Vraag

Voordeel abonnement te duur

• 6 december 2015
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Ik heb net het volgende bericht via het klachtenformulier verstuurd, omdat ik heel erg boos ben over mijn contract en contact met T-Mobile. Ik vind het erg vervelend om dit publiekelijk op te brengen, maar ik ben bang dat ik anders opnieuw niet serieus wordt genomen.

Ik hoop dat het onderstaande bericht binnen de huisregels van het forum valt.

Beste,

Ik ben boos! Ik vind het niet normaal hoe ik door t-mobile wordt behandeld. Ik had bij jullie een "voordeel" abonnement, waarmee ik lekker heeel duur kon bellen. Afgezien van de absurde prijzen van dit voordeel pakket, werd na het aflopen van de contractsduur niets aan mijn tarieven veranderd, behalve dan dat de korting die er dan wel op zat er nog eens van af is gehaald, niet te geloven.

Nadat ik hierover contact heb gehad met een van jullie medewerkers ("Ja, je hebt echt wel een heeel duur abonnement zeg..."), kon ik dan om de pijn te verzachten wat korting terug overgemaakt worden.

Wel zou ik nog worden teruggebeld omdat ik graag mijn verlenging wilde bespreken (en omdat ik op jullie forum tot mijn grote verbazing las dat je eigenlijk pas echt een verlengingsaanbieding krijgt als je daar expliciet om vraagt. Dat vind ik dus schandalig..)

Er is netjes door een van jullie medewerkers gebeld, maar helaas was dat op een ongelukkig moment. Toen is er gelijk een nieuwe bel afspraak ingepland, die nooit door jullie is nagekomen.

Dat is allemaal goed en wel, maar waar ik echt heel erg nijdig van wordt is dat ik net (nadat ik een nieuw contract heb afgesloten) nog even naar mijn oude pakket kijk, om erachter te komen dat het in mijn oude abonnement niet mogelijk was om van tarievenstructuur te wisselen! Ik was dus gedwongen jullie diensten af te nemen voor ca. 5x de prijs die je er normaal bij jullie voor betaald. Ik voel me opgelicht en vernederd en overweeg sterk als nog mijn abonnement op te zeggen.

Ik verwacht dat jullie mij morgen bellen zodat ik mijn abonnement kan opzeggen of een goede verklaring krijg.

Met ... groeten,

Bob

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bob,

Welkom op ons Forum!

Jeejtje wat een verhaal. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt om te zien wat er aan de hand is. Ik zie dat jouw huidige contract op 12 juni 2015 is verlopen. Jij hebt van 13 juni 2013 tot en met 12 juni 2015 kortingen ontvangen op je bundels. Doordat je contract is verlopen is ook de korting komen te vervallen waardoor je maandkosten wat hoger zijn komen te liggen.

Ik snap dat je dan schrikt van de bedragen, maar op je contractsbevestiging en op jouw My T-Mobile account staat de einddatum van je contract vermeld. Wij proberen onze klanten er ook aan te herinneren door op My T-Mobile aan te geven dat ze vier maanden voor het einde van hun contract kunnen verlengen. Zo blijven onze klanten profiteren van de kortingen.

Wij willen jou ook niet kwijt als klant, Bob! Ik wil graag voorstellen om jou nogmaals te laten bellen door een collega van de verkoopafdeling zodat jullie samen kunnen kijken naar een scherp aanbod (inclusief kortingen) voor jou. Als je verlengt dan kun je voor een Stel Samen & Stel Bij abonnement gaan. Dit abonnement brengt heel veel voordelen met zich mee zoals bundels verhogen, verlagen of zelfs uitschakelen. Je kan ook bellen zoals thuis in de EU tot 120 minuten. Lees meer de voordelen van Stel Samen & Stel Bij op onze website.

Laat je mij weten of je alsnog gebeld wilt worden? Ik hoop dat we er samen uitkomen!

Reageer