Beantwoord

Vraag mbt eventuele verlenging

• 31 mei 2018
  • 4 reacties
  • 271 Bekeken

Ik heb recentelijk mijn abonnement bij Ziggo verlengd en in verlengde daarvan werd mij een scherpe aanbieding gedaan voor een mobiel abonnement bij Vodafone/Ziggo. Aangezien deze combinatie enkele interessante voordelen bevat, ben ik gaan kijken onder welke voorwaarden ik mijn T-Mobile contract kan verlengen maar de desbetreffende aanbieding kan daar niet aan tippen. Sterker nog, het verlengvoorstel is zelfs nadeliger dan mijn huidige deal.
Mijn vraag is dus vrij simpel, is de online voorstel de enige optie? Zo ja, dan ziet het er naar uit dat we na tig jaar afscheid van elkaar gaan nemen.
icon

Beste antwoord door Jaimy 1 juni 2018, 10:27

Hoi MaciejKorbanek,

Dat zou natuurlijk eeuwig zonde zijn! Ik hou je het liefst gezellig bij ons!

Wat CrisTien hierboven al aangeeft, hebben wij al een aantal jaar op rij het best geteste (en snelste) netwerk én is ons doel altijd een geweldige service te bieden via onze kanalen maar ook in de T-Shops die je overal in het land kunt vinden! 😃 Het klopt dat de prijzen voor iedereen gelijk zijn. We kunnen natuurlijk nog wel wat met verschillende bundels spelen om te kijken welk pakket aantrekkelijk voor je is! Ik zie dat je gister ook al gebeld hebt met onze klantenservice. Is toen al het één en ander duidelijk geworden? Mocht je willen dat ik nog een terugbelafspraak voor jou inplan, waarin een collega de opties nog eens met jou doorneemt, dan hoor ik graag welke datum en welk dagdeel je daarvoor beschikbaar bent zodat ik de afspraak in kan plannen!

Veel succes met jouw keuze en ik ga duimen dat deze tòch op T-Mobile valt! 😉
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Het T-mobile netwerk is wel erg goed.
Je zou ook kunnen kijken bij Mobiel.nl Die hebben meestal betere aanbiedingen met T-mobile abonnementen. Vodafone heel leuk maar klantenservice en bereik 👎🏻 (Mijn ervaring)

Succes met je beslissing!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi MaciejKorbanek,

Dat zou natuurlijk eeuwig zonde zijn! Ik hou je het liefst gezellig bij ons!

Wat CrisTien hierboven al aangeeft, hebben wij al een aantal jaar op rij het best geteste (en snelste) netwerk én is ons doel altijd een geweldige service te bieden via onze kanalen maar ook in de T-Shops die je overal in het land kunt vinden! 😃 Het klopt dat de prijzen voor iedereen gelijk zijn. We kunnen natuurlijk nog wel wat met verschillende bundels spelen om te kijken welk pakket aantrekkelijk voor je is! Ik zie dat je gister ook al gebeld hebt met onze klantenservice. Is toen al het één en ander duidelijk geworden? Mocht je willen dat ik nog een terugbelafspraak voor jou inplan, waarin een collega de opties nog eens met jou doorneemt, dan hoor ik graag welke datum en welk dagdeel je daarvoor beschikbaar bent zodat ik de afspraak in kan plannen!

Veel succes met jouw keuze en ik ga duimen dat deze tòch op T-Mobile valt! 😉
Wegens het overlijden van mijn opa kom ik hier met enig vertraging op terug.

Betreffende mijn gesprek met de klantenservice, nee ik ben verre van tevreden. Mijn geweldige voorstel tot verlenging komt erop neer dat ik 4 euro per maand MEER ga betalen voor EXACT HETZELFDE. Met alle respect, maar dan neem je je klanten niet serieus. Ik heb zelfs bereidheid getoond om tegen dezelfde voorwaarden te verlengen, maar ook dat was blijkbaar te veel gevraagd. Jullie "alles onder 1 dak" actie heeft bij mij ook geen enkel nut, omdat ik A) alleen ben en 😎 zojuist mijn Ziggo-abonnement met 1 jaar heb verlengd.

Los van statements over beste netwerk etc etc, hoe kun je iemand met droge ogen een verlenging aanbieden met een prijsverhoging? Zoals je in jullie systeem kan zien, ben ik al tig jaar gebruiker van T-Mobile, maar mijn loyaliteit wordt blijkbaar niet op waarde geschat.

Het lijkt me duidelijk dat ik teleurgesteld ben in jullie self-proclaimed geweldige service.

Mvg,

Maciej
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Maciej,

Allereerst gecondoleerd en veel sterkte met het verlies van jouw opa.

Wat betreft het abonnement: ik kan me voorstellen dat je een verlenging in dat geval niet ziet zitten, en het spijt mij echt dat ik je geen beter aanbod kan doen! Ik hoop dat we in de toekomst weer een aanbod hebben wat wèl past bij jouw behoeftes en dat we je dan weer kunnen verwelkomen als trouwe klant!

Reageer