Vernieuwing/verlenging contract (deel 3)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

119 reacties

Reputatie 3
Ik had gisteren gebeld voor contract vernieuwing
Zover ik altijd dacht was dat je dan korting kon krijgen ( aangezien ik al een tijd klant ben )
Maar ik krijg gewoon de website prijzen als nieuwe klant
( en zelfs als ik contract vernieuwing doe ben ik duurder uit )

Ik voel me aan de kant gezet te worden door tmobile als trouwe klant.
Alsof nieuwe klanten belangrijker zijn dan de klanten die ze hebben.

Dus ik zit nu enorm te twijfelen of ik wel wil blijven ( na al die jaren )
Reputatie 2
Ik heb nu een Relax20 abbo, mijn telefoon is nog in perfecte staat en heb een groot bedrag aan beltegoed staan.
Per 1 mei contractvernieuwing.
Als ik voor een jaar zou kiezen voor een sim only en mijn huidige toestel niet vervang, kan ik dan nog wel beschikken over mijn opgebouwde beltegoed??

weet iemand dit misschien??

Dank!
Reputatie 7
@Gijsmanneke
Je neemt je Relax 20-tegoed mee als je vernieuwt met Relax Sim Only.
Reputatie 2
Mijn contract kan ik verlengen, nu wil ik graag de iPhone 4, maar als ik mijn contract verleng ben ik duurder uit als dat ik een nieuw contract afsluit, hoe dan????
Doet t mobile dan niets meer om zijn klanten te behouden?
Reputatie 6
je bent niet duurde uit als jetel.belsteld betaal je het zelfde dat komt om dat iphone4 een zelfde prijs aanhoud voor nieuwe en oude klanten je kan telefoonis nog proberen er iets van af tekrijgen veel succes (wel een geweldige tel)
Reputatie 2
Nou als ik em verleng kost het me
Reputatie 6
Badge +8
Opzeggen, en dan nieuw abonnement nemen.kost je alleen nog de aansluitkosten.
Vergeet nummerbehoud niet.
Reputatie 6
Sabbiesab ik heb even alles nagekeken maar met het abonnement wat jij waarschijnlijk bedoeld relex 190 maar ook met i150 of i300 zijn de prijzen met verlengen en nieuwe abonnement even duur je kan natuurlijk ook doen wat centaur zeg hier voor maar vertel eerst eens om welk soort abonnement het gaat?
Reputatie 2
Heb het al via een andere site verlengt en nu ben ik 99 euro kwijt met relax 250
Oh en Arie61 de prijzen kreeg ik door van t mobile medewerkers hoor!!!
En daarbij is het ook vaag dat medewerkers roepen je moet niet inloggen want dan is het duurder.
Maar goed ik ben geen dief van me eigen geld dus heb het via een andere site gedaan. Maar bedankt voor het opzoeken
Reputatie 6
dan hebben ze verkeerd voorgelicht want je heb het nu voor een leuke prijs dus het kan wel ik ben blij dat je er nu uitgekomen ben en veel succes met je geweldige tel.
Reputatie 2
Ja heb het gewoon via een andere site gedaan, wel van T Mobile maar niet via de directe weg zeg maar 🙂
In ieder geval bedankt 🙂
Reputatie 6
Badge +8
Mooi dat je je weg hebt gevonden en zoals Arie al zei veel plezier met deze geweldige telefoon. Ben wel benieuwd waar je je verlenging hebt gedaan.
Je kan mij laten weten via een pb als je wilt. Groetjes
Reputatie 6
ja als je ons wil helpen geef het even aan centaur door zodat we andere forum leden de weg kunnen wijzen
Reputatie 3
Ik ben naar de tmobile shop in Utrecht gegaan.

Die vermelden doodleuk dat het klopt als je een vaste klant bent aan de kant geschoven wordt.
Hij zei dat het de werkwijze van tmobile is om nieuwe klanten te lokken en de vaste klanten geen korting geven.
( hij was er zelf ook niet mee eens met de werkwijze )

Ofwel nieuwe klanten gaan voor de vaste klanten.
Als je verlengt via de tmobile shop of via de site ben je DUURDER uit dan een nieuwe klant.

Als je belt via tmobile ( 0800-8104 ) en het daar verlengt ben je net zoveel kwijt als een nieuwe klant.
En dan durft tmobile nog eens te zeggen dat het "korting" is.

Ofwel je wordt belazerd.

Mijn advies:

Ga NIET na de Tmobile shop
Verleng NIET via de site.
Als je verlengt doe dat dan via 0800-8104
En als laatste optie stap over.
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb op 23 juni 2009 een abbonement afgesloten bij jullie voor 2 jaar.
Ik heb op dit moment Relax 150 + onbeperkt internet + sms Maximaal, maar die bestaat niet meer. Ik wil graag binnenkort een nieuwe abbonement met een Blackberry bij jullie afsluiten.
Aangezien ik nu al klant ben bij jullie, moet ik dan alsnog opnieuw aansluitingskosten betalen? Ik blijf tenslotte bij jullie, ik neem alleen een andere abbonementsvorm met hogere belminuten.
Daarnaast wil ik graag vragen of de optie Instant Email die bij de Blackberry zit, ook inderdaad onbeperkt internet is? Ik maak namelijk best veel gebruik van internet en wil achteraf niet voor extra (hoge) kosten komen te staan.
En als laatste: Ik kan, zoals ik begreep, 3 maanden vantevoren mn contract vernieuwen. Kan ik dan naar de winkel om een Blackberry te halen en kan ik deze dan ook gelijk gebruiken? Of moet ik dan eerst wachten tot mijn andere abbo ook echt afloopt eind Juni ? Ik wil ook graag mijn huidige nummer behouden.

Groet,
Nathalie
Reputatie 6
@Nathaliixx
Als je abonnement binnen 3 maanden afloopt, dan kun je je abonnement vernieuwen. Dit kan via My T-Mobile, T-Mobile Klantenservice (06-24001200), de T-Mobile Shop of bij
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb momenteel een Relax 300 abonnement wat vandaag afloopt.
Nu wil ik eigenlijk weten wat ik ga betalen wanneer ik het gewoon door laat lopen.
Het liefst wacht ik namelijk nog een aantal maanden tot er wat meer bekend is over de Iphone5 (Juli/Aug) i.p.v. weer 2 jaar bijtekenen.
Maar wat ga je betalen na je contract datum? Aangezien het toestel dat daar bij zat dan afbetaald is. Vervalt toestel subsidie? Internet was gratis, wordt nu
Reputatie 2
Afgelopen vrijdag naar de t-mobile shop gegaan omdat ik mijn contract wilde verlengen. Wist al welk abonnement ik wilde nemen, namelijk 190, maar wilde nog info over telefoons. Daarom ging ik naar de winkel. Werd ik vriendelijk geholpen en keuze viel uieindelijk op Samsung Galaxy Ace. Niet de S want dan moest ik volgens de verkoper bij betalen en dat wilde ik niet. Nu zie ik een aanbieding op de website dat je de Samsung Galaxy S gratis krijgt bij een abo van 190. Hoe zit dit? Ben ik nou verkeerd voorgelicht in de winkel?! Ik had heel graag de S willen hebben, maar heb het niet gedaan omdat ik niet wilde bijbetalen. Voel me opgelicht door de z.g. vriendelijke verkoper.
Reputatie 2
Hmm ook hier het gevoel dat de trouwe klant eigenlijk de gebeten hond is.

nieuwe iphone4 kost me 149,- plus 44e abonnement (voor 2 jaar)
dat kost het ook in geval van een nieuw abonnement...
Ik weet wel dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie zijn voor de toekomst maar de enige(!!) reden om nog bij tmobile te blijven is de visual voicemail.
Want de kwaliteit en/of service hoef je het bljikbaar niet te doen.

Dan komt daar nog bij dat een bijna gelijkwaardig abonnement bij de concurrent slechts 39,50 is...
en dat die bij verlenging wel gewoon een goed vasteklantenprogramma hebben.