Beantwoord

Waar zijn de (hoge) kosten van Early renewal voor?

Reputatie 2
Goedemiddag,

Onlangs heb ik een nieuw contract afgesloten, 1 maand voordat ik officieel in aanmerking zou komen voor een verlenging, dit werd dus een Early renewal.

De kosten van een Early renewal komen op de eerstkomende factuur nadat de Early renewal is afgesproken. Echter gaat het nieuwe contract pas in op het moment dat de nieuwe contractduur van start gaat.
Ik ging er vanuit dat door het betalen van de "afkoop" som bij het Early renewal hier ook het huidige contract mee werd afgekocht.

Kunnen jullie uitleggen waar de kosten van de Eary renewal voor zijn ? Is dit een soort van ontmoedigingsbeleid om mensen niet te snel over te laten stappen naar een andere contract vorm of moeten jullie heel veel kosten maken door deze Early renewal ?

Dank voor de antwoorden,

Robin.
icon

Beste antwoord door Chris076 21 oktober 2014, 10:02

Hallo Compricom

Goed dat je dit even navraagt bij ons 🙂 De kosten voor de Early renewal zijn contracts- en administratiekosten. Het is geen afkoop van een lopend abonnement, hierdoor gaat het nieuw afgesloten contract in op het moment dat het lopende contract afloopt. Wel krijg je een nieuw toestel zo snel mogelijk geleverd zodat je deze alvast kunt gebruiken.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Hallo Compricom

Goed dat je dit even navraagt bij ons 🙂 De kosten voor de Early renewal zijn contracts- en administratiekosten. Het is geen afkoop van een lopend abonnement, hierdoor gaat het nieuw afgesloten contract in op het moment dat het lopende contract afloopt. Wel krijg je een nieuw toestel zo snel mogelijk geleverd zodat je deze alvast kunt gebruiken.

Reageer