Vraag

Voordeel verlengen

• 23 november 2015
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik vroeg mij nou eens af wat het voordeel is om te verlengen bij jullie.
Het abbonement wat bij mij past zal duurder zijn dan bij een andere provider.
Nu is mijn toestel ook bijna stuk en dan zou ik ook nog eens 70 euro bij moeten betalen omdat ik 1.5 maand van te voren wil verlengen.

Ik had wel verwacht dat er mooie aanbiedingen zou zijn voor iemand die al zo lang klant is bij jullie.
Anders word het maar tijd om over te stappen van provider.

4 reacties

Hoi Daantje01, welkom op het forum.

Ik ben geen medewerker van T-Mobile, maar kan wel vast een poging wagen je te informeren. Reactie van T-Mobile is er doorgaans binnen 24-48 uur op het forum, bij drukte kan het wat langer duren.

De ruim 70 euro is gewoon gebonden aan de Early Renewal, dat geldt voor iedereen die extra vroeg wil verlengen. Die drempel zal er waarschijnlijk zijn om misbruik te voorkomen, anders zou iedereen zo overstappen op de volgende telefoon, met als gevolg dat je niet alleen je huidige abonnement moet uitzitten, maar ook het abonnement wat je dan bij de Early Renewal kiest. Op deze pagina lees je meer over de Early Renewal.

Ik maak uit je bericht op dat je nog ongeveer 5,5 maand te gaan hebt met dit contract. Is het dan niet alsnog te doen om het 1,5 maand uit te zingen met je toestel? Op welke manier is deze 'bijna stuk', valt er softwarematig nog iets aan te doen zodat je het vol kan houden of is het echt de hardware?

Heb je ook al eens rondgeneusd bij externe dealers als studentmobiel, belsimpel etc.? Die hebben nog wel eens leuke aanbiedingen. Zij kunnen sowieso scherpere prijzen bieden omdat ze vaak meer telefoons inkopen.

Mocht je nou echt over willen stappen, houd er dan rekening mee dat je dat pas 2 maanden voor aflopen van je contract kan regelen, tenzij je nu het restant van je contract zou afkopen. (Maar volgens mij heb je dan nog wel een maand opzegtermijn.)
Reputatie 7
Badge +15
Hi Daantje,

Goed om te zien dat Kaassausje je al van een reactie heeft voorzien. Ik zie dat je vlak na het plaatsen van je topic contact hebt gehad met de Sales-afdeling en je nog even na gaat denken over het aanbod 🙂.

Ook ik vraag mij af wat er precies met je huidige toestel aan de hand is. Wellicht valt hij nog te maken! Ik wil je in ieder geval adviseren om dit topic eens te bekijken. Hopelijk heb je er wat aan!

Laat je het weten als we je verder nog ergens mee kunnen helpen? :8
De batterij van de iPhone is stuk net als de WiFi zonde van het geld om te laten maken. Verder kunnen jullie mij geen mooi aanbod bieden. Ik ga dit abonnement uitzitten en dan over op een andere provider
Reputatie 6
Badge +16
Hi Daantje,

Pff, wat vervelend zeg. Als er geen sprake is van val-, duw of waterschade bij je telefoon dan kan je deze gewoon kosteloos ter reparatie aanbieden? Je hebt namelijk 2 jaar garantie vanaf de aankoopdatum. Neem een kijkje in het reparatie topic voor meer informatie hierover.

Jammer om te lezen dat jullie er niet samen uit zijn gekomen. Misschien dat er in de toekomst een ander aanbod kan gedaan worden of dat je gebruik kan maken van een leuke actie. Houd daarom onze website goed in de gaten.

Reageer