ik gekozen voor WnW Plus en ook T-Mobile Family.

Nadat mijn ingangsdatum nieuwe contract was verstreken bleek ik nog steeds geen Family te hebben en ook geen Plus. DIt is toen na een telefoontje aangepast. Echter hebben ze de kosten (hogere voor WnW Plus) met terugwerkende kracht aangepast, waardoor ik moest bij betalen over een vorige factuur. Ook hebben ze zitten rommelen met de verbruikskosten omdat ik nu ineens data-kosten moet betalen en sms-jes, terwijl ik in mijn oude abbo sms maximaal had en nog ruim 420 minuten en in mijn nieuwe abbo n
Reputatie 2
Hoi Thierry,als je de klacht mailt naar info@t-mobile.nl met je tel.nr. erbij word je de volgende dag gebeld en geven ze 'n oplossing.Werkt perfect,ik vond het heel netjes!!Succes ermee.
Reputatie 2
Wanneer ik via My T-Mobile wil kijken naar de opties voor contractverlenging met nieuwe telefoon krijg ik de volgende melding: Er zit al een prijsplan in je winkelwagen dat niet kan worden gecombineerd met een product op deze pagina. Maak in de linkernavigatie een keuze voor een andere pagina of leeg je winkelwagen om de producten op deze pagina te zien.

Er zit op dat moment echter niets in mijn winkelwagen. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Reputatie 2
hallo,
Ik ben robbin en mijn iphone is vorige zaterdag 5-5-2010 gestolen. Ik heb dus nu nog een abonnement lopen die ik gewoon terug gezet heb op mijn oude telefoon. Ik heb gehoord van iemand dat je 3 maanden van te voren voor dat je oude abonnement al een nieuwe abonnement met iphone kan nemen en dan krijg je hem binnen terwijl je oude abbo nog loopt en als die abonnement afgelopen is gaat die automatisch op die nieuwe abonnement waar die iphone bijzat verder. Klopt dit?

met vriendelijke groeten,

Robbin de Vos
Reputatie 2
Thanx Loetje,

Ik heb je advies opgevolgd en zojuist een email gestuurd zoals je zei. Ik ben benieuwd naar de afhandeling hiervan.

Gr. Thierry
Reputatie 2
Nou kansloos!

Ze zijn inderdaad supersnel vanochtend, binnen een uur heb ik al iemand aan de telefoon, mevrouw Jansen.

Deze persoon gaat echter volledig uit van aannames en trekt heel vreemde conclusies. Sowieso moet je goed opletten als ze terugbellen want ze proberen je tevreden te stellen met een halve oplossing.

Je moet zeker de facturen zelf bij de hand houden om ze op alle factuurfouten te wijzen. Uiteindelijk gaan ze akkoord en wordt dit alles gecrediteerd, maar als je dan nog een ander putn aanhaalt wat niet klopt dat neemt ze deze creditering (rechtzetten van een fout van hun) mee in haar antwoord alsof ze mij als klant is tegemoet gekomen door die creditering uit te voeren. Ja ho even, dat is gewoon je eigen fout rechtzetten.

Later probeert ze een eerdere vergoeding van 15 euro nog aan te halen waarom ze niet van plan is het wegvallen van belminuten te vergoeden. Dit is ook niet juist. Als zij ziet dat ik al eerder een vergoeding heb ontvangen omdat er toen ook al van alles misging en ik meer dan 20 minuten aan de lijn zat met KS, dan zou ze juist extra coulant moeten zijn dit keer. Ik heb immers al een dramaverleden met de KS. Nee zij roept doodleuk dat ik toen ook al 15 euro korting heb gehad en dat ze nu ook al die creditering gaat uitvoeren en dat het wel goed is zo. Dit kan echt niet!

Vevolgens nemen ze geen enkele verantwoordelijkheid en sturen ze mij terug naar een verkoper in de winkel. Ja ho even, dat is een medewerker van TM hoor. Een collega van mevrouw Jansen. Echter weigert ze hier iets mee te doen, kondigt ze aan het gesprek te beeindigen en doet dat na 10 seconden ook. Zonder dat ik
Reputatie 2
Hallo,

ik heb ook problemen met mijn contractvernieuwing.
Zag in Augustus dat ik in aanmerking kwam voor een vernieuwing, heb op 22 aug gekozen voor relaxonline 35. Kon daarbij een iPhone 4 bestellen (kosten 89,95euro en levertijd 3-4wk), actie: 24 maanden gratis web 'n walk standard. Alles in orde gemaakt en bedrag overgemaakt.
Op 9 September zag ik bij belstatus dat ik al behoorlijke extra kosten had gemaakt en dat mijn belbundel al op was. 10 Sept gesproken met de klantenservice; kosten waren te verklaren door extra maandkosten voor de maand erop en aangezien ik op 22 Aug vernieuwd heb krijg ik maar een deel van de belbundel (de eerste maand loopt tot 12 Sept). Maar deze medewerkster weet mij te vertellen dat ik geen internet bij mijn abonnement heb aangevraagd. Maar dat kon makkelijk opgelost worden via een commerciele afdeling. Deze kon ik de dag erna opbellen, want op het moment was de wachttijd aan de telefoon te lang.
Goed op 11 September opnieuw de klantenservice gebeld. Deze medewerkster geeft direct na het openen van mijn gegevens aan dat haar collega het niet goed begrepen heeft en dat ik de vernieuwing in zijn geheel (dus met de actie 24 mnd gratis internet) wel goed aan heb gevraagd. De aanvraag gratis internet stond door een fout nog vast in de computer en was nog niet geactiveerd. Geen probleem, dat zou meteen in orde gemaakt worden. Nogmaals nagevraagd of ik het goed aangevraagd had, ja mevrouw...

Goed, dan wachten we maar af. Omdat er niets aangepast was op mij persoonlijke pagina, heb ik op 23 September via de internetpagina een mail gestuurd, oa over dit verhaal en ook over mijn eerste factuur, naar mijn mening waren de extra kosten voor 13 euro te hoog, maar dat terzijde.
Geen antwoord op gekregen... Daarop heb ik 4 Oktober gebeld. De eerste medewerker kijkt in het systeem en geeft aan dat ze het niet helemaal begrijpt. Hierop verbindt ze me door. Ik krijg van de volgende mevrouw te horen dat mijn abonnement in September is geannuleerd en dat deze niet opnieuw is aangevraagd... Geannuleerd sorry? Ja mevrouw, u heeft 2 keuzes. 1. alsnog opnieuw aanvragen, de iPhone wordt dan over 6 wk bezorgd (terwijl de iPhone op dit moment al 2 weken te laat is...) of 2.het abonnement annuleren. Hoezo annuleren, u zegt net dat het al geannuleerd is. O, ja, dat klopt. Vreemd dat op de persoonlijke pagina staat dat ik nog steeds dit abonnement heb, en ja geeft ze toe dat is ook raar.

Op mijn vraag hoe dit heeft kunnen gebeuren terwijl mij op 11 Sept vertelt is dat ik alles goed heb aangevraagd en dat de fout herstelt zou worden. Dat kon ze me niet vertellen, maar dat deed er niet meer toe want het was zo en ik had 2 keuzes.
Ik heb alles laten annuleren en afgelopen maandag een klachtenbrief gestuurd.
Ik begrijp niet hoe mensen zulke fouten kunnen maken, en wat ik al helemaal niet begrijp is dat ik niet eens een excuses te horen krijg. Op mijn vraag waarom ze deze niet maakte kreeg ik als antwoord dat ze zakelijk is!! En hoe.
Deze zakelijke mevrouw heeft per direct alles geannuleerd, dit terwijl op mijn persoonlijke pagina, nog steeds, staat dat ik een relaxonline 35 abonnement heb. Ik ben hier behoorlijk pissig om. Ben benieuwd wat de reactie zal zijn.
Reputatie 3
Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden in [thread=114656]Vernieuwing/verlenging contract (deel 2)[/thread].
Reputatie 2
Ik kan mijn abbonement pas over 2 maanden vernieuwen, maar de telefoon die ik op dit moment heb werkt niet meer. Kan ik nu ook de laatste 2 maanden afkopen en mijn abbonement per direct verlengen?
Reputatie 6
Afkopen kan alleen als je naar het buitenland verhuist. Ik heb de handige zoekfunctie gebruikt en gezocht op 'afkopen':

Kan ik mijn contract tijdelijk stopzetten?

Het is niet mogelijk je contract tijdelijk stop te zetten. Als je contract nog niet is afgelopen en je gaat verhuizen/emigreren naar het buitenland, dan kun je het contract afkopen. De afkoopsom bestaat uit de vaste maandelijkse kosten tot het einde van de contractsperiode. Het is ook mogelijk om het contract aan iemand anders over te dragen.

Je kunt je abonnement wel vervroegd vernieuwen. Als je de zoekfunctie gebruikt met de zoekterm 'vernieuwen' krijg je o.a. dit antwoord:

[i]Is er een mogelijkheid mijn contract vervroegd te vernieuwen met een nieuw toestel?

Via de dienst