Beantwoord

Vraag over verlengen abonnement

Hallo,

Ik heb een vraag betreft het verlengen van mijn abonnement.

Ik heb momenteel een contract lopen bij studentmobiel. Dit contract loopt nog 3 maanden door, maar ik mag dus nu een nieuwe telefoon uitzoeken. Het enige probleem waar ik nu mee zit is dat ik niet meer een telefoon wil/kan halen via studentmobiel, omdat ik geen student meer ben.

Nu heb ik een mooie deal gezien bij gsmtopdeals. Alleen vraag ik me af of ik wel een abonnement voortijdig kan afsluiten bij gsmtopdeals omdat ik nu dus bij studentmobiel zit. Komen er dan extra kosten bij of niet? Moet ik dan betalen voor mijn huidige abonnement + eventuele nieuwe abonnement? En in hoeverre speelt nummerbehoud hier een rol in (heb hier namelijk het één en ander over gelezen).

Ik wil wel sowieso bij T-Mobile blijven 🙂.

Alvast bedankt,
M.v.g. Joey
icon

Beste antwoord door DavidK 23 januari 2015, 13:42

Hoi jojoderulo,

Super dat je bij ons wilt blijven! :)

Wanneer je via een andere weg dan T-Mobile zelf een contract aangaat, dan heeft dit geen effect op jouw nummer, bundel of einddatum 🙂 Je kunt vanaf 4 maanden van tevoren verlengen, dus in jouw geval is dat vanaf 4 februari. Het nieuwe abonnement gaat dan na de einddatum in, dus per 4 juni.

Op de pagina over het aanvragen van contractvernieuwing kun je nog wat meer informatie vinden :)

Mocht je nog meer informatie willen of andere vragen hebben, dan kun je natuurlijk nog een bericht achterlaten!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Beste jojoderulo je kan gewoon overal waar jij wilt je t mobile abonnement verlengen.
Het is niet zo omdat je dat de laatste keer zo heb gedaan je aan hun vast zit.

Hou er wel rekening mee dat de abonnementen afgesloten via derden soms andere voorwaarden hebben.
Zeker nu met de nieuwe vormen moet je echt voor jezelf bepalen wat je belangrijk vind en wat niet.
Je kan ook vragen of de sales van T mobile je een aanbod wil doen?
Bedankt voor je antwoord,

Alleen heb ik nog geen antwoord betreft kosten, zou het eigenlijk wel kunnen dat je 3 maanden lang betaald voor 2 abonnementen? Want om eerlijk te zijn heb ik er nog nooit van gehoord.
Reputatie 6
Badge +13
Nee als je kiest voor een verlenging bij t mobile dan lopen de komende maanden je oude abo nog en daarna start pas je nieuwe abo.
Wel moet je dan dus echt kiezen voor verlengen anders krijg je wel 2 abonnementen naast elkaar!

Misschien handig om te weten,
Je kan 4 maanden van de voren verlengen je krijgt dan wel al je nieuwe toestel maar de eind datum van je bestaande contract wijzigt niet.
Pas als je bestaande contract verlopen is start je nieuwe verlenging.

Hopelijk is het zo iets duidelijker meer vragen stel ze gerust!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi jojoderulo,

Super dat je bij ons wilt blijven! :)

Wanneer je via een andere weg dan T-Mobile zelf een contract aangaat, dan heeft dit geen effect op jouw nummer, bundel of einddatum 🙂 Je kunt vanaf 4 maanden van tevoren verlengen, dus in jouw geval is dat vanaf 4 februari. Het nieuwe abonnement gaat dan na de einddatum in, dus per 4 juni.

Op de pagina over het aanvragen van contractvernieuwing kun je nog wat meer informatie vinden :)

Mocht je nog meer informatie willen of andere vragen hebben, dan kun je natuurlijk nog een bericht achterlaten!

Reageer