Beantwoord

Waardeloos aanbod verlengen!

Toon eerste reactie

42 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Onbeperkt,

Welkom op het forum! Bedankt voor het compliment, leuk om te horen! 🙂 Als ik nu of in de toekomst eens iets voor je kan betekenen, dan weet je ons te vinden!
Ik heb vandaag precies hetzelfde! Ik ben al 8 jaar abonnee van T-mobile en nu mag ik ook verlengen. Het abonnement wat ik wil is veel duurder dan bij andere providers. Bel ik met de klantenservice, krijg ik een chagrijnige vrouw aan de lijn; dat ik die andere providers maar moet bellen waarom zij goedkoper zijn. Lekkere service. Dan ga ik na 8 jaar toch maar overstappen, want met deze service kom je nergens.
Reputatie 6
EstherR93 schreef:

Ik heb vandaag precies hetzelfde! Ik ben al 8 jaar abonnee van T-mobile en nu mag ik ook verlengen. Het abonnement wat ik wil is veel duurder dan bij andere providers. Bel ik met de klantenservice, krijg ik een chagrijnige vrouw aan de lijn; dat ik die andere providers maar moet bellen waarom zij goedkoper zijn. Lekkere service. Dan ga ik na 8 jaar toch maar overstappen, want met deze service kom je nergens.

Hoi Esther,

Welk abonnement is veel duurder als bij de concurrent? Kun je een voorbeeld noemen?
KoenM schreef:

EstherR93 schreef:

Hoi Esther,

Welk abonnement is veel duurder als bij de concurrent? Kun je een voorbeeld noemen?

Ik keek naar de Iphone 6S 16GB. Bij tmobile een abonnement met 3GB+120 min bellen is 46€ per maand. Bij anderen 4GB en onbeperkt bellen is 38€ per maand. Over 24 maanden bijna 200 euro meer voor minder. De chagrijnige mevrouw van de klantenservice zei dat ik dan maar moest overstappen als ik dat niet wilde betalen.. :S
Reputatie 6
EstherR93 schreef:

Ik keek naar de Iphone 6S 16GB. Bij tmobile een abonnement met 3GB+120 min bellen is 46€ per maand. Bij anderen 4GB en onbeperkt bellen is 38€ per maand. Over 24 maanden bijna 200 euro meer voor minder. De chagrijnige mevrouw van de klantenservice zei dat ik dan maar moest overstappen als ik dat niet wilde betalen.. :S

Ok, het abonnement is dus niet te duur, maar je vind het toestel te prijzig bij T-Mobile?

Ik ga er vanuit dat je doelt op Tele2? Zij bieden de 6S aan voor €42,-/maand? Of zie ik het verkeerd? Tenzij je bijbetaald voor je toestel. Normaal doe ik dit daar het (vind ik) een karwei is voor de klant zelf echter doe ik het nu nog een keer. Ik ga er uit van de 120min + 3GB en de iPhone 6s 16GB.

T-Mobile:
120 min + 3GB (€20)
iPhone 6S (€26 p/m)
Totaal: €46,- (p/m)

Tele2
Onbeperkt bellen + 4GB (€21)
iPhone 6S (€21 p/m)
Aansluitkosten (€30)
Totaal: €43,25 (p/m)

T-Mobile Reseller
120 min + 3GB (€38)
iPhone 6S (€90)
Totaal: €41,75 (p/m)

Wanneer je gewoon even belt met de Sales afdeling dan komen jullie er wel uit en anders verleng je via een reseller. Dat scheelt ook wat centjes. Zullen we je inplannen om gebeld te worden?

Succes met je keuze!
Reputatie 2
Nou ik mag ook verlengen. Ik al gebeld maar kreeg ik geen aanbiedingen als vast klant.
Reputatie 3
Er is wel een verschil in kwaliteit en service. Zeker tussen Tele2 en "alle" andere providers
Goedkoop is duurkoop luid het spreekwoord en dit gaat bij Tele2 zeker op.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Sgruds,

Jammer om te lezen dat je er niet uit bent gekomen.. :S

Waar ben je precies naar op zoek? Misschien kunnen we nog met je meedenken, maar dat is wel een beetje afhankelijk van je wensen en de prijs die je ervoor zou willen betalen.

@RoyDean

Thanks voor het complimenten over de service en kwaliteit. 🙂 Heb je er zelf ervaring mee of veel over gehoord?
Reputatie 2
Ik wil graag de s7 edge
6gb en onb. Bellen.

Bij andere kom ik op 44 p/m
Bij tmobile 54.

Mvg.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Sgruds,

Ik kan me goed voorstellen dat je voor de meest voordelige optie wilt gaan. Heb je er rekening mee gehouden dat je bij T-Mobile veel voordelen hebt ten opzichte van de rest? Denk bijvoorbeeld aan T-Mobile Samen, Vrienden voordeelkorting, T-Mobile Extra, het best geteste netwerk van Nederland en het Stel Samen & Stel Bij prijsplan dat veel voordelen met zich mee brengt.

Ik hoop dat je er alsnog voor kiest om je abonnement bij ons te verlengen en dat we je nog vele jaren op het forum zien verschijnen!
Reputatie 2
Bedankt voor de snelle reactie, maar zolang niks aan de prijs wordt gedaan, ga ik naar de andere.
Mvg. Eduardo
Reputatie 6
Badge +16
Hi sgruds,

Jammer om te lezen dat we er niet uit komen samen. Er is namelijk weinig bewegingsruimte in de prijs. Sorry dat we niet aan je verwachtingen kunnen voldoen..

Als je nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je! We staan altijd voor je klaar. 😉
Hoi allemaal,
Ik was ook in de gelegenheid mijn abonnement te verlengen. Helaas viel ook het aanbod wat mij gedaan werd tegen. Hierom een contract afgesloten bij de concurrent waar ik ook mijn TV en internet heb lopen. Nu ben ik goedkoper uit voor een breder abonnement EN ik krijg 5 euro korting op mijn TV.
Reputatie 4
Badge +7
Misschien neem ik wel een mobiel abo bij Ziggo volgend jaar, krijg ik ook korting 😉
Reputatie 7
Badge +15
@Chiel.Jansen,

Jammer om te horen dat je ons gaat verlaten Chiel! Misschien zien we je over een paar jaar weer terug. Wil je je nummer mee? Vergeet dan niet om nummerbehoud aan te vragen bij je nieuwe provider, zij zeggen dan automatisch jouw contract bij ons op (met één maand opzegtermijn). Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen betekenen?

@Toetsie,

Ahhh dat doe je ons toch niet aan? 😉 Ik ben er zeker van dat we je een leuke aanbieding kunnen doen volgend jaar. Maar dat duurt helaas nog even..
Reputatie 2
Ben ook weg hier over 1 maandje
Reputatie 7
Badge +20
Jammer om te lezen, Sgruds, spijtig dat we er niet uit zijn gekomen met je..

Als we verder nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons weten!

Reageer