Beantwoord

Verschil abonnementskosten verlenging

• 17 februari 2019
  • 6 reacties
  • 99 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Beste medewerker,

Ik heb eind vorige maand een verlenging aangevraagd van mijn sim only contract. Bij de aanvraag werd de prijs €15 (120+5gb met 2gb extra en €2,50 klantenkorting). Nu is het abbo over en staat er 20-2,50=17,50. Hier ben ik niet mee akoord gegaan. Hoe zit dit?

Mvg,
Bas
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 februari 2019, 09:41

Hoi Bas,

Bedankt voor je screenshotjes, dat lijkt me inderdaad een duidelijke zaak!

Ik heb de korting voor jou gecorrigeerd, dus jouw maandkosten kloppen nu weer helemaal hoor. :D

Hopelijk is alles nu in orde! Enne, mocht ik je in de toekomst nog ergens anders mee verder kunnen helpen, kom dan gerust weer een bezoekje brengen aan deze Community!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hi @basro, ik heb je vraag een eigen topic gegeven omdat je hem gesteld had in een topic voor T-Mobile Thuis abonnementen 🙂
Ik heb je verlenging er meteen bijgezocht maar ik zie hier inderdaad een bedrag van € 17,50 staan. Welk bedrag staat er vermeld op de contractbevestiging die je van ons hebt ontvangen? Als hier een ander bedrag staat stuur mij hier dan even een screenshot van door (je kan persoonlijke informatie onleesbaar maken), dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen!
Hoi,

Sorry ik had me niet gerealiseerd dat ik in het verkeerde topic gepost heb!

In mijn bevstigingsemail staat ook 17,50 genoemd, maar op het moment dat ik in de T-Mobile app de verlening aanvroeg stond er toch echt €15. Ook als ik nu op de T-Mobile site kijk kom ik op €15 uit. (Zie bijlagen)

Groet,
Bas

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Bas,

Bedankt voor je screenshotjes, dat lijkt me inderdaad een duidelijke zaak!

Ik heb de korting voor jou gecorrigeerd, dus jouw maandkosten kloppen nu weer helemaal hoor. :D

Hopelijk is alles nu in orde! Enne, mocht ik je in de toekomst nog ergens anders mee verder kunnen helpen, kom dan gerust weer een bezoekje brengen aan deze Community!
Hoi,

Dank voor de snelle oplossing! Thumbs up voor de afhandeling!

Ik heb nog 1 klein puntje:
Ik zie nu 5GB staan, moet dat geen 7GB zijn? Zie ook screenshotjes. Welliicht lees ik t verkeerd.

Nogmaals bedankt!

Groet,
Bas
Reputatie 7
Badge +20
Hey Bas,

Ik neem het stokje even over, maar zal het bedankje doorsturen naar Jaimy! 😉

Je hebt hier inderdaad ook nog 2 GB extra per maand bij, maar op dit moment zie je deze niet in je verbruikstatus. Als je naar je My T-Mobile gaat en dan naar 'Mijn abonnement', dan zie je de extra GB al wel klaarstaan. Je vraagt je natuurlijk af: "Waarom zie ik deze dan nu niet terug?" en dat is terecht! Je hebt in de actieperiode een Go-abonnement met 5 GB afgesloten, dus je krijgt van ons de eerste maand voor de kosten van jouw 5 GB van ons Go Unlimited cadeau! 😎 Deze maand kun je dus gebruikmaken van onbeperkt internet en na de maand hoef je niets te doen en wordt jouw abonnement automatisch weer omgezet naar 5 GB (plus de extra 2 GB). Als Go Unlimited te goed bevalt kun je dit natuurlijk altijd zelf weer bijstellen!

Veel plezier met Unlimited data en als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Hoi,

Dat verklaard een hoop! Dank voor je antwoord 🙂

Groet,
Bas

Reageer