Beantwoord

Verschil in data bij verlenging

• 29 mei 2018
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Zojuist mijn contract verlengt (nou eigenlijk over naar sim-only), een paar vragen komen nu op:
1) huidige abonnement eindigt 13 september, nieuwe gaat in op 1 oktober
2) blijft mijn nummer hetzelfde

Bij voorbaat dank voor de reactie
icon

Beste antwoord door David 30 mei 2018, 10:23

Hoi Wilbert,

Tof dat je verlengd hebt! 😃 Ik zie terug dat dit gistermiddag verwerkt is, heel nice! Waarschijnlijk heb je ook al antwoord gekregen op jouw vragen, maar ik beantwoord ze voor de zeker- en volledigheid toch nog even.

De verlenging sluit direct aan op jouw huidige abonnement. Jouw huidige contract verloopt op 13 september, dus de verlenging gaat van start op 14 september. Dat sluit dus naadloos op elkaar aan! Je hoeft daarnaast ook niets te doen om jouw telefoonnummer te behouden. Bij een verlenging verandert hier niets aan en behoud je gewoon jouw eigen nummer.

Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wilbert,

Tof dat je verlengd hebt! 😃 Ik zie terug dat dit gistermiddag verwerkt is, heel nice! Waarschijnlijk heb je ook al antwoord gekregen op jouw vragen, maar ik beantwoord ze voor de zeker- en volledigheid toch nog even.

De verlenging sluit direct aan op jouw huidige abonnement. Jouw huidige contract verloopt op 13 september, dus de verlenging gaat van start op 14 september. Dat sluit dus naadloos op elkaar aan! Je hoeft daarnaast ook niets te doen om jouw telefoonnummer te behouden. Bij een verlenging verandert hier niets aan en behoud je gewoon jouw eigen nummer.

Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden! 🙂

Reageer