Vernieuwing/verlenging contract (deel 2)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

275 reacties

Reputatie 2
HELMAAL MEE EENS!! Hier mijn voorbeeld:

Als bestaande klant 1 jaar wil verlengen naar relax 60 met iPhone 4 16gig moet hij EUR 519,95 eenmalig betalen. Neem je als nieuwe klant een Relax 60 1 jaar + iPhone 4 16gig, dan is de prijs EUR 499,95 !!! T-MOBILERS: DAT KLOPT TOCH NIET! Het zou toch andersom moeten zijn? Of begrijp ik niets van moderne marketing?
Reputatie 5
@ZOHR

Als je gebruik wil maken van dit aanbod kunnen we altijd even bekijken wat er te regelen valt.
Reputatie 2
Wat ik dus raar vind, is wanneer je verlengd je bij de concurrent voor hetzelfde toestel veel minder moet bijbetalen, als bij t-mobile zelf.Bv relax190 +web bij shop E 129,95 bij winkel waar ik hem gehaald heb E 59,95.Je moet wel uitkijken, en vooral je vooral goed laten voorlichten.Ik ben bij 3 verschillende winkels geweest, en ieder zegt wat anders.ik ging van flex naar relax+web en mijn beltegoed E 350 zou dan wel weg zijn.Bij t-mobile shop gevraagd, en die zei dat dit niet klopte en je beltegoed wel blijft staan, toen klantenservice gebeld en deze zei ook dat mijn beltegoed zou vervallen.Toen ik zei wat de winkel had gezegd, ging ze het toch maar navragen.En idd het blijft dus WEL staan.Ben wel benieuwd of dit idd zo is, maar dat zie ik wel bij mijn nieuwe factuur.Het valt mij op dat de deskundigheid van menigeen te wensen overlaat.
Reputatie 2
@ace2002,

Vervelend dat je verschillende antwoorden krijgt. Het is altijd goed om bij verschillende verkoopkanalen te checken wat de goedkoopste alternatieven zijn. Je Flex beltegoed blijft behouden bij jouw contractvernieuwing.
Reputatie 2
bedankt Raab voor je reactie.ik heb alleen 1 vraagje.mijn beltegoed van mijn flex abonnement, word dat ook gebruikt voor kosten zoals internet?
Reputatie 2
Hallo,

Mijn Relax 15 Sim Only abbonement loopt 9 maart af. En ik wil mijn contract vernieuwen naar een Relax 190 met internet. En hierbij ook een smartphone nemen.
Maar...
1) Behoud ik dan mijn opgespaarde tegoed?
2) Kan ik dan een nieuw contract afsluiten voor 25 mnd zodat tie 10 februari in gaat ofzo?
3) Zo ja, moet ik dat dan op een of andere manier aangeven op mn nieuwe contract of later regelen via de klantenservice?

Alvast bedankt!
Corrinne
Reputatie 2
Wel jammer dat zowel Raab als Aeon niet eens reageren op mijn bericht.

Wil dit nu zeggen dat deze akelige droom dus werkelijkheid is?
Reputatie 2
@wattedoen

Heb je al contact opgenomen met het commerci
Reputatie 2
@Corrinne.
Ik laat iemand naar je vragen kijken en als ze jou een aanbieding kunnen doen, nemen ze contact op op je mobiele telefoon.
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb van de week mijn contract hier verlengd dat op 31 maart afloopt. Ik heb een hoger abonnement genomen en zonder sms maximaal en supersnel internet voor mijn nieuwe toestel (desire HD). Hoe kan het nou dat ik nog steeds mijn oude hoeveelheid beltegoed krijg en nog steeds 1000smsjes? Ik had hiervoor een blackberry en ik heb het gevoel dat die internetservice ook nog steeds erin zit want het 3g internet is niet sneller dan eerst. Ik snap er niks van! Het zal toch niet zo zijn dat ik nog 3 maanden moet wachten tot het nieuwe verlengde abonnement ingaat??
Reputatie 6
Je nieuwe contract gaat pas in als je oude contract voorbij is. Je kan alvast je abonnement veranderen maar extra kortingen gaan pas in als je nieuwe contract start.
Reputatie 2
hallo
ik heb mij contract met een jaar verlengd maar als ik inlog staat er 2 jaar mij nieuw contract gaat 17 februari in
Reputatie 2
Hallo allemaal.
Ik had een vraag namenlijk wanneer ik mag verlengen.
Op de 12 april loopt mijn contract af, en op 13 april was me contract ingegaan.
Op welke datum mag ik dan verlengen, 12 of 13?
Reputatie 2
Corrinne schreef:

Hallo,

Mijn Relax 15 Sim Only abbonement loopt 9 maart af. En ik wil mijn contract vernieuwen naar een Relax 190 met internet. En hierbij ook een smartphone nemen.
Maar...
1) Behoud ik dan mijn opgespaarde tegoed?
2) Kan ik dan een nieuw contract afsluiten voor 25 mnd zodat tie 10 februari in gaat ofzo?
3) Zo ja, moet ik dat dan op een of andere manier aangeven op mn nieuwe contract of later regelen via de klantenservice?

Alvast bedankt!
Corrinne

Hallo Corinne,
Ik heb mijn flex 25 abo overgezet met een relax 190 plus internet abo met Nokia N8, wat mij werd verteld is dat mijn tegoed gewoon meegaat, en dat dat eerst word opgemaakt tegen een tarief van 30c p/minuut, daarna word het tegoed van het relax abonnement gebruikt.Ik heb alleen geen antwoord gehad op mijn vraag van Raab,of mijn tegoed ook gebruikt word voor internet aangezien mijn nieuwe abo pas 27 febr 2011 in gaat.
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb zojuist mijn abbo verlengt (iphone 4 16g).
Heb de bevestiging al gekregen, de betaling op rembours gezet.
Maar ik kan het vakje van Nummer behoud niet aanklikken?

iemand hier een oplossing voor?

alvast bedankt

Wieresh
Reputatie 6
@Tznl

Je contract loopt op 12 April 2011 af, dat betekend dat je per 13 April een verlenging kunt doen, ook is het mogelijk om 3 maanden van tevoren deze verlenging te regelen dit kun je doen via je persoonlijke My T-Mobile site of via de klantenservice door 1200 te bellen met je mobiele telefoon.
Reputatie 2
Hoi iedereen en T-mobile medewerkers

Ik heb vrijdag me contract vernieuwd samen met de telefoon HTC desire HD om 7 uur
De medewerker die ik aan de lijn had vertelde mij dat er een mail werd verzonden naar me toe
Tot helaas vandaag nog geen mail gehad
Weet misschien iemand wanneer ik zo mail zou kunnen krijgen/verwachten

Mijn vriendelijke groet,

Langkous48
Reputatie 6
@mikebus

Het huidige contract is een contract voor 2 jaar, de verlenging is met 1 jaar en zal per 17 februari 2011 actief worden en zal dan ook zichtbaar worden in je My T-Mobile pagina.
Reputatie 5
@langkous48
De bevestiging komt per post en niet per email.
Reputatie 5
@wieresh
Bij een verlenging is nummerbehoud niet nodig.
Op 17 maart komt je huidige abonnement te vervallen en zal automatisch de vernieuwing met de iPhone 4 16G Black en de i-150 ingaan.
Op het moment dat je de iPhone ontvangt dien je nog wel de microsim te activeren.

Ook heb je de mogelijkheid om je i-150 dan al in te laten gaan. Je maakt nu gebruik van een BlackBerry met de Instant E-Mail zie ik.
Reputatie 2
Ries schreef:

@wieresh
Bij een verlenging is nummerbehoud niet nodig.
Op 17 maart komt je huidige abonnement te vervallen en zal automatisch de vernieuwing met de iPhone 4 16G Black en de i-150 ingaan.
Op het moment dat je de iPhone ontvangt dien je nog wel de microsim te activeren.

Ook heb je de mogelijkheid om je i-150 dan al in te laten gaan. Je maakt nu gebruik van een BlackBerry met de Instant E-Mail zie ik.

Ok bedankt!
Dus ik krijg de telefoon met een microsim dat op mijn huidige nummer staat?
ik hoef niks anders te doen dan hem te activeren?
Reputatie 2
@wieresh
Inderdaad. bij de iPhone wordt een micro-simkaart bijgeleverd. Deze hoef je alleen nog maar te laten activeren.
Reputatie 2
@ace2002

Er is mij verteld dat ik er dan voor 2 maanden een internet bundel voor 10 euro bij moest nemen om die tijd te overbruggen en wel te kunnen internetten...
Dus wss geldt voor jou hetzelfde!
Reputatie 2
Hoi

Ik heb een Relax 20 '10, 2 jaar
Daar staat nu 177euro op en mijn vraag is of ik deze ook behouwt met een relax 60/ 130 .

Hoewel ik niet begrijp waarom er weer een nieuwe relax is uitgekomen .
Ik had in mei 2009 een anderen abbo waar je geen belt te goed mee nam.
Deze kon ik gratis over laten zetten naar de nieuw relax 20 abbo .
Nu nog geen 2jaar hebben we weer een nieuwe abbo voor namelijk de relax 60 en hoger .

Groeten bas

Humm laat maar zitten

Houw mijn ouwe bundel wel

Nu betaal ik per seconden met 1malige start tarief .
En mijn web and walk plus abbo heeft 2gb per maand en al ik er over heen gaat worden deze snelheid terug geplaats naar de ouwe web and walk (336kb).
Ook heb ik onbeperk internet op 336kb down .
tethering ook toegestaan (niet dat ik het gebruikt)
Betaal 35euro per maand

Nieuwe telefoon is dat niet waard koop er wel een los .
Reputatie 6
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=117553]Vernieuwing/verlenging contract (deel 3)[/thread].

[/modbreekt]