Beantwoord

Waar zit de korting?

• 9 juni 2017
  • 3 reacties
  • 190 Bekeken

Reputatie 3
Beste forumleden,

Ten eerste heb ik contact gehad met een medewerker via de chat omtrent de gratis 48-uurs Unlimited bundel die elke klant met abonnement zal ontvangen. Ik heb hem nog steeds niet ontvangen en was wel benieuwd hoe het precies zat. Volgens de medewerker van de chat krijgen mensen die weggaan bij T-Mobile de bundel niet meer (ik stap inderdaad op 12 juli over naar een andere provider). Ik zie echter nergens in de voorwaarde van de actie staan dat mensen die binnenkort weggaan geen recht hebben op de bundel. Maar ja, geeft niets. Laat maar zitten dan :8

Ten tweede heb ik een vraag over de Unlimited Madness actie. Ik lees overal dat je korting kunt stapelen met Samen tot 50%. Echter als ik naar de prijzen kijk dan kost een iPhone 7 icm Unlimited 35 euro per maand met 720 euro eenmalige toestelbetaling (zonder 5 euro maandelijkse Samen korting). Ik ben dan wel benieuwd waar de korting zit, want deze prijzen zijn gelijk aan de prijzen voor de Unlimited Madness actie. De medewerker kon het ook niet uitleggen en verwees mij met een link naar de shop.

(Mijn keuze tot overstap heeft trouwens niets met de klantenservice te maken. Ik ben altijd erg fan geweest van dit forum en heb mij een vrij lange periode ook actief ingezet. De overstap heeft met nog steeds geen goede dekking te maken in mijn woonplaats)
icon

Beste antwoord door David 10 juni 2017, 15:54

Hey Rlsikosek12,

Wat onwijs jammer dat je ons gaat verlaten, je was vaak goed bezig op het forum! Ik snap echter ook goed dat je een goede dekking wilt hebben en dat wij je dit spijtig genoeg op het moment niet aan kunnen bieden.

In ons systeem zie ik inderdaad de chat terug en ik vind het jammer dat er onjuiste en onduidelijke informatie is verstrekt. Waar mijn collega de voorwaarde vandaan heeft gehaald dat jij de SMS niet krijgt, omdat je vertrekt is mij volledig onduidelijk, dit is inderdaad nergens terug te lezen. Ik ga dit dan ook even navragen, want dit klopt niet. Tot het vertrek word je gewoon als alle andere T-Mobile klanten geholpen, daar verandert het vertrek niets aan. De SMS'jes worden nog tot en met 16 juni verstuurd, dus hopelijk wordt deze alsnog gestuurd!

Ook over de Unlimited Madness liep het niet helemaal lekker, want er werd gesproken over prijzen voor nieuwe klanten en bij verlengingen. Hier is echter geen enkel onderscheid in en iedereen maakt aanspraak op dezelfde kortingen. Als ik jouw voorbeeld neem, dan weet ik gelijk waar de schoen knelt. Go Unlimited zit namelijk niet bij Unlimited Madness, dus daar zit geen speciale korting op. Deze is overigens al scherp geprijsd, voor €35,-.

De kortingen bij Unlimited Madness zijn dit keer tot 50%, dus er is niet bij alle abonnementen en toestellen een korting van 50%. Een abonnement waarbij je 50% stapelkorting kunt krijgen is Go Next. Deze kost normaal €30,-, maar is nu slechts €20,-. Als je dan een T-Mobile Samen groep hebt, kun je nog €5,- maandelijkse korting krijgen. Dan kom je uit op €15,- per maand en dat is 50%. 🙂

Hopelijk heb ik het je zo goed uit kunnen leggen, maar als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Rlsikosek12,

Wat onwijs jammer dat je ons gaat verlaten, je was vaak goed bezig op het forum! Ik snap echter ook goed dat je een goede dekking wilt hebben en dat wij je dit spijtig genoeg op het moment niet aan kunnen bieden.

In ons systeem zie ik inderdaad de chat terug en ik vind het jammer dat er onjuiste en onduidelijke informatie is verstrekt. Waar mijn collega de voorwaarde vandaan heeft gehaald dat jij de SMS niet krijgt, omdat je vertrekt is mij volledig onduidelijk, dit is inderdaad nergens terug te lezen. Ik ga dit dan ook even navragen, want dit klopt niet. Tot het vertrek word je gewoon als alle andere T-Mobile klanten geholpen, daar verandert het vertrek niets aan. De SMS'jes worden nog tot en met 16 juni verstuurd, dus hopelijk wordt deze alsnog gestuurd!

Ook over de Unlimited Madness liep het niet helemaal lekker, want er werd gesproken over prijzen voor nieuwe klanten en bij verlengingen. Hier is echter geen enkel onderscheid in en iedereen maakt aanspraak op dezelfde kortingen. Als ik jouw voorbeeld neem, dan weet ik gelijk waar de schoen knelt. Go Unlimited zit namelijk niet bij Unlimited Madness, dus daar zit geen speciale korting op. Deze is overigens al scherp geprijsd, voor €35,-.

De kortingen bij Unlimited Madness zijn dit keer tot 50%, dus er is niet bij alle abonnementen en toestellen een korting van 50%. Een abonnement waarbij je 50% stapelkorting kunt krijgen is Go Next. Deze kost normaal €30,-, maar is nu slechts €20,-. Als je dan een T-Mobile Samen groep hebt, kun je nog €5,- maandelijkse korting krijgen. Dan kom je uit op €15,- per maand en dat is 50%. 🙂

Hopelijk heb ik het je zo goed uit kunnen leggen, maar als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Reputatie 3
Bedankt voor je reactie David! Jammer dat de medewerker via de chat mij de verkeerde informatie heeft doorgegeven. Ik heb echter nog steeds geen code ontvangen om 48 uur Unlimited te kunnen streamen, appen, surfen enzovoort. Zou jij dit voor mij kunnen nakijken, want het is wel een beetje gek. We zijn de 16e inmiddels gepasseerd!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Rlsikosek12,

Dat betreurt mij inderdaad ook! Er zijn nog 2 dagen toegevoegd aan het versturen van de SMS'jes, omdat het niet gelukt was om alle SMS'jes te verzenden. De extra 2 dagen zijn 28 juni en 17 juli. Hopelijk valt jouw SMS onder lading 1! 🙂

Reageer