Beantwoord

Volksverlakkerij

• 5 januari 2019
  • 2 reacties
  • 545 Bekeken

De black friday deals waren van 23 t/m 26 november 2018.
Mijn contract kon verlengt worden en ik had wel zin in de gratis Sony bluetooth headphone.
Dus ik heb online op 25 november ( dus in de actieperiode) mijn contract voor 2 jaar verlengd met een nieuwe S9 erbij en wilde als cadeau de headphone.
Je krijgt dan een email dat de T-mobile shop ( in dit geval Hoorn) binnen 24 uur contact met je opneemt voor het afhalen van de S9.
Dat telefoontje kwam pas de 27e, dus 2 dagen na afsluiting van het contract en 1 dag buiten de actieperiode.
Ik was die dag niet in de buurt van Hoorn dus ik heb gelijk de volgende dag mijn S9 opgehaald en alle papieren in de winkel ondertekend.
Daarna kan je pas online de headphone aanvragen.
Nu wordt mij deze aanvraag tot 2 keer toe afgewezen omdat ik buiten de actieperiode mijn S9 heb afgehaald.
Maar ik heb mijn contract wel in de actieperiode verlengd. Dat staat ook bij T-mobile in het systeem maar daar kan de afdeling die de promoties verstuurd weer niet in kijken. Die kijken naar de kassabon van de S9 en die staat op de 28e. En al had ik de S9 gelijk na het telefoontje van de winkel afgehaald dan was het nog buiten de actieperiode.
Ik voel mij genaaid. En als ik genaaid wordt dan wil ik ook zoenen en uit eten.
Er wordt mij hier een lokkertje voorgehouden die ik op wat voor manier dan ook nooit kan bemachtigen.
Dit valt mij van T-mobile vies tegen.
icon

Beste antwoord door Hajar 9 januari 2019, 11:49

Hi,

Ben ik weer! Ik heb goed nieuws! Ik heb heen en weer gemaild en vandaag het verlossende antwoord gekregen. Je Sony Bluetooth bestelling is nu goedgekeurd en je kan hem al heel snel thuis verwachten. Excuses voor hoe het is gelopen! Maar eind, goed al goed. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe headphones! 😊
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ben ik weer! Ik heb goed nieuws! Ik heb heen en weer gemaild en vandaag het verlossende antwoord gekregen. Je Sony Bluetooth bestelling is nu goedgekeurd en je kan hem al heel snel thuis verwachten. Excuses voor hoe het is gelopen! Maar eind, goed al goed. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe headphones! 😊
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kraanvogel,

Bedankt voor het melden en excuses voor het ongemak! Ik heb contact gezocht met een andere afdeling om te kijken of wij nog wat voor je kunnen betekenen. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten!

Reageer