Beantwoord

Vraag over abonnement

• 3 oktober 2019
  • 8 reacties
  • 765 Bekeken

Beste,

Ik zit nu bij Robin Mobile, het werkt zeer fijn en ik heb onbeperkt data, bellen en sms’en.
Helaas hebben hun ook een dienst dat heet Fair Use. Dit is echt jammer want mijn 4g gaat niet zo snel omdat het natuurlijk verdeelt moet worden als ik er vaak opzit.

Ik ben aan het rond zoeken wat de beste optie voor mij is, want ik wil naar een andere provider.

Dit is misschien heel apart dat ik het vraag maar ik hoorde dat jullie ook cadeaus geven als je bijvoorbeeld je abonnement verlegt of aanschaft.

Dit is natuurlijk een leuke extra, maar ik zou graag weten hoe het nou zit daarmee.
Want de prijzen zijn hier niet de goedkoopst, maar stel er zouden bijvoorbeeld cadeaus in de zin van iPhones bij zitten zou dat een leuke extra zijn.

Ik hoop dat ik niet al te raar over kom en ik hoor graag terug!

Mvg,
Romy
icon

Beste antwoord door Seccie 3 oktober 2019, 12:05

Hoi @Vdlaarromy,

Welkom bij de T-Mobile community!
De tijd van gratis telefoons bij een abonnementen ligt al een poosje achter ons. Soms zijn er wel aanbiedingen maar die lopen meestal via de merken zelf. Je moest dan bijvoorbeeld binnen een bepaalde periode je bon of factuur insturen.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Vdlaarromy,

Welkom bij de T-Mobile community!
De tijd van gratis telefoons bij een abonnementen ligt al een poosje achter ons. Soms zijn er wel aanbiedingen maar die lopen meestal via de merken zelf. Je moest dan bijvoorbeeld binnen een bepaalde periode je bon of factuur insturen.
Reputatie 6
Badge +4
Hallo @Vdlaarromy

Iindien je bij T-Mobile 2 of meerdere abbonementen hebt dan krijg je handige extra's, daarover lees je meer op de T-mobile website.
@Seccie Bedankt voor de reactie!
@Waqqas
Bedankt voor uw reactie.

Wat bedoel je dan? Heeft u voorbeelden
Reputatie 6
Badge +8
@Vdlaarromy Ik denk dat @Waqqas doelt op T-Mobile klantvoordeel.
Reputatie 6
Badge +4
Hallo @Vdlaarromy

Indien je 2 abbonementen hebt waarvan 1 unlimited is en 1 niet of 2 niet unlimited dan krijg je €2,50 korting op je abbonement en 2 GB gratis data.

Je kunt natuurlijk ook een thuis pakket hebben en een unlimited, dan ontvang je €6,50 korting op je mobiele abbonement en voor je thuis pakket ontang je dan gratis hogere snelheden en een gratis tv pakket van €7,50.

Meet uitleg kun je lezen op de website van T-mobile bij klantvoordeel.

Excuses als het een beetje onduidelijk was in de eerste reactie ondertussen zie ik dat @Seccie eenink geplaatst heeft naar klantvoordeel.
@Waqqas @Seccie Mega bedankt!’
Reputatie 6
Badge +4
@Vdlaarromy

Graag gedaan 😉

Als je vind dat je vraag is beantwoord kin je dan de reactie even liken zodat deze topic als beantwoordt word gemarkeerd?

Reageer