Beantwoord

Voordeel bij verlenging SIM-only?

• 28 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Ik realiseer me dat deze vraag in het verleden al eerder is gesteld, maar bij deze toch nog een poging aangezien ik geen heel recente topics hieromtrent zie.

Ik ben inmiddels al jaren klant bij T-mobile, uit m'n hoofd is dit inmiddels m'n 4e telefoon, dus minimaal al 8 jaar. Mijn abonnement is inmiddels al afgelopen, en aangezien ik via-via reeds een nieuwe telefoon heb ontvangen wilde ik graag een SIM-only abonnement afsluiten. Bij het bekijken van het aanbod blijkt dat mij dit evenveel zal kosten als iemand die net naar T-mobile overstapt. Ik had het idee (of wellicht de illusie?) dat T-mobile het eraan gelegen is om haar klanten aan zich te binden. Ben dan ook erg benieuwd of er alsnog mogelijkheden zijn om tóch als trouwe klant een extra maandelijkse korting te ontvangen bij het verlengen naar SIM-only. Wie o wie weet hoe dit zit?
icon

Beste antwoord door Rosan1 28 oktober 2014, 08:54

Dat is vaak erg weinig dit omdat een sim only al zo laag mogelijk zit wel scheelt het vaak een stukje met een abo met toestel.
Maar dat is en geheel afhankelijk van de keuze van het toestel sommige abo s met toestel hebben echt leuke aanbiedingen maar dan zijn het geen high end toestellen natuurlijk.

Nu is het ook zo dat er tegenwoordig gewoon heel weinig marge op abonementen zit in verleden was dat allemaal veel meer en ruimer.
Maar dat kan en mag allemaal niet meer door allerlei regeltjes en dingen.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +13
Dat is vaak erg weinig dit omdat een sim only al zo laag mogelijk zit wel scheelt het vaak een stukje met een abo met toestel.
Maar dat is en geheel afhankelijk van de keuze van het toestel sommige abo s met toestel hebben echt leuke aanbiedingen maar dan zijn het geen high end toestellen natuurlijk.

Nu is het ook zo dat er tegenwoordig gewoon heel weinig marge op abonementen zit in verleden was dat allemaal veel meer en ruimer.
Maar dat kan en mag allemaal niet meer door allerlei regeltjes en dingen.

Reageer