Beantwoord

Waardeloos aanbod verlengen!

Vanaf vandaag mag ik weer verlengen.
Ik ben zelf al langer als 10 jaar klant, de laatste jaren met 2 abbo's. Ik was dus erg benieuwd of T-Mobile een leuk aanbod voor met had.
Tijdens het inloggen begon het goed: "gefeliciteerd, je mag verlengen" stond er groot in beeld.
Omdat ik graag een samsung s7 edge wil, heb ik snel gekeken wat dan het aanbod zou zijn.
T-Mobile kwam met het volgende aanbod (naar mij, al 10 jaar vaste klant met 2 abbo's, die altijd netjes op tijd zijn rekeningen betaald en intussen al duizenden euro's naar T-Mobile heeft overgemaakt)

Maandelijkse kosten

Abonnement: Stel Samen & Stel Bij
Startabonnement 24 mnd € 10,00

+ 6 GB L € 20,00
+ Onbeperkt NL & 120 EU € 10,00
24 mnd korting - € 12,50

Toestelbetaling /mnd€ 27,00
Totaal per maand€ 54,50
Eenmalig bij bestelling
Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Wit t.w.v. € 799,95

Toestel (i.c.m. abonnement)€ 697,95

24 x € 27,00 /mnd- € 648,00

Eenmalige bijbetaling toestel€ 49,95

Thuiskopieheffing
€ 4,24
Totaal eenmalig€ 54,19
Toen heb ik toch nog even gekeken wat de concurrentie dan voor me kan doen. Er daar schrok ik enorm van!

Aanbod concurrent voor nieuwe klanten:
Overzicht Maandelijkse kosten
Onbeperkt Bel/SMS € 10
8 GB € 15
Samsung Galaxy S7 Edge 32GB abonnement € 22

Totaal per maand € 47

Prijs na contractduur (2 jaar)
Eenmalige kosten
Samsung Galaxy S7 Edge 32GB White € 0
Aansluitkosten € 30
Bezorging op afspraak € 7

Totaal eenmalig € 37

Dus bij de concurrent betaal ik €7,50 per maand !!! minder, krijg ik 2 GB per maand meer en betaal ik geen toestelkosten.
Waarom zou ik dan niet overstappen?
icon

Beste antwoord door Thalina 19 mei 2016, 16:37

Hoi Greenburry,

Allereerst welkom op het forum!

We proberen op het forum binnen 24 uur te reageren, afhankelijk van de drukte. Het is in principe een klant-helpt-klant forum, waar wij de rest van de vragen binnen die 24 uur beantwoorden. Maar dat even terzijde.

Ik zou je natuurlijk graag willen behouden als klant! T-Mobile probeert bestaande klanten altijd zoveel mogelijk voordeel te geven, dit doen wij onder ander met T-Mobile Samen, ons spaarprogramma T-Mobile Extra, voordelen met ons Stel Samen & Stel Bij abonnement in de EU (zoals data mee op reis). Vind je het een idee als ik je laat bellen door mijn collega van sales? Dan kunnen jullie samen kijken naar een passend abonnement en een aanbod. Als je interesse hebt, laat dan even weten wanneer je het beste bereikbaar bent.

Hopelijk kunnen we je dan alsnog aan boord houden, in plaats van afscheid te moeten nemen!
Bekijk origineel

42 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Omdat je bij een reseller vaak goedkoper uit bent?
Je zou zeggen dat er in 6 uur tijd ook wel een reactie van T-mobile zou kunnen zijn (als ze iets om hun klanten geven)
Misschien toch weer een rede erbij om over te stappen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Greenburry,

Allereerst welkom op het forum!

We proberen op het forum binnen 24 uur te reageren, afhankelijk van de drukte. Het is in principe een klant-helpt-klant forum, waar wij de rest van de vragen binnen die 24 uur beantwoorden. Maar dat even terzijde.

Ik zou je natuurlijk graag willen behouden als klant! T-Mobile probeert bestaande klanten altijd zoveel mogelijk voordeel te geven, dit doen wij onder ander met T-Mobile Samen, ons spaarprogramma T-Mobile Extra, voordelen met ons Stel Samen & Stel Bij abonnement in de EU (zoals data mee op reis). Vind je het een idee als ik je laat bellen door mijn collega van sales? Dan kunnen jullie samen kijken naar een passend abonnement en een aanbod. Als je interesse hebt, laat dan even weten wanneer je het beste bereikbaar bent.

Hopelijk kunnen we je dan alsnog aan boord houden, in plaats van afscheid te moeten nemen!
Dat lijkt me een goed begin.
Ik ben morgenochtend tot 10:00 bereikbaar. Daarna ben ik op mijn werk en daar heb ik geen bereik. (hoe ironisch)
Vanavond na 19:00 zou ook nog kunnen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Greenburry,

Is er wellicht een dag waarop het schikt om gebeld te worden? Voor 10 uur vandaag gaat het helaas niet meer lukken. Als je een dag volgende week hebt, dan zorg ik dat je dan teruggebeld wordt.

Ik hoor het graag van je en werk ze alvast! 🙂
Vanmiddag tussen 14:00 en 17:00 zit ik op een andere locatie waar ik wel bereik heb. Anders Maandag de gehele dag.
ff een tip: Ik snap dat jullie het soms druk hebben maar om 10:00 in de lucht komen dat ik voor 10:00 niet meer gebeld wordt geeft mij als klant niet heel erg het gevoel dat ik serieus genomen wordt. Niets persoonlijk! maar wel een slechte manier van zaken doen.
Reputatie 1
Dat is niks persoonlijks, maar de reactietijd op het forum is gewoon vrij hoog ten opzichte van de telefonische klantenservice. Ze hebben je bericht waarschijnlijk niet eerder gezien.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Greenburry,

Bedankt voor je terugkoppeling.. We doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk van een reactie te voorzien. We streven er naar om je binnen 4 uur van een reactie te voorzien. Volgens mij ben ik nu wel op tijd om je nog terug te laten bellen. Ik heb onze collega's in ieder geval geïnformeerd over het feit dat je vandaag tot 17:00 uur bereikbaar bent en anders maandag de hele dag.

Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen. 🙂
Naar tevredenheid samen met T-mobile afgehandeld.
Reputatie 1
Wat is er uitgekomen? Ik ben nieuwsgierig 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Super! Ik ben blij dat je er samen met onze vriendelijke collega uit bent gekomen. 😉
Het is mij ook al opgevallen dat T-Mobile maar weinig aanbiedingen voor bestaande klanten heeft: ik krijg alleen weinig voor veel, ik kan niet zien wat ik ga betalen als ik onbeperkt sms wil. Ik zit er heel hard over te denken om naar een concurrent over te stappen want daar krijg ik veel voor weinig: 175 bel minuten en onbeperkt sms is daar standaard en dat maar voor € 6,00 voor een contractduur van 2 jaar. Op deze manier draait T-Mobile zichzelf de nek om, concurrentie is hard. Ik schrik echt van de prijzen als je iets fatsoenlijks wilt betaal je bij T-Mobile echt de hoofdprijs. Hoezo komen ze de abonnee tegemoet met de slogan: zo zijn wij. Laat me niet lachen!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Muzikareltje,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat je er zo over denkt. Ik heb even je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je geen onbeperkt SMS bundel kan toevoegen. Je kan wel een sms-bundel nemen met meer sms'jes. Op deze pagina vind je een overzicht van je prijsplan. Ik hoop dat we met onze service je wel kunnen overtuigen om bij ons te blijven.

Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het mij weten!
Bedankt voor het bericht. Ik heb de reactie gelezen en vind het ronduit belachelijk dat ik geen onbeperkt SMS bundel kan toevoegen. Ik word dus door T-Mobile wederom niet gemotiveerd om te blijven laat staan dat ik overtuigd word: Not. Wat T-Mobile te bieden heeft is minder voor meer want als ik een bundel met meer minuten/SMS neem ben ik duurder uit dan bij de concurrent waar onbeperkt SMS standaard is. Dus u heeft binnenkort weer een klant minder, maar ja dat krijg je als je als provider achter de feiten aanloopt want eerst ging dat wel onbeperkt SMS. Bijzonder slecht maar goed, dat is niet mijn probleem verder.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Muzikareltje,

Er is wel een bundel 'SMS Maximaal' met 1000 sms'jes.. het is niet onbeperkt maar je komt er denk ik wel een heel eind mee!

Is het misschien een idee om te verlengen met het Stel Samen & Stel Bij prijsplan? Met dit prijsplan maak je gebruik van het 'Startabonnement'. Hiermee heb je altijd toegang tot onbeperkt internet (met een snelheid van 64Kbps), kun je gratis gebeld worden in heel Europa én heb je onbeperkt SMS én MMS in Europa (zone 1). Daarnaast kun je met de belbundels ook 120 minuten in Europa bellen én is een deel van je databundel ook te gebruiken over de grens in Europa. Meer informatie over Stel Samen & Stel Bij vind je op deze pagina.

Wellicht is dit een goede optie voor je! Ik ben er zeker van dat we je een passend abonnement voor je kunnen samenstellen. Het prijsplan heet niet voor niets Stel Samen & Stel Bij 🙂!
Bedankt voor het antwoord maar ik denk niet dat we er uit gaan komen want de abonnementen bij T-Mobile zijn sowieso een stuk duurder en beperkter dan bij de concurrent waar ik heen wil. Bovendien wil ik er geen internet bij dus dit aanbod is voor mij waardeloos. Ik wil alleen bellen en onbeperkt SMS maar dat schijnt T-Mobile niet te begrijpen. Ik stap over en zal T-Mobile sowieso niet aanraden bij familie, vrienden en bekenden.
Hahahaa, heel herkenbaar, ik mag nu ook mijn abonnement verlengen en dacht precies hetzelfde, het 'aanbod' bestaat uit exact dezelfde prijs voor een S7 edge als voor nieuwe klanten, alleen geen aansluitkosten. WAT EEN AANBIEDING!... NOT!!!

Sales mag mij ook wel eventjes bellen, maar dan met een serieus aanbod 😕
Reputatie 7
Badge +15
Hey Muziekareltje,

Jammer om te horen dat we er niet uit gaan komen. Ik snap dat je bent gaan vergelijken natuurlijk. Je hoeft natuurlijk verder geen databundel af te nemen bij Stel Samen & Stel Bij. Je maakt met het Startabonnement dan gebruik van het onbeperkt sms'en en je zou het dan kunnen combineren met alleen een belbundel.

Had je ook al gekeken bij Basis Sim? Daar 'moet' je wel een databundel bij afnemen maar hierbij zit ook de optie voor een onbeperkt sms-bundel. Ik hoop natuurlijk dat je er alsnog uit komt. Mocht je nog hulp van ons nodig hebben dan horen we het graag. Mocht je toch overstappen en vragen hebben over bijvoorbeeld nummerbehoud dan staan we ook voor je klaar!

Hey 00Hunter00,

Ik heb je nummer net doorgegeven aan onze Sales-afdeling. Zij zullen vandaag of morgen contact met je opnemen tussen 16:00 uur en 18:00 uur. Let op, ze bellen met een onbekend nummer. Hopelijk komen jullie er samen uit en hebben we weer een passend aanbod voor je! 🙂
Bedankt voor de reactie, maar ik snap dus echt niet waar T-Mobile mee bezig is door vol te houden te hopen dat we er alsnog uit gaan komen, dat gaat dus echt niet lukken want als ik geen data-bundel wil, dan ga ik die dus ook echt niet nemen, dus komen we er niet uit want ik ga ook niet extra betalen voor onbeperkt SMS als dit er bij de concurrent standaard bij zit. Hoe dom is T-Mobile, hoe ik ook reken, ik ben bij jullie altijd duurder uit dan bij de concurrent. Dus waarom zou ik blijven? Ik kan heel goed rekenen, dus reken er maar niet op T-Mobile dat ik blijf. Maar blijkbaar is dat nog steeds niet bij jullie doorgedrongen.
Gister kontakt gehad met sales en ben tevreden met het aanbod! Nieuwe foon komt morgen al! Toppie! Nog wel effe een vraagje, wat waarschijnlijk niet in dit deel van het forum thuishoort, maar vast wel iemand antwoord op kan geven,

Klopt het dat de S7 edge een nano simkaart nodig heeft en de S5 een microsim? Want dat zou betekenen dat ik ook meteen een nieuwe simkaart moet bestellen.
Reputatie 4
Badge +7
Bij een nieuwe telefoon krijg je ook een nieuwe simkaart als het goed is.
Reputatie 7
Badge +20
@Muzikareltje

Jammer om te horen dat je ons gaat verlaten. Als we nog iets voor je kunnen betekenen in je resterende tijd bij ons, dan horen we dat natuurlijk alsnog graag van je!

@00Hunter00

Ik ben erg blij om te lezen dat je tot een mooie deal bent gekomen met onze collega! :)

Het antwoord van Toetsie klopt in dezen helemaal, je krijgt inderdaad een nieuwe simkaart als je een verlenging met toestel afsluit.

Als je nog andere vragen hebt, laat het gerust weten!
Ok thnx!
T.o.v. andere aanbieders, betaal je voor de (excellente) service!

Reageer