Vraag

waarom 20 euro duurder bij verlenging?

Reputatie 2
Waarom zijn de toestelprijzen bij verlengen hoger dan als je als nieuwe klant bestel? BIj verlengen 2-jaar i150 moet ik 279,95 voor een iPhone 4s 16gb bij betalen, terwijl als je als nieuwe klant afsluit voor het zelfde abbonement je maar 259,95 bij betaal!

136 reacties

volgens onderstaande tabel is de prijs van de 16gb versie van de iphone 4s bij 2 jarig abb. 259.50

bij bestellen moet ik 279.50 afrekenen?

Tarieven 2 jaar
Prijzen zijn inclusief BTW

iPhone 4S 16GB
iPhone 4S 32GB
iPhone 4S 64GB
iSmart 150 (€29,50 /mnd) €259,95
Had hier inderdaad ook last van. Heeft denk ik iets te maken met dat er +SIM bij stond?
Ja stom is dat he?! Maar ik denk omdat je bij een nieuw abo nog aansluitkosten moet betalen a € 30,- .....

Normaal als je langs tmobile winkel gaat kreeg je korting omdat je een vaste klant ben... althans dat had ik met mijn 3gS.

Verwacht dat webshop dat ook moet doen. Omdat ik niet meer kan wachten heb ik maar verlengd.
ja ik heb het ook gewoon gedaan hoor... ik wil 'm zo graag!! Ben benieuwd wanneer hij geleverd wordt!!

Reputatie 2
Had het pas in de gaten dat ik 279.95 had betaald tot ik opeens op de site 259.95 zag staan. Hoop op snelle restitutie van TMobile.
Reputatie 2
Heb de klantenservice gebeld, na beetje zuren heb ik uiteindelijk 4 maanden gratis contract gekregen ipv 3.. Betaal wel gewoon 279,95 voor het toestel...
Ik heb hetzelfde probleem! Slaat natuurlijk helemaal nergens op, dat je als vaste klant meer moet betalen dan een nieuwe klant. Ook ik heb dus die 279,95 moeten afrekenen..

Ik wacht met smart af tot op dit topic reactie komt van een mod. En dat we meteen die 4e maand gratis krijgen net als VincentV

Of moet ik nou de klantenservice gaan bellen...?
Reputatie 2

Heb de klantenservice gebeld, na beetje zuren heb ik uiteindelijk 4 maanden gratis contract gekregen ipv 3.. Betaal wel gewoon 279,95 voor het toestel...

Sigaar uit eigen doos.
Reputatie 6
Nieuwe klanten betalen eenmalig €30,- aansluitkosten. Klanten die het contract vernieuwen betalen géén aansluitkosten én ontvangen bovendien de eerste 3 maanden vanaf de ingangsdatum van het nieuwe contract 100% korting op de abonnementskosten bij een vernieuwing van 2 jaar en de eerste 2 maanden bij een vernieuwing van 1 jaar.
[Ik begrijp de uitleg!!!)

Maar blijkbaar moet ik ook de klantenservice bellen voor de 4e maand of krijgen we dit automatisch

Nieuwe klanten betalen eenmalig €30,- aansluitkosten. Klanten die het contract vernieuwen betalen géén aansluitkosten én ontvangen bovendien de eerste 3 maanden vanaf de ingangsdatum van het nieuwe contract 100% korting op de abonnementskosten bij een vernieuwing van 2 jaar en de eerste 2 maanden bij een vernieuwing van 1 jaar.

Beste Raymond,

Blijft toch het feit, dat bestaande klanten 20 euro meer moeten betalen voor het toestel.

Aansluitkosten mag je niet meenemen in je tegenargument, dat is bij iedere nieuwe klant van welke provider dan ook.

Ik neem aan dat dit voor alle verlengers geld, of een restitutie van 20 euro, of 4 maanden gratis

m vr gr

Ronald Verheul
Reputatie 2
Bij de klantenservice begonnen ze ook over de aansluitkosten.. Ik ben al aangesloten, dus die kosten hoef ik niet te betalen. Om vervolgens de toestelprijzen 20 euro hoger te maken en daarna weer korting geven op het abbonement. Dit dan vertalen naar ja maar nieuwe klanten betalen aansluitkosten.. dus je hebt nu echt geluk. Wat een broodje aap verhaal! Ik krijg dan het idee dat er winst gemaakt wordt op de aansluitkosten... Wat doen jullie precies voor die 30 euro? Zijn jullie gemaakte kosten wel echt 30 euro? Neelie Kroes kom er maar in...
Reputatie 2
Ik had net de klantenservice aan de lijn....
met dezelfde vraag als jullie. Helaas kreeg ik een zeer gestress iemand aan de lijn. Dus een hele discussie voor niks.

4de maand gratis ? dan hebben jullie erg veel geluk gehad. Ik niet in ieder geval.

Ik snap nog steeds niet waarom bestaande klanten 20 euro meer moet betalen voor een toestel dan een nieuwe klanten.

Jammer dat Tmobile hun "oude garde" zo behandelen.
Naar aanleiding van bovenstaande opmerkingen de klantenservice gebeld. Pluspuntje: binnen 5 minuten er door, Minpunt: nogal arrogante medewerker die mij niet kon vertellen waar die 20 euro extra vandaan kwam bij een i150 (en niet bij bijv een i300 abonnement). dat waren blijkbaar prijsafspraken die met apple gemaakt zijn en daar kon hij niks aan doen. Hij wilde ook absoluut geen 20 euro restitutie geven of een maand extra, dan moest ik maar weer een uur in de wacht gaan hangen om het bij iemand anders te proberen. *klik*

Dit geeft mij niet het gevoel dat ik als klant gewaardeerd wordt. Als ik een bevredigend antwoord krijg en als ze, goed onderbouwd, kunnen vertellen waarom het 20 euro duurder is vind ik het prima. Vooralsnog vind ik het vreemd...

vr gr,

S Schoenmaker

Maar betalen extra voor het toestel..
Zonet ook met de klantenservice gebeld. Degene begrijpt het maar kan verder niets voor ons ( vvaste klanten) betekenen.

1 maand extra erbij voor ter compensatie had degene nog nooit van gehoord.

Vind toch raar als je je vaste klanten tevreden houdt en wilt behoudendan zal je toch anders moeten regelen.
Reputatie 2
Ik ben al weet al niet meer hoelang klant van Tmobile ben.... Helaas elke keer dat ik contact opneem met de klanten service ben ik zeer teleurgesteld.

Arrogant medewerkers..., Helpen ??? Die woord kennen ze niet...

Ik dacht dat bestaande klanten belangrijk waren.......

Ik ben het helemaal eens met bovenstaande reacties.

Ik moet meer betalen dan wat op de site staat, krijg een slechte uitleg met een medewerker die doet alsof z'n neus bloed.
Ik mag al meer dan een jaar verlengen en heb gewacht op het moment dat er een nieuwe iPhone uitkomt.

Die loyaliteit heeft blijkbaar weinig zin.

Overigens ben ik nog steeds aan het wachten op die beloofde bevestigings e-mail van mijn bestelling die ik meteen zou krijgen....
Wat belachelijk ! Wij als vaste klanten worden weer eens benadeeld....eerst lekker maken met 3 maanden gratis en een prijs van EUR 259.95 bij een ismart abonnement van EUR 29.95 p.m.....wat zo op de website vermeld staat. En bij de factuur en afrekenen opeens EUR 20,- extra erbij....

Heb gelijk maar een klacht ingediend per mail, ben benieuwd of ik daar nog wat van hoor:

"LS,
Ik heb zojuist de Iphone 4S besteld dmv een contractverlenging. De prijs die op de website wordt aangegeven (iSmart 150 (€29,50 /mnd) €259,95) komt niet overeen met het bedrag EUR 279.95 welke op mijn factuur stond.
Er is dus opeens EUR 20,- toegevoegd. Waar is dit op gebaseerd, ik ben al jaren klant en nu wordt ik benadeeld. Eerst lekker maken met 3 maanden gratis wat nu in feite neerkomt op iets meer dan 2 maanden gratis.
Ik eis dan ook rectificatie van het bedrag van EUR 20,-. En kom nu niet aan met 'nieuwe klanten betalen aansluitkosten en u niet'....daar heb ik niks mee te maken. Ik ben een bestaande klant, verleng mijn contract, telefoon staat voor EUR 259.95 op de website bij een abonnement van ismart a EUR 29.95 per maand.In deze principe kwestie zal ik ook niet schuwen om andere maatregelen te treffen."
Reputatie 2
Ik heb ook voor de iPhone 4S 32GB zwart €379,95 betaald.

Als ik nu nog een keer even op bestellen klik op de site staat er wel gewoon een prijs van €359,95

Dus ik ga vanavond, als ik klaar ben met werken, maar is even de klantenservice bellen.

Ik heb ook even een printscreen van de €359,95 gemaakt, dus ik eis mijn geld terug!

Eventueel een gratis maand, want dit is toch weer extra voordeel van €9,50 !! (€29,50 / maand)
Om maar te zwijgen over het slappe praatje dat de persoon die ik aan de lijn had ophield over 'ja Apple bepaalde te prijzen wij kunnen daar echt niets aan doen hoor, de prijzen veranderen per uur'. Hoezo veranderen de prijzen per uur? Kappen met die Jedi-mindtrick.
Weten jullie wat erg is ? Ik heb er 2 abonnementen bij Tmobile lopen. een voor mij, de andere voor mijn vrouw (zie reactie VUHUE)

Ik heb gelukkig maar 1 verlengd. Ik zit dus nu de komende 2 jaar aan vast.

Stel jij voor 2 keer verlengen = 2x20euro = dubbel (piep......)

Ik denk dat ik de overgebleven abonnement maar een overstap ga maken.
Ik heb vanmorgen mijn i-300 abonnement verlengd gewoon tegen de prijs zoals hij op de website staat €179,95.

En kreeg gelijk 4 maanden gratis abonnement, zonder hier zelf naar te vragen. dus 4x 42,50 korting. Lijkt mij toch niet echt een verkeerde deal.
Ik kreeg idd ook te horen:

Als u met de i-300 abb had velengd dan koste u geen 20 euro extra...

Reageer