Beantwoord

Vervroegd verlengen mogelijk?

• 2 juli 2017
  • 3 reacties
  • 10630 Bekeken

Ik heb 1 jaar mijn Samsung 7 edge met abbo voor 2 jaar. Kan ik nu toch al de s8 krijgen
icon

Beste antwoord door Kaassausje 2 juli 2017, 19:36

@Cristien
Toestelflexibiliteit kan alleen als de klant een Sim Only contract heeft als huidig contract.

@maantje39
Als je al een contract met toestel hebt, kun je een los toestel aanschaffen, wachten tot je kan verlengen of een Early Renewal aangaan. Op deze pagina lees je meer over de Early Renewal. In het kort: je sluit nu alvast een verlenging met toestel af, dit kost ruim 70 euro, de verlenging gaat in na jouw huidige contract, maar je krijgt wel alvast het toestel.
Bekijk origineel

3 reacties

Dus vervroegd overstappen
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Maantje39,
Ja dat kan soms als je aan de voorwaarde voldoet.

Dat noemen ze Toestel flexibiliteit!

Klik op de link om er alles over te lezen.
https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/24618/uitleg-over-toestel-flexibiliteit-particulier

Veel succes!
@Cristien
Toestelflexibiliteit kan alleen als de klant een Sim Only contract heeft als huidig contract.

@maantje39
Als je al een contract met toestel hebt, kun je een los toestel aanschaffen, wachten tot je kan verlengen of een Early Renewal aangaan. Op deze pagina lees je meer over de Early Renewal. In het kort: je sluit nu alvast een verlenging met toestel af, dit kost ruim 70 euro, de verlenging gaat in na jouw huidige contract, maar je krijgt wel alvast het toestel.

Reageer