Vernieuwing/verlenging contract (deel 2)

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 4 reacties
Ik heb mijn contract vernieuwd dat over 5 weken afloopt.
Ik heb een relax online 30 met instant e-mail en een blackberry genomen.
Die blackberry krijg ik morgen, maar heb ik dan ook meteen het nieuwe tariefplan?
Want anders kan ik uiteraard niet internetten

This topic has been closed for comments

275 reacties

Reputatie 2
Je nieuwe contract begint pas over 5 weken! Dus goed opletten...
Reputatie 2
Is het dan wel mogeloijk om mijn abbonement te wijzigen en hier Instant E-mail voor de Blackberry aan toe tevoegen?
Reputatie 6
Dat is vast wel mogelijk. Ik zie zelf op mijn My T-Mobile geen mogelijkheid om Instant E-mail aan te zetten. Als jij die mogelijkheid ook niet hebt bel dan met de klantenservice.
Reputatie 2
Hey,

Ik heb zojuist per ongeluk een bestelling geplaatst voor een BlackBerry met abonnement. Eigenlijk was ik alleen aan het rondkijken, en drukte toen per ongeluk al op de knop om te bevestigen.

Mijn abonnement loopt nog lang niet af, dus die BlackBerry met abonnement wil ik al helemaal niet.

Hoe kan ik dit het beste annuleren?
Reputatie 6
Badge +8
Was je ingelogd op mijn t-mobile?
Als je dan niet voor contract verlening in aanmerking komt wordt je snel geblokked als je wil verlengen.

Als je als nieuwe klant binnen bent gegaan moet je morgen ff snel de klantenservice bellen.
Maar dan zou je al zoveel gegevens moeten hebben in te vullen dat je dat wel had moeten opmerken.

Gr
CENTAUR
Reputatie 2
Ik wil mijn kontract verlengen, dus had al een verlenging in mijn winkelwagen gedaan, en opgeslagen! Blijf een maand staan.
Nu heb ik daar netjes een mailtje gekregen dat het het een maand blijft staan.
Nu wil ik dus even terug via de link uit de mail..zit er meer in de winkelwagen, en volgens t-mobile heb ik al een kontractverlenging gedaan, maar kan die op de site weer nergens terug vinden??
Is mijn verlenging nu automatische gedaan door dat mailtje? of hoe moet ik dit nu zien?
Reputatie 2
Eind november loopt mijn abonnement af. Ik heb reeds 2 jaar lang behoorlijk wat tegoed opgebouwd, einde contract zal dit rond de 200 euro zijn.
Dus ik zit te denken om komend jaar al dit tegoed op te maken en een goedkope sim only aan te schaffen. Mijn htc telefoon is nog goed, dus die gaat hopenlijk nog een maand of 8 a 9 mee (4 maanden van te voren kan ik dan toch een nieuwe bestellen)
Het is toch 100% zeker dat wanneer ik van flex abonnement naar sim only verleng, ongeacht welke goedkope sim olny tariefplan ik toch zeker deze 200 euro tegoed meenemen?
Reputatie 2
Kukkeledeh schreef:

Heb mijn contract verlengd en ik baal er van dat ik heb gekozen voor een 2 jarig relax 45 sim only. Had voorheen een 1 jarig sim only abo van 12 euro maar omdat ik elke maand een paar minuutjes over mijn beltegoed heen was kon ik telkens dik bij betalen. 110 euro was geen uitzondering, is mijn eigen schuld had ik maar mijn abo tussentijds moeten verhogen. Wel jammer want had goedkoper uitgeweest als ik abo met een dure telefoon had genomen. Maar verwijt het t-mobile niet had ik maar mijn abo aan moeten passen. Dus ik in een tshop mijn abo verlengen met het idee om van een 12 euro abo naar iets van een 24 euro abo te gaan.Wordt mij verteld dat ik wel een hele goedkope bundel had en dat bellen steeds duurder gaat worden en dat ik beter maar een 2 jarig abo kon nemen en nam dus de relax 45 (25 euro). Zie ik net dat je voordeel sim heb 500 min + 150 sms voor 19,95 bij 2 jarig abo en dat vind ik echt *****. want mijn laatste rekening van mijn niewe abo was ook alweer 50 euro omdat ik er over heen zat. Wilde bij verlengen na inzien van tarieven een relax 60 (LEES! 50 euro) abo afsluiten maar dan wordt je van te voren al genept omdat je dan gelijk het dubbele t.o.v. relax 45 betaald en maar 150 luttele minuten erbij krijgt voor je 25 euro extra. Leuke marketing strategien maar klant tevredenheid bij mij is ver te zoeken. En vraag mij ook af wanneer nou eens mijn factuurkorting van mijn punten die ik heb ingeleverd worden verrekend. Kortom als die voordeelsim van 19,95 per maand voor 2 jaar gelijk aan mij werd voorgeschoteld was ik een tevreden mens geweest en had ik nu weer geen hoge rekening in me mik gehad. Ik hoop dat hier wat mee gedaan wordt ben niet bereikbaar op mijn 06.

Leven jullie nog
Reputatie 4
@Thierry010

Ik zie in ons systeem staan dat je bovenverwachting uiterst tevreden ( jouw woorden 😉 ) bent geholpen door mijn collega van de klantenservice.
Ik ben blij om te lezen dat het is opgelost. 🙂
Reputatie 2
ik heb vorige week donderdag mijn abbo verlengt,
toen kon begin deze week de status niet meer bekijken ivm een virus op de site,
maar hij staat nu nogsteeds op 1?
duurt het altijd zo lang?
hoop snel op antwoord.
Reputatie 4
@sylbia
Ik zie dat je dit verhaal per email naar de klantenservice hebt verstuurd. Ze hebben het in behandeling genomen.
Reputatie 2
Op 9 februari 2009 is mijn abonnement ingegaan.
De einddatum van mijn abo is 8 februari.
Je kunt vanaf 4 maanden voor het einde van je contract je abo verlengen.
Dat zou dan 8 oktober moeten zijn?
Maar bij my-tmobile wordt aangegeven dat ik niet in aanmerking kom voor contract verlenging.

Waarom kan dit niet?
Reputatie 6
Via de zoekfunctie op de term 'verlengen' gevonden:

Hoe en per wanneer kan ik mijn contract vernieuwen?
Loopt je contract binnen vier maanden af, dan kun je hem eenvoudig opzeggen of vernieuwen.

Binnen 4 maanden is dus voor jou vanaf 9 oktober. Er is dus niks aan de hand. 🙂
Reputatie 2
Thanks, ik was al 'ongerust :P'
Reputatie 2
heb ik gedaan vanmiddag al 🙂
Reputatie 2
Beste,

ik heb in juni mijn contract verlengd bij een T-Mobile winkel in Rotterdam. Ik heb echter nooit mijn nieuwe contract per email ontvangen vanwege een fout emailadres. Kan ik alsnog mijn contract per email toegestuurd krijgen?
Ja, als nog?
Als je nu het goede mail adres hebt, wandt anders loopt het weer verkeerdt !
Reputatie 2
Het emailadres wat nu bekend is bij T-Mobile is de juiste!
Reputatie 4
Dan zal je even langs de shop moeten gaan waar je het contract heb vernieuwd.

Grtjes
Koffiemok
Reputatie 2
Hoezo? T-Mobile heeft deze toch zelf ook in hun systeem....
Reputatie 2
kan straks mijn abonnement verlengen,maar op de site van t-mobile staan niet alle gsm toestellen,waar kan ik deze toestellen vinden?
Reputatie 2
Hallo,
Op 6 oktober heb ik mijn Flex15 abonnement verlengd. Echter hierover kan ik niets zien op My T-Mobile.nl. Mijn abonnement loop af op 20 oktober a.s.

Mijn vragen zijn:
1. Wanneer is dit voor mij zichtbaar op My T-mobile.nl?
2. Krijg ik een nieuw simkaartje per post of behoud ik mijn huidige kaartje
.

Groet!
Martin
Reputatie 7
De vernieuwing is zichtbaar op My T-Mobile op het moment dat deze in gaat. In jouw situatie dus op 20 oktober. Ik zie dat er een bevestiging van de vernieuwing per post naar je is toegestuurd.

Bij een vernieuwing krijg je geen nieuwe simkaart. je kunt de oude simkaart dus blijven gebruiken.
Reputatie 7
@noajos, De toestellen die op de website staan zijn de toestellen waar je uit kunt kiezen. Je kunt bij T-Mobile via de website, telefonisch of in de T-Shop je contract vernieuwen vanaf 28 oktober.

Wil je vernieuwen met een toestel die niet aangeboden wordt door T-Mobile zelf dan is het ook mogelijk om je contract te vernieuwen via een ander verkooppunt. Als je hier voor kiest kan is dat mogelijk vanaf 28 november.
Reputatie 2
Hoi Martin,
Waar je wel rekening mee moet houden, tenminste als jer gebruikvan maakt, is dat je gratis familie pakket ophoudt bij verlenging van jouw contract.
Je moet je dan opnieuw aanmelden en alle leden opnieuw opvoeren.