Beantwoord

Verschil in kosten bij toestellen

• 19 juli 2019
  • 2 reacties
  • 950 Bekeken

ik was de abonnementen aan het vergelijken van de Samsung Galaxy S10 en de Galaxy S10E.
De maandelijkse kosten van het toestel schelen 10 euro voor de 2 toestellen, maar je betaalt bij de S10 ook 2,5 euro meer abonnementskosten, terwijl het om hetzelfde abonnement gaat (in mijn geval een Go 5GB +120 min).

Je zou denken dat het enige verschil tussen de 2 in de toestelkosten zou zitten, maar dat is dus niet zo.

Waarom kost het bij de S10 2,50 euro meer?

Ik vind dat persoonlijk een beetje afzetterij.
icon

Beste antwoord door David 23 juli 2019, 15:43

Hoi @patcherke (en @Glassertje),

Het is geen fout en ook geen afzetterij. 😉

Het komt voor dat er acties zijn met specifieke toestellen, waarbij er extra korting wordt gegeven op bepaalde abonnementen, waardoor er een verschil optreedt met een ander toestel waar je op dat moment mee vergelijkt.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
@patcherke Welkom op het forum.

Ik heb even meegekeken en je hebt gelijk. Alle abonnementen zijn even duur behalve de 120min 5GB abonnement. Als ik bij specificaties kijk dan zie ik dat er korting op zit. Normaal kost het abonnement € 27,50. Bij een 1 jarig abonnement ook hetzelfde probleem van 2,50.

Lijkt een fout te zijn?

Ik ben ook wel benieuwd naar een reactie van webcare.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @patcherke (en @Glassertje),

Het is geen fout en ook geen afzetterij. 😉

Het komt voor dat er acties zijn met specifieke toestellen, waarbij er extra korting wordt gegeven op bepaalde abonnementen, waardoor er een verschil optreedt met een ander toestel waar je op dat moment mee vergelijkt.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!

Reageer