Beantwoord

Voordelen met verlengen

• 5 augustus 2016
  • 12 reacties
  • 304 Bekeken

Mijn abonnement loopt over 4 maanden af en kan nu al verlengen. Alleen zie ik er geen voordeel in, gezien alle prijzen het zelfde zijn als je het vergelijkt met een nieuwe klant. Wat zijn de voordelen ervan en wat gebeurt er over 4 maanden als ik niet verlengt?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 5 augustus 2016, 13:14

Hoi Kemal66, welkom op het klantenforum.

Als je helemaal niets doet, blijft je contract doorlopen, zonder eventuele kortingen. Als je geen abonnement meer zou willen, zul je deze zelf moeten opzeggen of laten omzetten naar prepaid.

Als je een abonnement met toestel wilt, zou je eens kunnen kijken wat resellers doen, die hebben er nog wel eens leuke acties tussen staan.
Bekijk origineel

12 reacties

Hoi Kemal66, welkom op het klantenforum.

Als je helemaal niets doet, blijft je contract doorlopen, zonder eventuele kortingen. Als je geen abonnement meer zou willen, zul je deze zelf moeten opzeggen of laten omzetten naar prepaid.

Als je een abonnement met toestel wilt, zou je eens kunnen kijken wat resellers doen, die hebben er nog wel eens leuke acties tussen staan.
Hoeveel maanden van te voren kan ik overstappen naar een andere provider? Zou wel echt dom zijn om bij T-Mobile te blijven zonder extra voordeel.
Ik belde jullie laatst om te verlengen maar ik kreeg iemand die totaal niet naar mij luisterde en adviseerde om elders te kijken. Ik zie via belsimpel.nl veel betere aanbiedingen. Daarbij bieden jullie niet zoals ik gewend ben 300 belminuten meer. Ik weet niet of jullie nog een goede aanbieding hebben om kunnen doen icm met een sony xperia z5 maar anders ben ik weg.
Ha, ik kwam hier met dezelfde vraag. Ik mag nu ook verlengen.
Zie ik dat een verlenging met nieuw toestel net zoveel kost als dat een nieuwe klant zou betalen voor die telefoon en abonnement.
Nu ben ik al klant sinds het dutchtone was, had stiekem op een kleine korting gehoopt. Spijtig.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Kemal,

Jammer om te lezen dat je wilt overstappen naar een andere provider. Mogen we misschien nog één poging wagen om je een mooi aanbod te doen?

Als je jouw besluit al hebt genomen, dan helpen we je natuurlijk graag met de overstap naar een andere provider. Ook in de laatste dagen willen we je de service bieden die je van ons verwacht.

Je kan 4 maanden voor het eind van je contract een nieuw contract afsluiten bij een andere provider. Let wel op dat je bij het aangaan van dat contract duidelijk moet aangeven dat je 'm pas in wilt laten gaan op de dag van nummerbehoud. Je kan 60 dagen voor het eind van je contract nummerbehoud aanvragen. Het afsluiten van een nieuw contract en het aanvragen van nummerbehoud vindt dus niet op hetzelfde moment plaats.

Ik hoop dat mijn uitleg zo duidelijk is. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je! Je weet ons te vinden.
Reputatie 6
Badge +17
Hey Lianne en Dirk,

Vinden jullie het goed als één van onze vriendelijke collega's je belt voor een mooi aanbod? Ik ben ervan overtuigd dat jullie er dit keer samen uit gaan komen.

Laat ons gelijk weten op welke dagen en tijdstippen je het best telefonisch bereikbaar bent.
Hallo Kemal,

Jammer om te lezen dat je wilt overstappen naar een andere provider. Mogen we misschien nog één poging wagen om je een mooi aanbod te doen?

Als je jouw besluit al hebt genomen, dan helpen we je natuurlijk graag met de overstap naar een andere provider. Ook in de laatste dagen willen we je de service bieden die je van ons verwacht.

Je kan 4 maanden voor het eind van je contract een nieuw contract afsluiten bij een andere provider. Let wel op dat je bij het aangaan van dat contract duidelijk moet aangeven dat je 'm pas in wilt laten gaan op de dag van nummerbehoud. Je kan 60 dagen voor het eind van je contract nummerbehoud aanvragen. Het afsluiten van een nieuw contract en het aanvragen van nummerbehoud vindt dus niet op hetzelfde moment plaats.

Ik hoop dat mijn uitleg zo duidelijk is. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je! Je weet ons te vinden.

Beste Issam,

Hartelijk dank voor je bericht, lekker duidelijk zo.
Je collega mag me bellen indien hij wat anders te bieden heeft dan wat er op de site nu staat. Vorige keer heb ik zelf gebeld en werd er mij verteld dat ik geen extra korting of wat dan ook kon krijgen. Best jammer wanneer je xiet dat je bij andere provides 3 maanden gratis krijg bij verlenging.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kemal,

Jij ook bedankt voor je reactie. Ik kan je niet garanderen dat je een beter aanbod via de telefoon krijgt, maar je kan wel met een collega kijken naar de mogelijkheden. Als je daar interesse in hebt, laat mij dan weten welke dag en tijdstip jou het beste schikt. Dan zorg ik ervoor dat je wordt gebeld. 🙂
Ik zit met het zelfde. Ik wil graag verlengen met een nieuw toestel, maar er zijn providers die meer bieden, maar waar ik 6 euro per maand minder hoef te betalen dan wat ik bij T-Mobile ga betalen na mijn verlenging.

Ik vraag me eigenlijk ook wel af waarom ik bij verlenging er weinig mee opschiet. Het zet mij toch wel aan het denken om ook over te gaan stappen.
Ik heb zelf al gebeld en kreeg niks anders te horen dan wat er op de site staat.
Ik ben in de winkel vriendelijk geholpen. Ik verwachte geen gouden bergen maar gewoon een klein gebaar. Dus ik heb hem daar verlengd en een korting gehad waarvoor ik een goed accessoire heb kunnen kiezen.
Reputatie 7
Badge +20
@pjschicks;

Wij bieden ook nog andere voordelen zoals T-Mobile Samen waarbij je een groep kan samenstellen waarmee je gratis kan bellen. Je kan ook iedere maand een cadeau uitkiezen zoals 500MB, €2,50 factuurkorting en T-Mobile Extra punten. Lees er mee over op deze pagina.

@Kemal; Jammer dat jullie er niet uit zijn gekomen.

@dirk2kay; Super om te lezen dat je goed bent geholpen door mijn collega's in de Shop. Als ik verder nog iets kan betekenen, laat het mij weten.

Reageer