Beantwoord

Voorwaarden Early renewal

• 1 maart 2017
  • 3 reacties
  • 654 Bekeken

Goedenavond!
Op dit moment heb ik nog een abonnement die ik kan verlengen vanaf 31 maart. Ik zou echter heel graag gebruik willen maken van de actie van de nieuwe Huawei P10 Plus. Als deze nu wordt gepre-ordered dan krijg je er namelijk een Leica Sofort Instant camera bij twv 289 euro! Superleuk natuurlijk. Helaas is de actie maar t/m 23 maart. Zou ik dus een early renewal kunnen aanvragen? Hoe gaat dat in zijn werk?

Ook heb ik nog een vraag. Het abonnement wat ik nu heb staat op mijn vaders naam. Ik zou dit (evt. bij de early renewal) op mijn eigen naam willen zetten. Hoe gaat dat in zijn werk en is dat tijdens de early renewal mogelijk?
Hier heb ik nog een vraag over; ik ben op dit moment namelijk ook bezig met een achternaamswijziging. Alles is keurig geregeld en waarschijnlijk heb ik in april de gewenste achternaam. Zijn er kosten aan verbonden als ik dit later weer zou willen wijzigen?

Alvast bedankt voor de reactie!

Vriendelijke groet,
Brian
icon

Beste antwoord door David 2 maart 2017, 13:09

Hey Brian,

Dat is inderdaad een heel leuk extraatje voor de Huawei P10! Logisch dat je hier interesse in hebt. 😃 Je hebt eigenlijk drie vragen en die neem ik dan ook graag stapsgewijs met je door!

Je kunt inderdaad een Early Renewal aanvragen, aangezien je aan de voorwaarden voldoet. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat er eenmalige kosten aan verbonden zitten en jouw abonnement pas van start gaat na jouw huidige abonnement. Het toestel krijg je dan wel, zodra deze beschikbaar is natuurlijk. Op deze pagina vind je alle informatie over dit onderwerp en je kunt dit alleen telefonisch aanvragen. Je kunt hiervoor zelf bellen of je geeft aan wanneer je gebeld wilt worden, dan plannen wij een afspraak voor je in!

Dan vraag 2: het overzetten op eigen naam. Als je dit het liefst zo snel mogelijk geregeld wilt hebben, dan raad ik je aan om dit voor de verlenging te doen. Wanneer er een verlenging aangevraagd is, is het op dat moment niet mogelijk het abonnement over te zetten op eigen naam. Dan moet je wachten tot het nieuwe abonnement is ingegaan. Dit is trouwens een contractovername en daar zijn nog een aantal documenten voor nodig. Je zou ook nog kunnen denken aan een geheel nieuw abonnement met Huawei P10 op eigen naam en dan het lopende abonnement (op jouw vaders naam) stop te zetten. Je moet er dan wel voor zorgen dat je nummerbehoud aanvraagt voor jouw nummer, zodat je deze niet verliest en zorg dat je dit op tijd regelt, anders lopen er 2 abonnementen en dus dubbele kosten. Ook vervallen dan wel jouw T-Mobile Extra punten als je voor die stap zou gaan.

En dan als laatste de naamswijziging. Je kunt dit in april dan omzetten en hier zitten geen kosten aan verbonden, maar zijn ook weer een aantal documenten voor nodig. Op deze pagina vind je hier de nodige informatie over het wijzigen van de naam op jouw contract.

Een heleboel informatie bij elkaar! Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als er nog vragen zijn, dan horen we dat graag van je, Brian! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Brian,

Dat is inderdaad een heel leuk extraatje voor de Huawei P10! Logisch dat je hier interesse in hebt. 😃 Je hebt eigenlijk drie vragen en die neem ik dan ook graag stapsgewijs met je door!

Je kunt inderdaad een Early Renewal aanvragen, aangezien je aan de voorwaarden voldoet. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat er eenmalige kosten aan verbonden zitten en jouw abonnement pas van start gaat na jouw huidige abonnement. Het toestel krijg je dan wel, zodra deze beschikbaar is natuurlijk. Op deze pagina vind je alle informatie over dit onderwerp en je kunt dit alleen telefonisch aanvragen. Je kunt hiervoor zelf bellen of je geeft aan wanneer je gebeld wilt worden, dan plannen wij een afspraak voor je in!

Dan vraag 2: het overzetten op eigen naam. Als je dit het liefst zo snel mogelijk geregeld wilt hebben, dan raad ik je aan om dit voor de verlenging te doen. Wanneer er een verlenging aangevraagd is, is het op dat moment niet mogelijk het abonnement over te zetten op eigen naam. Dan moet je wachten tot het nieuwe abonnement is ingegaan. Dit is trouwens een contractovername en daar zijn nog een aantal documenten voor nodig. Je zou ook nog kunnen denken aan een geheel nieuw abonnement met Huawei P10 op eigen naam en dan het lopende abonnement (op jouw vaders naam) stop te zetten. Je moet er dan wel voor zorgen dat je nummerbehoud aanvraagt voor jouw nummer, zodat je deze niet verliest en zorg dat je dit op tijd regelt, anders lopen er 2 abonnementen en dus dubbele kosten. Ook vervallen dan wel jouw T-Mobile Extra punten als je voor die stap zou gaan.

En dan als laatste de naamswijziging. Je kunt dit in april dan omzetten en hier zitten geen kosten aan verbonden, maar zijn ook weer een aantal documenten voor nodig. Op deze pagina vind je hier de nodige informatie over het wijzigen van de naam op jouw contract.

Een heleboel informatie bij elkaar! Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als er nog vragen zijn, dan horen we dat graag van je, Brian! 🙂
Hartstikke bedankt voor de snelle reactie David!
ALles is duidelijk, ik weet nu wat ik ga doen. Top!

Ik had nog wel een vraag; als ik een abonnement voor de Huawei P10 Plus afsluit bij Mobiel.nl dan betaal ik €45,- per maand voor onbeperkt bellen/sms + 5 GB data. Dit is zonder bijbetaling voor het toestel.

Zie link: https://www.mobiel.nl/smartphone/huawei/p10-plus/met-abonnement/t-mobile/t-mobile-go-p10-2-jaar/6393-567-0-10478-2797

Als ik hetzelfde abonnement bij de T-mobile website afsluit dan betaal ik €49,- per maand! Is toch best een verschil. Weet u misschien hoe dit komt? En is het mogelijk om hierover te 'onderhandelen'?

Zie link voor T-mobile abonnement: https://shop.t-mobile.nl/eca/RAPRD/Huawei-P10-Plus-Zwart/mhup10pazw.html?ab_agid=1

Mocht de 'onderhandeling' niet mogelijk zijn, is het dan mogelijk om met een Early renewal een verlenging aan te vragen bij Mobiel.nl?

Alvast bedankt! Groet, Brian
Reputatie 7
Badge +20
Hi Brian,

Ik zie dat David al heel uitgebreid uitleg heeft gegeven. Fijn dat alles nu duidelijk is! Je kan een Early Renewal alleen via T-Mobile aanvragen dus het is niet mogelijk om via een externe dealer zoals mobiel.nl een Early Renewal aan te vragen. Ik heb ook even gekeken naar beide aanbiedingen en zie dat de maandelijkse toestelbetaling bij de externe dealer is minder is. Dat komt omdat ze veel meer toestellen inkopen, daardoor kunnen ze scherpere prijzen aanbieden.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid en kun je een keuze maken. Mocht je gebeld willen worden door een collega van de verkoopafdeling, laat dan weten welke tijdstip jou het beste schikt! 🙂

Reageer