Vernieuwing/verlenging contract (deel 3)

Reputatie 6
[modbreekt]

Dit is het vervolg op [thread=114656]Vernieuwing/verlenging contract (deel 2)[/thread].

Vragen over vernieuwing van je contract kun je hier stellen.

[/modbreekt]

This topic has been closed for comments

119 reacties

Reputatie 2
Mijn moeder kan haar contract vernieuwen en aangezien zij geen computer heeft wilde ik voor haar kijken welk toestel leuk zou zijn.
Vorige week zag ik voor haar de aanbieding van de Sony Ericsson Xperia X10 voor 0,- met een abo van 19,50.

Ik heb haar dit weekend foto's laten zien en wat filmpjes via YouTube zodat ze kon besluiten of ze het toestel wilde. Met deze aanbieding dus.

Aangezien dat het geval is, wilde ik dit vandaag voor haar bestellen. Nu is die aanbieding verdwenen en zou ze moeten bijbetalen voor het toestel en is de abo duurder. Flauw. Moet ik nu elke week opnieuw gaan kijken wanneer de aanbieding het beste is?
Reputatie 6
@ria1945

De Sony Ericsson Xperia X10 HD en de Sony Ericsson Xperia X10 Mini zijn beiden gratis met een abonnement van € 19,50
Reputatie 2
@Chris076: Niet als ik het toestel selecteer bij contractvernieuwing. Dan is het abo 25.00 en krijg ik er internet bij voor 6.95. Als ik die laatste eraf haal moet ik voor het toestel 29.95 gaan betalen.
Reputatie 2
Gegroet allemaal,
Hier vanochtend mijn nieuwe Blackberry ontvangen + nieuwe simkaart. Nu vraag ik mij af -aangezien de nieuwe simkaart en bijbehorende nieuwe nummer gewoon lijken te werken- of het nieuwe abonnement al reeds is ingegaan? Internet doet het bijvoorbeeld ook gewoon en zou hier natuurlijk geen onvoorziene hoge kosten aan willen hebben. (Helemaal omdat Internet in het nieuwe abonnement zit!)

Ik heb bij het afsluiten voor nummerbehoud gekozen, wat volgens mij pas begin februari gepland is (helaas), kan dit ook eerder plaatsvinden? Of kan het nieuw afgesloten abonnement al eerder geactiveerd worden en het nummerbehoud later alsnog plaatsvinden?

Alvast bedankt & groet!
Reputatie 2
Ok kleine update!

Tijdelijke nummer + simkaart doen het niet meer, neem aan tot de datum van ingang van het nieuwe abonnement (op datum nummerbehoud).

Kan ik het nieuwe abonnement alsnog eerder/zsm laten ingaan?? Wil graag mijn nieuwe telefoon en abonnement gebruiken (al zou ik een maand dubbele abonnementskosten hebben). Wellicht kan nummerbehoud later plaatsvinden (als oude abbo afgelopen is)?

Hopelijk kan een moderator/t-mobile medewerker mij helpen????
Reputatie 2
Ik heb nu een Iphone relax 300 abonnement. Mijn contract loopt tot 9 februari 2011, dus mag ik gaan wijzigen van abonnement. Hoe zit het als ik mijn Iphone3 wil behouden (dus sim-only), maar
Reputatie 6
@Zoeylindy
Je kunt in deze situatie kiezen voor
Reputatie 6
@ria1945
Ik zie dat je je contract inmiddels telefonisch hebt vernieuwd.

@RubRub
Wil je mij in een priv
Reputatie 2
hoiii, heb nu bijna 2 jaar een i300 abbo met iphone, waarvan ik elke maand bijna 90% van de smsjes en bijna 80% van de minuten NIET gebruik .. vorig week heb ik weer een nieuwe i150 abbo met iphone4 ERBIJ afgesloten ( dus 2 iphone/iplan abbos ).

Nu heb ik een "aanbieding" voor contractvernieuwing ontvangen: 149 bijbetalen voor een iphone4 met i300 abbo .. dit is toch gewoon de normale prijs die een nieuwe klant betaald ?!

kan ik nog een REDELIJKE aanbieding krijgen ? Heb nu 2 abbos: i 300 ( die over 3 maanden afloopt ) en een i150 die nog 2 jaar te gaan heeft .. of ben ik de zoveelste TMOBILE klant die ze niet apprecieren ??
Desnoods een goeie aanbieding voor een zakelijk abbo ..

mvg
Reputatie 2
Daar had ik nog niet bij stil gestaan! Ben je echt al je overgebleven smsjes kwijt bij contractvernieuwing? Ik heb er ook nog ruim 500 en mijn contract verloopt met 2 weken... Zou inderdaad niet klantvriendelijk zijn, je hebt er immers wel voor betaald!
Reputatie 2
@Zoeylindy
Ik laat de afdeling Sales contact met je opnemen. Naast het feit dat ze je een mooie aanbieding zouden kunnen doen, kun je gelijk bespreken of je je beltegoed en sms-berichten kunt behouden. Dan kun je op dat moment bepalen of de aanbieding ook voordeel oplevert.
Reputatie 2
Goedemorgen,
Ik had een vraagje over contractvernieuwing, Ik ben bezig mijn contract bij Tmobile te verlengen. Ik zie bij het aanbod van nieuwe mobieltjes een actie staat dat je nu 12 maanden internet Vast of internet Plus Vast kunt krijgen. Ik heb dit niet nodig, en vraag me af of er mij ook iets anders 'extra's' aangeboden kan worden (bijv, gratis internet op mobiel)? Of moet ik terwijl mijn abonnement al verlopen is, wachten op een volgende actie?
Alvast bedankt voor uw reactie.
Reputatie 2
Goedemiddag,

Ik heb een vraag over verlengen.

Mijn abbonement loopt op 28 April 2001 af.
Ik kan 3 maanden van te voren verlengen, maar vanaf welke datum kan dit dan precies ?
is dit dan 28 Januari ?

Gr Craig
Reputatie 2
Ik heb zojuist mijn contract vernieuwd. Ik heb het bericht gehad dat de bestelling is geaccepteerd. Nu wil ik mijn online betaling regelen voor het toestel, maar de I-deal betaling werkt niet??
Reputatie 2
@Wefdinaini
Kun je aangeven waar het verkeerd gaat en waarmee wil je de betaling doen?

Mocht het krijgen van een antwoord of oplossing te lang duren, neem dan contact op met de T-mobile Klantenservice, 06 2400 1200. Zij kunnen je vlugger helpen dan dat het via een post gaat.
Reputatie 2
Goedemiddag,
Ik had een vraagje over contractvernieuwing, Ik ben bezig mijn contract bij Tmobile te verlengen. Ik zie bij het aanbod van nieuwe mobieltjes een actie staat dat je nu 12 maanden internet Vast of internet Plus Vast kunt krijgen. Ik heb dit niet nodig, en vraag me af of er mij ook iets anders 'extra's' aangeboden kan worden (bijv, gratis internet op mobiel)? Of moet ik terwijl mijn abonnement al verlopen is, wachten op een volgende actie?
Alvast bedankt voor uw reactie.
Reputatie 2
@Masipa
Het gaat juist om internet op je mobiel. T-Mobile heeft aanbiedingen met extra`s die alleen betrekking hebben op mobiel telefoneren.
Reputatie 2
Bedankt voor je reactie!

Nog een vraagje, kun je misschien een link geven waar ik info kan opvragen over dit Internet Vast, en Plus Vast? Ik kan het op de site van Tmobile nergens terugvinden namelijk.
Bedankt alvast!
Reputatie 2
@Masipa
Mijn excuus, ja natuurlijk. De informatie zie je op onze website.
Reputatie 2
Bedankt voor je (opnieuw) snelle reactie. En deze aanbieding geldt dus ook voor bestaande klanten. Althans, ik wil mijn abonnement verlengen en ik zie deze actie genoemd staan bij de telefoon die worden aangeboden wanneer ik mijn cotnract wil verlengen, dus hier ga ik vanuit?
Reputatie 2
Hier nog s een vraag over contractvernieuwing, omdat er die nog bijna geen zijn :p
Mijn startdatum is 30 april 2010 en einddatum 29 april 2011. Nou zou je toch denken dat ik vanaf vandaag zou mogen vernieuwen, maar daar is niks van terug te vinden op mijn overzichtspagina. Is het dan echt pas vanaf morgen, (maar dan ben ik toch over de 3maanden heen?) of is de site in rust omdat het zondag is? :p
Alvast bedankt!
Reputatie 2
Ik heb sinds 22 jan een BlackBerry, heb toen ook al instant e-mail aangevraagd en gekregen. Ik moet dus 3 maanden instant e-mail betalen en zou het daarna een jaar voor niets krijgen. Moet ik daar in april dan nog wat voor doen? Of gaat het automatisch?

Vr. Gr. Els
Reputatie 5
@eltasa

Zodra je nieuwe contract ingaat zal daarbij ook automatisch het gratis internet voor 12 maanden ingaan. Hier hoef je dus niets aan te doen.
Reputatie 2
@Masipa
Ja , wat je op de website ziet is ook voor bestaande klanten. Je kunt eerst inloggen op My T-Mobile en dan een een contractvernieuwing aan gaan. Ik zal vandaag iemand van de Sales afdeling contact op laten nemen. wellicht dat men je een mooie aanbieding kan doen.
Reputatie 2
Beste Webco1959,

Vanmiddag ben ik gebeld door T-mobile, en na veel negatieve berichten op het forum te hebben gelezen, wil ik toch even een compliment geven. Ik ben goed geholpen door