Vraag

Vraag m.b.t. verlengen

Beste T-mobile,

Ik ben al langere tijd klant van jullie en ik mag weer verlengen. Nu is T-mobile niet de voordeligste telefoon provider maar ik zit in een family en dat is een voordeel. Dus ik wil graag bij jullie blijven. Tevens betaal ik nu voor mijn sim-only €16,- wat ik ook nog goed vind.

Nu mag ik dus weer verlangen en dan staat er dit bij:

"Verleng direct je abonnement en kies een nieuwe telefoon of sim-only.
Nu extra korting op je abonnement en extra korting op je toestel!"

"Nu extra korting op je abonnement en toestel. Dan denk ik, yes. Als klant van T-mobile krijg ik extra voordeel boven niet bestaande klanten, dit zou mij dan ook bij T-mobile houden.

Toen ik ging oriënteren en ging vergelijken, kwam ik erachter dat die "Extra korting" uiteindelijk €1,- euro per maand scheelt met mensen die nog geen klanten zijn. Dat vind ik dus een beetje raar. De extra korting op toestel was er namelijk ook niet, want bij zowel verlengen als nieuwe klant zou er evenveel bij betaald moeten worden.

Jullie beweren extra kortingen, maar geven bestaande klanten slechts €1,- korting bij het verlengen. Ik vind dit jammer en dit zorgt ervoor dat ik geneigd ben over te stappen naar een andere telecom provider.

m.v.g.
Toon Wevers

0 reacties

Geen reactie

Reageer