Beantwoord

Vraag over: Verlengen contract Unlimited NL + EU 17.1

Mijn "NL + EU onbeperkt bellen in Nederland en Europa" eindigt per heden 13 februari 2018.

Ik wil graag spoedig weten wat de beste opties zijn voor mij.

Ik heb mede doordat Tmobile als eerste EU Onbeperkt bellen aanbod een abonnement genomen. Ben regelmatig in het buitenland (lees: EU) en ik hoefde me nooit zorgen te maken over duur van EU gesprekken, dat was erg fijn!

Abonnement opties (tot en met heden, 14/02/2018):
# Bellen in NL (onbeperkt)
# Bellen in EU (onbeperkt)
# Bellen in EU naar NL (onbeperkt)
# Bellen in NL naar EU (onbeperkt)
# SMS in NL/EU naar NL/EU (onbeperkt)
# InternetData; 10GB (was in het begin 1GB)

Ik wens advies rekening houdend dat ik het volgende graag wil behouden:
# Bellen in NL (onbeperkt)
# Bellen in EU (onbeperkt)
# Bellen in EU naar NL (onbeperkt)
# Bellen in NL naar EU (onbeperkt)

Internet en SMS zie ik als een extra optie.
- mijn voorkeur gaat dan naar 1 tot 2 GB daar ik niet zo heel veel via mobiel internet.
- SMS, sporadisch nog in gebruik.

Opmerking; ik probeerde alvorens de vraag te stellen mijn abonnement te verlengen maar zie helaas door de bomen het bos niet.

Ik hoop snel een advies van u te mogen ontvangen.

Details huidig contract;

- Looptijd: 12 maanden
Startdatum: 14 februari 2017
Einddatum: 13 februari 2018

- Go 17.1
Unlimited NL + EU 17.1 - € 36,00 (ipv € 50,00)
€ 14,00 korting Unlimited NL + EU (korting eindigt op 14/02/2018)
a) Je kunt onbeperkt internetten in NL en de EU, na 60 dagen
heb je 10 GB per maand in de EU
b) Je kunt onbeperkt bellen en sms'n in NL en de EU

Travel & Surf - Gratis
Tijdelijk internet buiten de EU, voor een vast bedrag.
Travel & Surf is standaard geactiveerd op je abonnement.
Je betaalt pas na aankoop van een pas naar keuze.

10 GB Internet EU - Gratis
10 GB Internet EU
Wordt per 13 februari 2018 stopgezet

TOTAAL Abonnement Kosten: € 36,00
icon

Beste antwoord door Hajar 14 februari 2018, 09:11

Hi,

Super dat je je abonnement wilt verlengen bij ons. Ik zie dat het inmiddels ook al is gelukt en dat je hebt gekozen voor een Go Next abonnement. Hier mee kun je Onbeperkt bellen & sms'en in NL/EU en 120 minuten bellen van NL naar de EU. Hopelijk past dit abonnement goed bij je wensen!

Als ik nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag! 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi,

Super dat je je abonnement wilt verlengen bij ons. Ik zie dat het inmiddels ook al is gelukt en dat je hebt gekozen voor een Go Next abonnement. Hier mee kun je Onbeperkt bellen & sms'en in NL/EU en 120 minuten bellen van NL naar de EU. Hopelijk past dit abonnement goed bij je wensen!

Als ik nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag! 🙂
Hello Hajar,

Bedankt voor het reageren!

Ik ben blij dat ik op de valreep, met Tmobile chat assistentie, een keus heb kunnen maken wat het best past bij mijn bel en surfgedrag niet in Nederland maar ook in het het buitenland (EU).

Heb wel een vraag, waarom heeft Tmobile onbeperkt bellen vanuit NL naar de EU terug gebracht naar 120 minuten?

Van onbeperkt bellen naar 120 minuten is een enorm downgrade! Tmobile onderscheidde zich juist mét onbeperkt bellen NL+EU (EU+NL) met alle andere aanbieders.. grote kans dat mensen vanaf nu voor een andere provider zullen kiezen. Waarom is er niet gekozen voor een ander alternatief bijvoorbeeld door een fair-use-policy toe te passen?
Reputatie 6
Badge +13
Enkel de Unlimited had dat de andere hadden al een beperking van 120 minuten.
Deze wijziging is gekomen voor abonnementen na 28 januari had je een Unlimited voor deze datum afgesloten dan had je nog volgens de oude voorwaarden geprofiteerd.
Voor Go Next was het altijd al een beperking van 120 minuten.

Reageer