Beantwoord

Vervroegd verlengen gaat niet goed

  • 25 september 2019
  • 4 reacties
  • 959 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties
17 sep mijn abbo vervoegd verlengt, helaas door een medewerker van t mobile is dit geannuleerd!😡 en nu staat er een blokkade volgens de andere medewerkers waardoor dit niet mogelijk is om mijn. Abbo vervoegd te verlengen want er staat een aanvraag in het ander systeem, inmiddels 18 collega’s gesproken 5 daarvan zoeken het uit en bellen terug inmiddels 24 tot 48 uur en nog niet terug gebeld ander collega was hiermee donderdag bezig helaas zonder resultaat🤯

Ik krijg verschillende antwoorden dit is toch niet normaal meer!😡😡😡

-Aanvraag staat nog in ander systeem moet eerst verwijderd worden.
-Staat blokkade doet de systeem automatisch meestal 48 uur dan word het vrijgegeven kan ook langer duren hoor ik nu opeens!
-Staat bij de koerier als levering die moeten dat annuleren kan enig tijd duren.
-Toestel staat aangemeld bij de BKR als ik dat nu invoer heeft u 2 abonnementen, stuur een mail naar de ICT die moeten dit oppakken, nog niks van vernomen!
-Het is verlengt alleen word dit 4 maanden voor de eind contract bij u geleverd.
-Collega heeft dit fout geannuleerd waardoor dit nu langer duurt om te corrigeren, u word terug gebeld.

Ik wil weten wie mij hiermee kan helpen! Elke medewerker zegt wat anders volgens mij weten ze niet wat ze moeten doen. Vandaag weer gebeld en 3 x doorverbonden want tja ze weten het natuurlijk niet en ja hoor laatste gesprek word opgehangen na 1 min en dat men koud doorverbind is wel irritant dat ik dan telkens mijn verhaal moet vertellen en nee het is niet druk want nadat ik doorverbonden word krijg ik direct een ander aan de tel. Ik ben dit zat en wil dat dit opgelost word!

Ben heel benieuwd hoe snel dat hier opgepakt word.🤔
icon

Beste antwoord door David 26 september 2019, 14:56

Hoi @Venci,

Dat is behoorlijk wat contact met de klantenservice ondertussen! Toevallig vandaag of gister iemand aan de lijn gehad die het al heeft opgelost?

Op dit moment kan ik überhaupt nog niets controleren of oplossen, omdat je niet geregistreerd bent met jouw My T-Mobile account op deze Community. Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kom ik er bij je op terug!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Venci,

Dat is behoorlijk wat contact met de klantenservice ondertussen! Toevallig vandaag of gister iemand aan de lijn gehad die het al heeft opgelost?

Op dit moment kan ik überhaupt nog niets controleren of oplossen, omdat je niet geregistreerd bent met jouw My T-Mobile account op deze Community. Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kom ik er bij je op terug!

Deze topic kan verwijdert worden.

Reputatie 7
Badge +20

Hi Venci,

Zo te zien is het opgelost, dat is goed nieuws! We verwijderen geen topics, want anderen kunnen hier ook mee te maken krijgen en dan weten ze hoe ze dit verder kunnen op laten pakken. Mocht het zo zijn dat jij er nog vragen over hebt in de toekomst, dan kun je ook gelijk hier terecht! :ok_hand:

Hi David,

 

Helaas is het niet opgelost, ik kom er met T mobile niet uit! Inmiddels al zelf een iPhone aangeschaft, want klantenservice heeft me tot op heden geen antwoord kunnen geven, genoeg contacten en alleen maar aan het lijntje gehouden dus voor mij houd het dan ook op.

 

Geen probleem als de topic niet gesloten word want het is wel fijn dat anderen kunnen zien hoe je met zo een probleem van kastje naar het muur word gestuurd 😉

Reageer