Beantwoord

Verzekering bij verlenging abbonement


Ik heb mijn abonnement verlengt per maart en daarbij een verzekering afgesloten,
De verzekering zou per direct ingaan!
Maar ik heb nog geen rekening voor de verzekering
gehad?
Als ik inlog op de website staat dit ook niet op mijn factuur of op mijn nieuwe abbonement contract per maart
Vraag is het toestel nu wel of niet verzekerd of gaat dit per maart in?
De verzekering staat wel op het papieren contract die ik thuis heb.
icon

Beste antwoord door Bram 19 januari 2015, 15:26

Hey mootje!

Goed dat je even contact opneemt. Wij hebben geen inzage in jouw verzekering-gegevens maar de verzekeraar wel. Ik wil je aanraden om contact op te nemen met ACE. Wanneer je hier bekend staat is er niks aan de hand. Wanneer dit niet het geval is dan mag je dit hier achterlaten. Wij helpen je dan om dit alsnog in orde te maken. Het staat tenslotte op je contract.

ACE verzekeringen is te bereiken op nummer 0348 - 462 813

Ik zie graag een bericht tegemoet. 🙂

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Hey mootje!

Goed dat je even contact opneemt. Wij hebben geen inzage in jouw verzekering-gegevens maar de verzekeraar wel. Ik wil je aanraden om contact op te nemen met ACE. Wanneer je hier bekend staat is er niks aan de hand. Wanneer dit niet het geval is dan mag je dit hier achterlaten. Wij helpen je dan om dit alsnog in orde te maken. Het staat tenslotte op je contract.

ACE verzekeringen is te bereiken op nummer 0348 - 462 813

Ik zie graag een bericht tegemoet. 🙂
Ik heb 2 dagen geleden een mail gestuurd naar ACE,
Je kreeg niemand aan de telefoon,je kon alleen een vraag stellen via mail
helaas heb ik nog niks gehoord.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mootje,

Vervelend dat je nog niets gehoord hebt! Wanneer heb je de e-mail verstuurd?
Wil je ons op de hoogte houden? 🙂
Ik heb de mail verstuurd op 19 januari
Ik houd jullie op de hoogte oké.

Reageer