Beantwoord

Vriendenkorting met terugwerkende kracht?

• 20 juni 2016
  • 5 reacties
  • 155 Bekeken

Reputatie 2
Tot enige dagen geleden wist ik niet van het bestaan van een vriendenkorting. Als ik dit geweten had, zou ik daar zeker gebruik van hebben gemaakt. Nu zou ik graag willen weten of het mogelijk is om dit met terugwerkende kracht alsnog te krijgen.

Alvast bedankt voor een reactie.
icon

Beste antwoord door Sam- 21 juni 2016, 13:50

Hoi Henkdenkt,

Wat balen zeg! Jammer dat je hier nu pas achter komt.

Het is voor ons niet mogelijk om de vriendenkorting met terugwerkende kracht toe te kennen. Het nieuwe contract mag namelijk maximaal 30 dagen geleden ingegaan zijn.

Misschien ken je iemand anders die ook een abonnement bij T-Mobile wilt afsluiten, dan kan je bij hem of haar alsnog de vriendenkorting aanvragen.

Mocht je verder nog vragen of verzoeken hebben dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Henkdenkt,

Wat balen zeg! Jammer dat je hier nu pas achter komt.

Het is voor ons niet mogelijk om de vriendenkorting met terugwerkende kracht toe te kennen. Het nieuwe contract mag namelijk maximaal 30 dagen geleden ingegaan zijn.

Misschien ken je iemand anders die ook een abonnement bij T-Mobile wilt afsluiten, dan kan je bij hem of haar alsnog de vriendenkorting aanvragen.

Mocht je verder nog vragen of verzoeken hebben dan horen we het graag van je!
Reputatie 2
Helaas voorzie ik voorlopig niemand die kan overhalen om abonnee te worden. Een beetje teleurstellend is het dan ook wel dat er verder niets meegedaan kan worden. Waarom er een beperking van 30 dagen aan vast zit begrijp ik ook niet helemaal. Je hebt ook na 30 dagen toch evengoed iemand aangedragen als abonnee?

Wellicht dat ik me aan het eind van het jaar m'n abonnement opzeg om me vervolgens opnieuw aan te melden of telt dat niet?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Henkdenkt,

Ik snap dat je hier van baalt maar er is een grens getrokken bij dertig dagen omdat de nieuwe klanten toch echt nieuw moet zijn om gebruik te kunnen maken van de vriendenkorting.

Wanneer je zelf opzegt is het niet mogelijk om jezelf ook weer aan te dragen voor de Vriendenkorting. Dat zou iemand anders dan voor je moeten doen. Je krijgt dan wel weer te maken met aansluitkosten waardoor je waarschijnlijk alleen maar meer zal betalen met een nieuwe aansluiting. Was je verder al bekend met de andere extra's die wij voor onze klanten hebben? Wellicht staat er nog iets anders voor je tussen waar je nu nog geen gebruik van maakt. 🙂
Reputatie 2
Hoi Amy,

Ik ben bang dat we hier toch niet uitgaan komen, maar het valt me wel enigszins tegen. Nieuwe klanten, moet echt nieuw zijn, mee eens Maar dat je na 30 dagen al niet meer als nieuw wordt gezien vind ik wel erg kort. Ik kan een gevoel niet onderdrukken dat de 30 dagen vooral tactisch gekozen zijn. Waarschijnlijk ben ik niet de enige die er nog nooit over heeft gehoord.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Henkdenkt,

Ik vind het jammer dat je hier een slecht gevoel aan over houdt. Maar helaas kunnen we verder niets voor je betekenen wat de vriendenkorting betreft. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan staan we hier natuurlijk voor je klaar!

Reageer