Beantwoord

Vriendenkorting afgewezen

• 7 juni 2017
  • 3 reacties
  • 317 Bekeken

Reputatie 1
  • Weet de weg
  • 47 reacties
Mijn vrouw heb ik lid gemaakt van T-Mobile, zij wilde graag haar oude nummer behouden, bij de bestelling is dit helaas niet goed gegaan. Waardoor het abonnement gister is in gegaan met een tijdelijk T-Mobile nummer. Portering is aangevraagd voor 06-07. Vriendenkorting aangevraagd met geporteerd nummer en tijdelijk nummer. Nu een afwijzing dat het geporteerde nummer niet actief is. Dat klopt is nog niet geporteerd. Maar haar abonnement met tijdelijk nummer is wel actief, en je moet binnen 4 weken korting aangevraagd hebben na aansluiting van je abonnement. Waarom is deze afgewezen? Zij is toch nieuw klant?

Contact gehad met de chat via de site, men verteld dat ik na de portering opnieuw de Vriendenkorting moet aanvragen want dan gaat het abonnement in, terwijl dat niet zo is, en dan is de 4 weken voorbij om in aanmerking te komen voor de Vriendenkorting. Graag zou ik alsnog deze Vriendenkorting willen ontvangen net als mijn vrouw.
icon

Beste antwoord door Sam- 8 juni 2017, 12:16

Hoi PSA,

Leuk dat je hier weer je vraag stel. Om je direct van duidelijkheid te voorzien heb ik de benodigde systemen tevoorschijn gehaald. Hier zie ik dat je inmiddels ook hebt gesproken met onze vriendelijke collega's via Twitter. Zij hebben je meer uitleg gegeven over de situatie.

Is alles nu duidelijker? Mocht je aanvullende vragen hebben dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi PSA,

Leuk dat je hier weer je vraag stel. Om je direct van duidelijkheid te voorzien heb ik de benodigde systemen tevoorschijn gehaald. Hier zie ik dat je inmiddels ook hebt gesproken met onze vriendelijke collega's via Twitter. Zij hebben je meer uitleg gegeven over de situatie.

Is alles nu duidelijker? Mocht je aanvullende vragen hebben dan horen we het graag van je!
Reputatie 1
@Issam
Idd ik ben heel goed en wordt nog steeds heel goed geholpen door jou collega twitteraarster ^Gioia! Zij helpt mij verder bij de Vriendenkorting mocht dit fout gaan 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Helemaal top PSA! Bedankt voor je terugkoppeling. 😉

Reageer