Beantwoord

Voorwaarden Early renewal

• 24 september 2016
  • 3 reacties
  • 190 Bekeken

Goedemorgen,

22 oktober kan ik mijn contract gaan verlengen (4maanden eerder). Mijn telefoon is nu aan zn einde accu gaat telkens op. Ik vraag me af of het mogelijk is om nu al te verlengen?

Ik las iets over early renewal maar hier moet ik 70euro voor betalen? Het gaat namelijk maar om een maandje eerder.

Mvg mike
icon

Beste antwoord door David 26 september 2016, 08:48

Hey Mikedane,

Welkom terug is het eigenlijk. 😉 Tijdje niet gezien op het forum!

Het klopt inderdaad dat er kosten verbonden zitten aan een Early Renewal, of vervroegde verlenging. Het is dus inderdaad een goede afweging of het de moeite is om dit te kiezen. Als je met de iPhone de tijd kunt overbruggen is dit wel een meer voordelige optie.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, bijvoorbeeld advies over je verlenging of algemene vragen, laat het dan weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo,
Welkom op het forum.
Wat is goedkoper.....70 euro early renewal of een nieuwe/tweedehands accu?
Dan denk ik tijdelijk een maand met mn oude iphone 4 rondlopen tot 22 oktober dan maar!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Mikedane,

Welkom terug is het eigenlijk. 😉 Tijdje niet gezien op het forum!

Het klopt inderdaad dat er kosten verbonden zitten aan een Early Renewal, of vervroegde verlenging. Het is dus inderdaad een goede afweging of het de moeite is om dit te kiezen. Als je met de iPhone de tijd kunt overbruggen is dit wel een meer voordelige optie.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, bijvoorbeeld advies over je verlenging of algemene vragen, laat het dan weten!

Reageer