Verschrikkelijke ccommunicatie!

• 24 januari 2017
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Verschrikkelijke communicatie!!!!!!!! Belachelijk! Als persoon word je blij als je je abonnement mag verlengen en een nieuwe toestel en dan hoop je dat het allemaal zonder problemen gaat, maar NEE HOOR bij tmobile word je van kastje naar muur gestuurd tot je helemaal geen raad meer weet!! Sinds 22 december tot vandaag inmiddels tig keren contact gehad met de klantenservice, maar geen oplossing!! Ik mocht mijn abonnement verlengen, aangezien mijn contract per 7 januari zou beëindigen. Op 10 december heb ik mijn contract verlengd, vervolgens kwam ik een andere aanbieding tegen bij algebeld.nl wat voordeliger was en die actie was geldig tot 31 december 2016. Op 22 december contract geannuleerd, maar mijn nummer werd maar niet vrijgegeven wat normaal gesproken binnen 48 uur moet gebeuren (volgens tmobile medewerkers 5-7 werkdagen). Nou omdat mijn nummer niet werd vrijgegeven kon ik nergens een abonnement afsluiten, waardoor ik was vastgebonden aan tmobile. Sinds 22 december heel vaak contact gehad met tmobile betreft vrijgave nummer, tmobile gaf aan dat dit alleen kon als de dealer contact opneemt. Ik ben persoonlijk naar mobiel in Leidschendam geweest en zij hebben voor mijn neus gebeld naar de helpdesk en gevraagd om mijn nummer vrij te geven, waar tmobile op als antwoord gaf: WIJ HEBBEN EEN IP STORING DUS DAT GAAT NIET LUKKEN!!!! Vervolgens weer contact gehad met tmobile, weer hetzelfde verhaal en dit keer gebeld met mobiel.nl en zij hebben vervolgens weer gebeld naar tmobile en dit keer was het DE ORDERVERWERKINGEN AFDELING LOOPT ACHTER!!

7 januari contract verlopen.. en nu?? Weer contact opgenomen met tmobile, klantenservice zei heel leuk: geen probleem mw. u betaalt geen extra kosten, uw case is bij de juiste afdeling en die is ermee bezig dus wees geduldig u krijgt een leuke aanbod. 12 januari bericht gehad nummer vrijgegeven, maar mijn contract staat verlengd tot 2019??? Heb ik nooit gedaan!! Weer opgebeld en gevraagd wat nu? Klantenservice heeft gezegd u wordt teruggebeld, dat staat in de systeem dus wees geduldig, u krijgt een leuk aanbod. Vervolgens 16 januari telefonisch contact gehad met klantenservice voor de zoveelste keer, hetzelfde verhaal voorgelegd. Klantenservice zei weer heel leuk: mw de juiste afdeling is ermee bezig u wordt deze week teruggebeld want het is ons fout geweest in het systeem dus dat komt helemaal goed. Ik vroeg natuurlijk wat nou als dat niet gebeurd want jullie komen jullie afspraken niet na! Ik krijg daar ook een heel leuk antwoord als: Nee hoor mw dat komt helemaal goed, uiterlijk maandag 23 januari wordt u gebeld. Nou ra ra ra, IK BEN WEER NIET GEBELD!!! AFSPRAKEN NAKOMEN? NOU DAT KENT TMOBILE NIET HOOR!! Vandaag weer contact gehad en letterlijk 54 minuten aan de telefoon, dan ga je zeker vanuit dat het opgelost is maar NEE HOOR!! Vandaag weer hele verhaal uitgelegd en ze probeerde mij heel goed te helpen en zei mw ik heb goed nieuws voor u, u verlenging is eruit gehaald dus u mag verlengen. Ja heel leuk ik mag verlengen, maar waar is die aanbod waar jullie mee bezig waren? Klantenservice: ja mw ik ga u doorverbinden met de verkoopafdeling en die kan u helpen met een leuke aanbod. Ik wilde natuurlijk niet mijn verhaal weer doen, dus heeft de klantenservice dat voor mij gedaan. Krijg ik de verkoopafdeling aan de lijn, nou ra ra ra ik kreeg een heel leuk aanbod die ik zelf ook via tmobile.nl kon aanvragen. Ik heb mw gevraagd wat is mijn voordeel hierin? Er zou een uitzondering voor mij worden gemaakt, maar dit is precies dezelfde actie voor alle andere klanten. Nou de verkoopafdeling (heeel arrogant!!!) kon mij niet verder helpen, dus vroeg ik of zij mij weer kon doorverbinden met de klantenservice want dit was niet de afspraak! Dat kon ook niet want de klantenservice kan niks met dit verder doen.. Nou wat doe je dan? Zoveel tijd en energie ingestoken maar toch geen oplossing?? Je word van kastje naar muur gestuurd en afgeraffeld zodat de ander dit probleem mag oplossen!!

Ik voel me gewoon belazerd door tmobile! Ik wil graag dat ze met een oplossing komen!!!!!!!!!

3 reacties

Hoi Sann-

Wat een vervelende ervaring heb je op dit moment bij T-Mobile. Ik zou bijna zeggen: de wet van murphy. Zoveel problemen achter elkaar, het is wel heel erg veel en dat herken ik zelf niet bij T-Mobile. Vind jammer dat je zo groot schrijft dat er verschrikkelijke communicatie is binnen T-Mobile. Snap best dat je het zo ervaart maar het is zeker niet de intentie om zo met klanten om te gaan.

Er loopt op dit moment wel veel langs elkaar heen en dat is natuurlijk ook niet echt goed. Daarom hoop ik ook dat iemand van T-Mobile je probleem oppakt en er mee aan de slag gaat. Er is vast een oplossing op dit probleem.

Hou nog even vol en dan komt het zeker goed. Mag ik je ondanks alles toch nog een fijne dag wensen.
Beste @serviceweb,

Bedankt voor je reactie. Ik heb ook nooit eerder zoiets ervaren met Tmobile, ja logisch ook eigenlijk, zolang je je factuur op tijd betaalt heb je ook geen problemen. Zodra tmobile de afspraken niet nakomt dan zijn de klanten daar de dupe van.

Ik ben blij dat jij tot nu toe niets vreselijk hebt ervaren met tmobile. Uiteraard hoop ik ook dat ze dit oppakken en dit niet laten liggen. Ik wens je ook een prettige dag toe. Groetjes
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Sann-,

Erg vervelend dat het zo is gelopen. Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet blij mee bent.

Ik heb gelijk de benodigde systemen tevoorschijn gehaald om de volledige situatie te bekijken. Hier zag ik dat je inmiddels ook met onze vriendelijke collega Mitch in gesprek was via Facebook. Hij heeft je van alle benodigde informatie voorzien.

Zou je het gesprek met hem willen voortzetten? Om geen miscommunicaties en onduidelijkheden te veroorzaken sluit ik dit topic, zodat het gesprek verder kan gaan via Facebook.

Heb je andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden, dan horen we het natuurlijk graag van je!

Reageer