Beantwoord

Waar is mijn toestel korting?

Reputatie 2
Vandaag dacht ik even mijn abonnement te verlengen, want T-mobile belooft me zo veel vaste klant korting. Nou niet dus. Door even te vergelijken met een niet t-mobile klant kwam ik er al snel achter het volgende:

Ik krijg totaal geen toestelkorting, wat op de volgend pagina beloofd wordt: https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/verlengen
"Ga je voor een abonnement met een nieuwe telefoon? Dan ontvang je extra korting op je abonnement én extra korting op je telefoon."

Daarnaast krijg ik wel 2 hele euro's korting op mijn abonnement. Dat is wel zo'n 6% goedkoper.

Is dit nou de manier om je klanten te houden T-mobile? Jullie beloven me van alles, maar er is weinig van te merken. Nu weet ik wel dat als je belt en je "dreigt" met overstappen naar een andere provider dat er op magische wijze ineens allerlei mogelijkheden zijn, maar zo hoort dat niet.

Ik zou niet zoveel moeite hoeven doen om te kunnen profiteren van de zogenaamde vaste klant korting. Het is toch de bedoeling om je klanten te houden. Dan wil je het de klant toch zo makkelijk mogelijk maken en niet van alles beloven waar de klant uiteindelijk dagen naar op zoek is.

Goed, nog heel simpel gesteld: waar is mijn vaste klanten korting?
Want met 2 euro minder dan een nieuwe klant ben ik niet erg onder de indruk.

Met vriendelijke groet,

Raymond
icon

Beste antwoord door Anne-Marie 19 september 2014, 16:11

Beste Raymonddlc,

Ik heb voor jou het een ander nagekeken, maar op het nummer wat ik vindt zie ik geen vernieuwing staan ?
Gaat het misschien om een ander telefoonnummer ?

Het is natuurlijk zo dat we heel blij zijn met onze klanten en prijzen en kortingen zijn vastgesteld, nieuwe klanten zijn belangrijk voor T-Mobile, maar we waarderen onze klanten natuurlijk ook erg.
Natuurlijk heeft het ook te maken met welk toestel en welke bundels er aangesloten worden, dit is allemaal van belang met betrekking tot een bepaalde korting.

Mocht je nog vragen hebben of mocht het om een ander telefoonnummer gaan, neem dan gerust nog eens contact op.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Geen reactie?
Dit is een klantenforum, je kunt hier je vraag aan medeklanten voorleggen.

Maar je stelt een inhoudelijke vraag, dus kunnen wij medeklanten je niet helpen.

Na enkele dagen pakt een moderator de niet beantwoorde vragen op. Het is vrij druk, dus helaas is de reactietijd erg lang op het moment.

Eventueel kun je gratis bellen met het nummer 0800-8104 met vragen over contractsverlengingen.
Reputatie 5
Beste Raymonddlc,

Ik heb voor jou het een ander nagekeken, maar op het nummer wat ik vindt zie ik geen vernieuwing staan ?
Gaat het misschien om een ander telefoonnummer ?

Het is natuurlijk zo dat we heel blij zijn met onze klanten en prijzen en kortingen zijn vastgesteld, nieuwe klanten zijn belangrijk voor T-Mobile, maar we waarderen onze klanten natuurlijk ook erg.
Natuurlijk heeft het ook te maken met welk toestel en welke bundels er aangesloten worden, dit is allemaal van belang met betrekking tot een bepaalde korting.

Mocht je nog vragen hebben of mocht het om een ander telefoonnummer gaan, neem dan gerust nog eens contact op.
Reputatie 2
Beste Anne-Marie,

Mijn contract loopt af op 12 januari en op mijn abonnement pagina staat een grote knop dat ik mag verlengen 🙂.

Dat vind ik dan vreemd dat het afhankelijk is van het toestel en abonnement. Want dat staat nergens vermeld. Op de pagina staat letterlijk dat ik bij verlenging korting krijg op mijn abonnement én extra korting op je telefoon. En niet dat dit afhankelijk is van een bepaalde combinatie.

Nu zie ik zo juist dat die pagina is veranderd (toevallig?). Maar om te bewijzen dat ik niet gek ben heb ik nog een screenshot van de betreffende pagina.

Nu kan het zijn dat dit beleid is aangepast, maar dan had het tijdig gewijzigd mogen zijn naar mijn mening.

Dan zou het nu zo zijn, als ik het goed begrijp, dat de prijs die de site aangeeft de prijs zal zijn die ik moet betalen? In dat geval zal ik nog wat langer na moeten denken over mijn contract verlenging.
Reputatie 2
Wauw haha, ik post 5 dagen geleden een reactie met vragen en de reactie van t-mobile is dat het vorige bericht van de moderator maar het antwoord was. Volgens mij had ik nog wat vragen gesteld.

Maar het maakt allemaal niet uit. Ik heb via een derde partij al een veel voordeligere actie kunnen vinden. Dit zijn in ieder geval mijn laatste 2 jaar bij t-mobile.

Doei!
Reputatie 4
Raymonddlc schreef:

Wauw haha, ik post 5 dagen geleden een reactie met vragen en de reactie van t-mobile is dat het vorige bericht van de moderator maar het antwoord was. Volgens mij had ik nog wat vragen gesteld.

Maar het maakt allemaal niet uit. Ik heb via een derde partij al een veel voordeligere actie kunnen vinden. Dit zijn in ieder geval mijn laatste 2 jaar bij t-mobile.

Doei!

Excuses voor de late reactie. het is momenteel erg druk op het forum en we hebben een achterstand. Fijn dat je een goede actie hebt gevonden en spijtig om te vernemen dat je momenteel ontevreden bent. Hopelijk kunnen we in de komende 2 jaar het een en ander nog bij je recht zetten.

Reageer