Beantwoord

Voordeel voor mij?

• 6 maart 2018
  • 6 reacties
  • 120 Bekeken

Ik mag de 21e verlengen. Maar wat zit erin voor mij als jarenlange trouwe klant....ben de enigste in huis met T Mobile. Heb nu 2.50 korting met samen groep. 3 andere huisgenoten hebben tele2 . Dus word ik nu half gedwongen om bij jullie op te stappen omdat er voor mij geen korting meer erin zit. De andere hebben net allemaal een nieuw contract dus die maken voorlopig geen overstap naar jullie. Wel zonde dat er niet aan gedacht word om trouwe klanten minimaal de 2.50 korting te geven.
Het arianne
icon

Beste antwoord door Hajar 7 maart 2018, 12:20

Hi Arianne,

Wat jammer dat je huisgenoten niet bij ons zitten. Jullie hadden dan allemaal kunnen profiteren van extra korting! Is er toevallig 1 iemand in huis die wel bij ons zit of wil overstappen? Want met minimaal 2 abonnementen op 1 adres krijg je €2,50 korting van ons. Lees er meer over in dit topic! Ik hoop dat je ze alsnog kunt overtuigen, want als je allemaal verlengt met een Unlimited abonnement dan kan de korting echt hoog oplopen!

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 😉
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Je abo verlengen via een reseller kan je misschien nog wat voordeel opleveren voor wat betreft abo kosten.
Let dan wel even goed op wat er precies staat bij de reseller, sommigen pakken automatisch de 'Alles onder 1 dak'-korting mee.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Arianne,

Wat jammer dat je huisgenoten niet bij ons zitten. Jullie hadden dan allemaal kunnen profiteren van extra korting! Is er toevallig 1 iemand in huis die wel bij ons zit of wil overstappen? Want met minimaal 2 abonnementen op 1 adres krijg je €2,50 korting van ons. Lees er meer over in dit topic! Ik hoop dat je ze alsnog kunt overtuigen, want als je allemaal verlengt met een Unlimited abonnement dan kan de korting echt hoog oplopen!

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 😉
Ik kan ze overhalen maar de abbonementen zijn pas afgesloten dus de andere 3 moeten zeker nog 1 jaar. Helaas. Ik ken het hele verhaal. Ook is het geen optie om internet via jullie af te nemen omdat wij dat ook al hebben. Dus waar blijft nu de korting voor trouwe klanten? Mijn samen groep vervalt dan ook. Weg 2.50 korting. Ik zou zeggen geef die korting gewoon aan bestaande klanten die alleen zijn. Nu ben ik straks veel duurder uit en jullie laten zo wel klanten weggaan.
En wat bedoelen jullie met reseller??
Reputatie 4
Badge +7
Reseller = dealer.

Reageer