Beantwoord

Voorraad Galaxy S7 T-Shop

• 17 november 2016
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

Goedemorgen,

Vanaf morgen morgen mijn vriend en ik ons abbonoment verlengen en graag wilde wij weten of in het filiaal in hoofddorp de Samsung galaxy S7 edge in het roze en blauw op voorraad zijn.
icon

Beste antwoord door Sam- 17 november 2016, 17:55

Hoi Lotte,

Leuk om je op het forum te zien. Welkom!

Gaaf dat jullie weer kunnen verlengen. Het is begrijpelijk dat je van tevoren wilt weten of de telefoons op voorraad zijn. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken naar de huidige voorraad in de T-Mobile Shop in Hoofddorp.

De volgende kleuren zijn op voorraad in de T-Mobile Shop: Zwart, wit en goud. De roze en blauwe variant worden niet aangeboden in de T-Mobile Shops.

Is hiermee je vraag beantwoord? Heb je verder nog vragen of onduidelijkheden? Laat het ons weten, we helpen je natuurlijk graag verder. Alvast heel veel plezier met jullie nieuwe telefoons. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lotte,

Leuk om je op het forum te zien. Welkom!

Gaaf dat jullie weer kunnen verlengen. Het is begrijpelijk dat je van tevoren wilt weten of de telefoons op voorraad zijn. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken naar de huidige voorraad in de T-Mobile Shop in Hoofddorp.

De volgende kleuren zijn op voorraad in de T-Mobile Shop: Zwart, wit en goud. De roze en blauwe variant worden niet aangeboden in de T-Mobile Shops.

Is hiermee je vraag beantwoord? Heb je verder nog vragen of onduidelijkheden? Laat het ons weten, we helpen je natuurlijk graag verder. Alvast heel veel plezier met jullie nieuwe telefoons. 🙂
Wij waren laatst in de winkel in beverwijk en daar had die mevrouw ze nog wel op voorraad vertelde zei. En als ik de telefoons morgen bestel zijn ze dan zaterdag in de winkel te halen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lotte,

Ik heb contact opgenomen met de T-Mobile Shop in Beverwijk en zij hebben de Samsung S7 Edge roze op voorraad en ook apart voor jou gelegd. Dus je kunt deze zaterdag icm een verlenging kopen 🙂 Als je het toestel vandaag online besteld, verwacht ik dat de bestelling pas na het weekend is verwerkt en geleverd in de T-Mobile Shop. Dus vandaar dat ik 'm apart heb laten leggen voor jou.

Ook heb ik nog navraag gedaan over de blauwe versie, wij verkopen deze kleur niet. Mogelijk heb je de blauwe Note 7 gezien? Daar hebben ze een dummy van gehad in de winkel. Wel hebben we de Samsung S7 Edge naast roze in zwart, wit, goud en zilver. Zit daar een mooie kleur bij?

Laat je weten of het is gelukt morgen? Alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Reageer