Beantwoord

Vragen betr. Early Renewal

Beste lezer,

Ik heb vorige week een ongeluk gehad en mijn telefoon is onherstelbaar beschadigd.
Aangezien mijn abonnement nog een jaar loopt wil ik graag gebruik maken van een early renewal, maar ik heb wel een paar vragen.

- Heeft t-mobile een laagste prijs garantie? want ik zie veeel betere aanbiedingen via de gewone telefoonwinkels.
- Kan je ook een telefoon bestellen die niet op de website staat?
- hoe lang duurt het voor ik mijn telefoon binnenheb?
icon

Beste antwoord door Minty 25 december 2012, 23:59

Hallo Victory is Life! Bij early renewal gelden dezelfde aanbiedingen als voor een gewone vernieuwing. Dus geen laagste prijs garantie. Je weet al door je oudere topic van een paar maanden terug dat een early renewal alleen telefonisch kan bij T-Mobile (0800-8104) of in een T-Mobile Shop. 

Ik verwacht dat je telefonisch alleen kunt kiezen voor de telefoons die op de website staan. Ik heb in een T-Mobile Shop in het verleden een keer meegemaakt dat ze een toestel hadden die niet op de website stond. Gewoon bellen en informeren naar de mogelijkheden en ook even langs de T-Mobile Shop gaan als die bij je in de buurt is.

De levertijd via de website en telefonisch is meestal 2 werkdagen. Vraag het anders even na als je telefonisch informeert bij der verkoopafdeling.

Laat je weten of je een geschikte aanbieding hebt kunnen vinden?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Hallo Victory is Life! Bij early renewal gelden dezelfde aanbiedingen als voor een gewone vernieuwing. Dus geen laagste prijs garantie. Je weet al door je oudere topic van een paar maanden terug dat een early renewal alleen telefonisch kan bij T-Mobile (0800-8104) of in een T-Mobile Shop. 

Ik verwacht dat je telefonisch alleen kunt kiezen voor de telefoons die op de website staan. Ik heb in een T-Mobile Shop in het verleden een keer meegemaakt dat ze een toestel hadden die niet op de website stond. Gewoon bellen en informeren naar de mogelijkheden en ook even langs de T-Mobile Shop gaan als die bij je in de buurt is.

De levertijd via de website en telefonisch is meestal 2 werkdagen. Vraag het anders even na als je telefonisch informeert bij der verkoopafdeling.

Laat je weten of je een geschikte aanbieding hebt kunnen vinden?
Dank voor de snelle reply!

Ik heb dit bericht per ongeluk eerst in een verkeerde thread geplaatst, maar verder geen eerdere topic aangemaakt.

Hoe geschiedt de betaling als je een telefoon telefonisch besteld?

Verder neem ik gemakshalve aan dat de verkoopafdeling morgen gesloten is?

Bedankt voor je behulpzaamheid en fijne dagen gewenst!
Reputatie 5
Op deze pagina staat uitgelegd hoe het proces van je bestelling verloopt. Daar vind je een heleboel informatie. Met uitzondering van het allereerste punt geldt dit ook voor telefonische bestellingen. Morgen is het nog een "zondag" en op zondag zijn ze inderdaad gesloten. Donderdag vanaf 8 uur zijn ze weer bereikbaar op het gratis nummer 0800-8104.

Ik zag dat je je andere bericht al aangepast had. Het verzoek aan de T-Mobile Mods (die er donderdag weer zijn) om deze te verwijderen heb ik al gedaan. Geen probleem! :)

Jij ook nog hele fijne feestdagen gewenst! 😃

Reageer