Vraag over mijn bestelling

• 3 februari 2014
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

Hallo, nu heb ik vandaag speciaal nagebeld om een bevestiging van mijn bestelling toegestuurd te krijgen. Maar de kleur van het toestel is nog steeds fout.

De kleur is zwart, maar ik heb een roze besteld. Als je op de site echter op het kleurenbalkje 'roze' kiest, krijg je in de beschrijving alsnog een zwart toestel. Daar zou de collega op de chat op toezien, dat dat toch goed zou komen.

Kan ik nu s.v.p. in 1 keer goed mijn telefoon ontvangen, met goede contractgegevens en ook nog de goede kleur?

Dank!

Gerbrand Mijzen
Als 5 jaar klant

Edit door moderator: titel van dit topic aangepast in verband met persoonlijke gegevens (06-nummer). Zie ook de huisregels van de T-Mobile Community.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Beste Gerbrand , kan helaas geen antwoord op je vraag geven.
Ik ben ook klant van T-Mobile , geen medewerker.
Maar dit is een openbaar forum.
Het is niet handig om je 06 nummer hier te vermelden.
Naar aanleiding van je log-in kunnen medewerkers jou gegevens achterhalen.

Vaak kan je binnen korte tijd je reaktie nog wijzigen en je nummer weg halen.

Groetjes,
Centaur
OIk Centaur,

Dank voor je reactie en correctie.

Helaas ben ik nog steeds niet geholpen, begrijp dat dat op dit forum ook niet gaat gebeuren.
Ik ben nu jarenlang lid, maar sinds kort een aantal hele slechte ervaringen met T-Mobile. 2 x uitgebreid contact gehad met T-Mobile maar nog steeds blijven ze de rode Xperia Compact met 'zwart' aanduiden. Ook in mijn bestelling, kennelijk krijg ik nu een zwart toestel terwijl ik dat niet besteld heb.

Daarbij, tot 2 x toe krijg ik geen bevestigingsmail van mijn contractverleninging waardoor ik de bestelling ook niet kan bevestigen. Toen ik de mw vroeg of dat zorgde dat de bestelling niet doorging, zeiden ze dat dat geen probleem was. Pas vandaag, 8 dagen na de bestelling, krijg ik alsnog een mailtje dat ik de bestelling moet bevestigen en betalen. Pas dan, als je persoonlijk thuis bent, kan je de bestelling ontvangen.

Vrij treurige klantonvriendelijke behandeling van iemand die al jarenlang klant is en telkens zijn contract verlengd. Toch maar bij de concurrent gaan kijken?
@Gerbrand,

Welkom op het forum!

Excuses voor de late reactie. We hebben het momenteel erg druk waardoor we helaas niet alle vragen binnen 24 uur kunnen beantwoorden. Ik zie dat er een afleverafspraak voor gisteren stond gepland. Is het juiste toestel geleverd? Ik zie wel dat je de nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Ik hoop dat dit betekent dat je de roze versie hebt ontvangen.

Excuses voor de zaken die niet goed zijn gegaan. Het probleem met de kleuraanduideling is opgelost en ook het uitsturen van de bevestiging na verlenging gaat in bijn alle gevallen weer goed. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag van je.

Reageer