Beantwoord

Vodafone mobiele aanbieding met contractovername

• 31 januari 2017
  • 15 reacties
  • 2800 Bekeken

Reputatie 1
Ik ben vorige week ingegaan op de actie van T-Mobile om mijn abonnement over te laten nemen van Vodafone. Dit kon omdat het abonnement natuurlijk op mijn naam staat.

Nu heeft mijn vrouw ook nog een Vodafone Red abonnement. Als ik nou haar Vodafone abonnement ook op mijn naam laat zetten, kan ik dan ook nog profiteren van de Actie , waarbij T-Mobile het Vodafone abonnement over neemt?.
icon

Beste antwoord door Thalina 1 februari 2017, 10:27

Hoi Richard,

Allereerst van harte welkom bij Team Magenta! 😃 Leuk om te lezen dat je zo blij bent met de overstap! Het zou natuurlijk super leuk zijn als jouw vrouw ook kan aansluiten bij ons. Ik heb voor jouw vraag intern navraag gedaan. We hebben Vodafone Thuis op 16 december 2016 overgenomen. Op die dag hebben we een lijst van Vodafone ontvangen van alle klanten die op die dag Vodafone Thuis én Mobiel hadden. De klanten die op die lijst staan, kunnen gebruik maken van dit speciale aanbod. Dit is ook zo afgesproken met Vodafone. Op die dag stond er op jouw naam dus één mobiel abonnement bij Vodafone, vandaar dat alleen jij gebruik kunt maken van het aanbod. Voor alle klanten die na 16 december verlengd hebben bij Vodafone of overgestapt zijn naar een andere provider geldt dit aanbod overigens ook niet. Zie voor meer informatie ook deze pagina.

Ik begrijp heel goed dat jouw vrouw ook graag over wilt stappen, maar we moeten ergens een streep trekken en ons natuurlijk ook aan de afspraken houden 🙂 Tot wanneer loopt haar contract bij Vodafone? Als ze straks kan overstappen kun je haar nog wel aanmelden voor onze Vriendenkorting. Dan ontvangen jullie beiden eenmalig 25 euro factuurkorting. En je kunt zoals Serviceweb al noemde ook een T-Mobile Samen groep aanmaken, daar krijg je ook weer leuke extra's mee. Is dat misschien een idee?

Tof trouwens om te zien dat je zo actief bent op het forum! Binnenkort komt hier ook een speciaal subforum voor T-Mobile Thuis, dus houdt 't forum goed in de gaten.

Ik hoop dat bovenstaand antwoord in ieder geval meer duidelijkheid geeft. Stel gerust nog een aanvullende vraag als je die hebt, ik help je graag!
Bekijk origineel

15 reacties

Wat bedoel je met 'het overnemen van een abonnement'? Is het abonnement van je vrouw al afgelopen, of koopt T-Mobile het abonnement voor je af? Om wat voor actie ging het? Zou je iets specifieker kunnen zijn in je vraag?
Hoi Richard,

Als je een contract wi laten omzetten dat zou het contract eerst op je eigen naam moeten staan. Ga je nu met het abonnement van je vrouw naar T-Mobile dan komt deze ook op haar naam. Welke actie je aangeeft weet ik niet, maar ga er bijna vanuit dat dit een actie is omdat je ook Vodafone thuis had?

Of T-Mobile überhaupt twee keer die zelfde aanbieding doet, dat weet ik niet. Ben zelf ook wel een beetje nieuwsgierig om welk abonnement het gaat en of het dan ook geldig is voor je vrouw. Maar wil je het snel weten, denk ik dat je beter per telefoon comtact kan opnemen. Anders even wachten tot iemand van T-Mobile dit oppakt.
Reputatie 1
@Da Vinci

T-Mobile heeft mijn Vodafone Red abonnement afgekocht.
Reputatie 1
@Serviceweb

Ze geven aan de ze abonnementen over nemen die op mijn naam staan. Mijn vrouw en ik hebben beide een Vodafone Red Abonnement met beide 3 GB omdat we Vodafone thuis voordeel hebben kregen we daar nog eens 3 GB pp bij .

T-Mobile heeft mijn Anbonnement overgenomen en betaald de kosten voor mijn Telefoon. De vraag was als ik nu mijn vrouw haar Vodafone Abonnement om zou zetten op mijjn naam . zou ik dan dat Abonnement ook over genomen kunnen worden. Mij vrouw is nl erg jaloers op mijn Unlimited data bundel:D
Neem zoals Serviceweb al zegt even contact op met de klantenservice van T-Mobile, want dit betreft echt een specifieke aanbieding voor Vodafone Thuis-klanten. Overigens is het wel een mooi aanbod! 🙂
Dat is nog eens een leuk aanbod. Bellen is dan echt beter omdat het zo speciaal is dat ze aanbieden en hier niemand iets van weet. Maar een lekker aanbod is het zeker.

Wens je alvast heel veel plezier bij T-Mobile, je bent er vast en zeker heel blij mee. Vergeet niet om ook T-Mobile Samen aan te vragen, krijg je nog eens extra korting. Dit staat los van je vraag, het is meer een tip, voor als je vrouw ook over is 😳. Kijk dan eens op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/abonnement-en-prepaid/extras-voor-klanten/samen

Veel plezier!
Reputatie 1
@Serviceweb

Ik ben eerlijk gezegt nog nooit zo blij geweest met de overstap naar een andere provider. Vandaar dat mijn vrouw het helemaal niet leuk vindt dat ik nu lekker Unlimited met muziek data vrij internet heb. Wat ook erg prettig is , T-Mobile heeft ook de kosten van mijn S7edge overgenomen. ik heb dus nog net geen 1 jaar betaald. :D:D
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Richard,

Allereerst van harte welkom bij Team Magenta! 😃 Leuk om te lezen dat je zo blij bent met de overstap! Het zou natuurlijk super leuk zijn als jouw vrouw ook kan aansluiten bij ons. Ik heb voor jouw vraag intern navraag gedaan. We hebben Vodafone Thuis op 16 december 2016 overgenomen. Op die dag hebben we een lijst van Vodafone ontvangen van alle klanten die op die dag Vodafone Thuis én Mobiel hadden. De klanten die op die lijst staan, kunnen gebruik maken van dit speciale aanbod. Dit is ook zo afgesproken met Vodafone. Op die dag stond er op jouw naam dus één mobiel abonnement bij Vodafone, vandaar dat alleen jij gebruik kunt maken van het aanbod. Voor alle klanten die na 16 december verlengd hebben bij Vodafone of overgestapt zijn naar een andere provider geldt dit aanbod overigens ook niet. Zie voor meer informatie ook deze pagina.

Ik begrijp heel goed dat jouw vrouw ook graag over wilt stappen, maar we moeten ergens een streep trekken en ons natuurlijk ook aan de afspraken houden 🙂 Tot wanneer loopt haar contract bij Vodafone? Als ze straks kan overstappen kun je haar nog wel aanmelden voor onze Vriendenkorting. Dan ontvangen jullie beiden eenmalig 25 euro factuurkorting. En je kunt zoals Serviceweb al noemde ook een T-Mobile Samen groep aanmaken, daar krijg je ook weer leuke extra's mee. Is dat misschien een idee?

Tof trouwens om te zien dat je zo actief bent op het forum! Binnenkort komt hier ook een speciaal subforum voor T-Mobile Thuis, dus houdt 't forum goed in de gaten.

Ik hoop dat bovenstaand antwoord in ieder geval meer duidelijkheid geeft. Stel gerust nog een aanvullende vraag als je die hebt, ik help je graag!
Reputatie 1
Oke dat verklaard waarom mijn vrouw de mail niet gekregen heeft.

Ze moet in principe nog zeker een jaar bij Vodafone blijven. Wat haar vooral dwars zit is het feit dat we op 1 huis adres wonen ze wel profiteert van mijn korting op Vodafone thuis icm Vodafone RED.
En dat mijn vernieuwde Vodafone Red abonnement met Galaxcy S7 Edge pas in Juli begonnen is.

😃 :D

Ze zal nog even een jaartje geduld moeten hebben
Hoi Richard,

Al z'n voordelen heeft ook zo z'n nadelen.
Ze kan natuurlijk ook haar abonnement afkopen bij Vodafone en dan overstappen naar T-Mobile. Dat kost natuurlijk wel een paar centen, maar als ze heel graag over wil stappen, dan is dat ook een mogelijkheid. Weet natuurlijk niet hoe lang haar abonnement nog loopt en of ze dan ook nog in 1x een toestel moet afbetalen. Vragen aan Vodafone kan je natuurlijk altijd, als het dan te duur is doe je het niet. (met vriendenkorting aanvragen is weer 25,- euro voor jou en 25,- voor haar korting (dus bij elkaar al 50,- euro) en daarnaast kan je nog T-Mobile Samen er bij nemen, krijg je samen ook nog eens 2,50 euro korting (bij elkaar 5,- euro). Als je dat allemaal eens gaat berekenen, misschien is het het overwegen waard.

Weet je, voor je het weet is het contract over en kan ze met een gerust hart overstappen en net zoals jij genieten van alle voordelen van T-Mobile. Maar ik snap het wel... ik zou ook zeker willen overstappen naar T-Mobile 🆒 :$

In ieder geval heel veel plezier met T-Mobile Thuis en je Go abonnement. Misschien zou je ook mee willen praten op de T-Mobile Thuis topic, aangezien je deze al gebruikt. Zijn wel nieuwsgierig wat je ervaringen zijn. Op deze topic is het te vinden: https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-nederland-neemt-vodafone-thuis-over-273074

Alvast bedankt!
Reputatie 1
Maar ik snap het wel... ik zou ook zeker willen overstappen naar T-Mobile 🆒 :$

Nou ik was super tevreden met Vodafone hoor, maar ik wil nou eenmaal onder geen beding bij Ziggo.
Ik ben van KPN naar Telfort gegaan, dat contract heb ik binnen een half jaar laten ontbinden. Die kwamen hun afspraken niet na.

Toen naar Vodafone via Vodafone Friends krijg je ook een mooie korting op je abonnement. geen aansluitkosten e.d. Beetje vergelijkbaar aan T-mobile samen , met 2,50 korting op je factuur.

T-Mobiel was bij mij thuis 10 jaar gekleden erg slecht van bereik. Moets ik zeg maar buiten in de tuin gaan staan om te bellen
Inmiddels is dat iets verbeterd en kan ik gewoon op de bank blijven zitten. Zit n.l. precies in een wat mindere dekkings vlek. Maar goed tot nu toe zeer tevreden en alles verloopt nog goed.

Vodafone Thuis had ik eigenlijk ook maar net,heb jaren XS4ALL gebruikt.
Maar goed die boodt toen geen mobile abonnementen aan inmiddels doen ze dit ook via een all in 1 combi met KPN.

Maar ik hou mijn hard vast of de afwikkeling met Vodafone allemaal goed gaat.
Reputatie 1
Toch prettig dat ze nu ook mijn vrouw haar Vodafone Abonnement hebben afgekocht , Na lang zeuren is het toch gelukt. Toch altijd prettig als de kosten van je Iphone 6 komen te vervallen.
Reputatie 7
Badge +20
Dat is een mooie meevaller, Richard! 😃
over gehaald om van Vodafone over te stappen naar T-Mobile maar na alles wat is gebeurd heb ik daar vreselijk veel spijt van vanaf dat ik gebeld ben is er nog geen 1 belofte na gekomen bij contract opstelling ging al fout 3 contracten op mijn naam 5x moeten bellen om het goed te laten lopen toen had ik al op moeten geven maar je probeert iemand een kans te geven tijdens dit gesprek heb ik gevraagd te wachten tot de s8 plus uit zou komen dit hoefde niet omdat zodra die uit zou komen ik niks bij hoefde te betalen en de prijs op 49.50 zou komen voor abonnement zou komen ik heb gevraagd weet u dat zeker ja dit is 100 % zo ik ben toen over gestapt met twee telefoon abonnementen 0654?????? en 0646?????? op 27 maart zijn onze abonnementen ingegaan gelijk begonnen de problemen al voicemail kon niet uit rinkeltijd veel te kort dit heeft ruim een week geduurd na diverse malen gebeld te hebben zelfs naar de winkel in Overvecht Utrecht geweest daar werd mij verteld dan blijft u lekker terug naar Vodafone ik snap dat je het product verdedigd wat je aanbied maar als ik zeg bij Vodafone had ik niet dit probleem verwacht je niet dat antwoord op 29 maart kwam daar de s8 pus uit ik bel met T-Mobile
en wat ik al had verwacht niemand wist van de afspraak wat mij bij overstappen is verteld de persoon aan de telefoon zou na vragen wat hij voor mij kon doen hij was weg en kreeg iemand van service die weer van niks wist niet kon zien wie ik aan de lijn had werd weer terug gebeld maar door service en niet door verkoop kortom een grote puin hoop heb twee abonnementen en t-mobile thuis maar heb daar echt heel veel spijt van omdat de gemaakte afspraken niet worden na gekomen bij Vodafone is de s8 plus dus wel gratis en bij jullie niet wilde er 2 bestellen bij beiden abonnementen maar dit gaat hem niet worden ben zeer teleur gesteld dat er zoveel mis kan gaan in 1 organisatie dan krijg je een mail dat je binnen 24 uur word terug gebeld dat is na ruim 48 uur en die pipo aan de lijn zegt sorry kan niks aan de prijs doen ik zeg voor contract overname is mij dit belooft nou niemand weet van iets en dat is dan pech voor u dit is wat ik kan bieden ze beloven van alles en niemand komt iets na pas op voor je overstapt laat alles vast leggen op mail

john
Reputatie 7
Badge +20
Hi John,

Heel jammer om te lezen dat je eerste ervaring met T-Mobile minder was. Wij hopen alsnog deze relatie te kunnen herstellen en jouw vertrouwen terug te winnen. Wij wensen iedereen een fijne T-Mobile ervaring! Ik zie dat mijn collega Sandra jou vandaag een mail heeft gestuurd waarin zij een oplossing aanbiedt. Hopelijk vind je dit een gepaste oplossing.

Als ik nog iets anders kan betekenen dan hoor ik het graag.

Reageer