Beantwoord

Voorwaarden vervroegde verlenging

1. Moet ik ook naast de eenmalige €71,12 voor de vervroegde vernieuwing ook maandelijks mijn abonnement kosten van mijn huidige abonnement betalen, die nog 6 maanden loopt? of ik dat hoef dat niet meer omdat ik de €71,12 al betaald heb?

2. Kan ik nog steeds gebruik maken van mijn huidige abonnement? Omdat mijn nieuwe abonnement pas over 6 maanden start.
icon

Beste antwoord door centaur 9 oktober 2015, 05:41

Beste Basir , je blijft je huidige abonnement betalen komende 6 maanden. Je vervroegde verlenging zal ingaan als je huidige abonnement afgelopen is. Je gaat dus geen 2 abonnementen tegelijk betalen. De verlening zal achter de huidige geplakt worden. Komende 6 maanden blijft het qua abonnement hetzelfde als nu.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Beste Basir , je blijft je huidige abonnement betalen komende 6 maanden. Je vervroegde verlenging zal ingaan als je huidige abonnement afgelopen is. Je gaat dus geen 2 abonnementen tegelijk betalen. De verlening zal achter de huidige geplakt worden. Komende 6 maanden blijft het qua abonnement hetzelfde als nu.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Basir,

Welkom op ons Forum! :)

Ik zie dat Centaur je al van het goede antwoord heeft voorzien. De Early Renewal gaat pas in na je lopende contract, dus er verandert niets aan je huidige abonnement en de termijn ervan. Je krijgt alleen alvast een telefoon en een nieuwe contractsperiode.

In het systeem zie ik dat je gisteren hebt verlengd met de iPhone 6S Plus, heel gaaf! Misschien wil je jouw ervaringen met ons delen als je 'm een tijdje hebt? 🙂

Reageer