Beantwoord

Vodafone stuurt factuur resterend contract bedrag na overstappen

• 26 juni 2017
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Na een aanbod van T-mobile om over te stappen van Vodafone naar T-mobile ben ik op 2 april 2017 ingegaan op het aanbod. Wij zijn ook automatisch met Vodafone thuis over gegaan op T-mobile thuis. Alles is tot heden goed gegaan tot op heden. Ik heb een factuur van Vodafone gekregen met het resterende contract bedrag van € 555.34 wat inmiddels al is afgeschreven. Na een telefonisch gesprek met de klanten service van T-mobile heb ik de factuur opgestuurd naar overstappen@t-mobile.nl nadat ik de factuur gekregen had. maar geen reactie heb ik hierop gehad.
Vandaag weer contact opgenomen met T-mobile en weer heb ik het advies gekregen om de factuur op te sturen. Vandaag weer gedaan.
Ik hoop niet dat ik straks dit bedrag zelf zal moeten betalen en daarom hoop ik dat dit spoedig wordt opgelost.
icon

Beste antwoord door Muberra 27 juni 2017, 11:55

Hoi Piet Pruissen,

Welkom op het forum!

Ik wil beginnen met het aanbieden van mijn excuses voor het ongemak. Het is heel begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wilt. Ik heb zelf contact gehad met de afdeling die de overstap behandelt en daar proberen ze een grote achterstand in te halen. Dus het kan nog even duren voordat jouw verzoek behandeld zal worden, maar reactie ga je zeker nog krijgen. Ik hoop dat dit je voorlopig iets meer informatie geeft. Weet in elk geval dat mijn collega's achter de schermen hard bezig zijn om dit zo snel mogelijk voor jullie op te lossen.

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, ben je altijd welkom om die te stellen!
Bekijk origineel

2 reacties

https://forum.t-mobile.nl/verlengen-en-nieuw-contract-433/klacht-omtrent-overstappen-naar-t-mobile-280369/index1.html#post1390562
Kijk hier eens, al schiet je voorlopig weinig met de antwoorden!
Reputatie 4
Hoi Piet Pruissen,

Welkom op het forum!

Ik wil beginnen met het aanbieden van mijn excuses voor het ongemak. Het is heel begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wilt. Ik heb zelf contact gehad met de afdeling die de overstap behandelt en daar proberen ze een grote achterstand in te halen. Dus het kan nog even duren voordat jouw verzoek behandeld zal worden, maar reactie ga je zeker nog krijgen. Ik hoop dat dit je voorlopig iets meer informatie geeft. Weet in elk geval dat mijn collega's achter de schermen hard bezig zijn om dit zo snel mogelijk voor jullie op te lossen.

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, ben je altijd welkom om die te stellen!

Reageer