Beantwoord

Waarom biedt verlengen bij jullie geen financieel voordeel?

• 23 februari 2017
  • 10 reacties
  • 344 Bekeken

Ik kan sinds vandaag verlengen bij tmobile dus gelijk gekeken. Wat ik zag is teleurstellend, ik had de indruk, dat verlengen voordeel bood. Echter het is exact hetzelfde aanbod als wat normaal wordt aangebodenIs dit een fout of echt zo de bedoeling? Gaat om iPhone 7 met 32 met het go abo van 35, dan betaal ik 64 euro met wat bijkomende kosten.
icon

Beste antwoord door Serviceweb 23 februari 2017, 15:22

@edjepetje65
Het komt ook omdat T-Mobile al scherpe aanbiedingen doet. Dit doen ze naar nieuwe klanten maar ook naar bestaande klanten. Als ze bestaande klanten extra korting zouden geven, dan zouden de nieuwe klanten meer moeten gaan betalen. Klinkt vreemd, maar zo werkt het dus wel.

Omdat T-Mobile de prijzen zo laag probeert te houden profiteert iedereen van een lage prijs. Daarnaast zijn er natuurlijk nog de T-Mobile Extra Punten Sparen en T-Mobile Samen. Dit is toch allemaal weer extra wat je er maar bij krijgt :)

Uiteraard is het fijn dat je bij T-Mobile blijft, het heeft tenslotte we het beste netwerk van Nederland en de Wereld. Ben het dan ook helemaal met de mening van Noxious Inc. eens, gewoon lekker blijven, bij een andere provider weet je nooit wat je krijgt :P

Succes met je beslissing en hoop dat je nog lang klant blijft bij T-Mobile (nee, heb geen aandelen)
Bekijk origineel

10 reacties

Inderdaad, je wordt niet echt beloond met het jarenlang trouwe klant te zijn...
Even voor mij beeldvorming, maar wat verwachten jullie precies als 'trouwe' klant van T-Mobile in dit geval?

Naar mijn weten krijg ik van Ziggo ook geen mooier aanbod, terwijl de acties je om de oren vliegen m.b.t. gratis tablets, Set-top boxen etc. en als je hierover belt krijg je te horen dat dit alleen voor nieuwe klanten is. Het is een stukje klantenwerving maar geen klantenbinding. In de beleving raar maar salestechnisch niet meer dan logisch (zie het gewoonweg als lokkertjes)

Dat gezegd hebbende, krijg je normaliter bij een verlenging nog wel eens korting op je abonnement etc. waarbij je uiteindelijk maandelijks wat goedkoper uit bent dan met een nieuw abonnement. Dus ja af en toe zie je nog wel eens een 'aanbieding' voorbij komen. (Verwacht alleen niet dat je voor een duppie op de eerste rij kan gaan zitten, met daarbij een iPhone a +/-€900,-)

Ik begrijp de frustratie echter word dit al sinds jaar en dag zo gepraktiseerd...
Ik begrijp wat je bedoelt Noxious, maar de mobiele telecombranche is (tegenwoordig iets minder) er nu eenmaal een met veel aanbiedingen en lokkertjes, dus dan zou ik ook bij verlening wel iets kunnen verwachten. Bij Ziggo, vast net, verwacht ik dat dat veel minder, en voor een dubbeltje op de eerste rang? Nee dat is niet wat ik wil, geef ik ook niet aan toch? Enige korting zou wel aardig zijn 😉
Ik bedoel het 'voor een duppie op de eerste rij' meer in het algemeen.

Maar wat ik zeg, ik begrijp de vraagstelling wel, maar ik ben onderhand al sinds 2004 klant bij T-Mobile en heb persoonlijk niet meer omgekeken naar een andere provider, daar T-Mobile voor mij gewoonweg voldoet. Ook de service, als ik die eens nodig heb, is wat mij betreft altijd voldoende.

Ik ben van mening dat als je ergens goed zit, je daar lekker moet blijven. 🙂 (je weet nooit waar je terecht komt bij een andere provider)
@edjepetje65
Het komt ook omdat T-Mobile al scherpe aanbiedingen doet. Dit doen ze naar nieuwe klanten maar ook naar bestaande klanten. Als ze bestaande klanten extra korting zouden geven, dan zouden de nieuwe klanten meer moeten gaan betalen. Klinkt vreemd, maar zo werkt het dus wel.

Omdat T-Mobile de prijzen zo laag probeert te houden profiteert iedereen van een lage prijs. Daarnaast zijn er natuurlijk nog de T-Mobile Extra Punten Sparen en T-Mobile Samen. Dit is toch allemaal weer extra wat je er maar bij krijgt :)

Uiteraard is het fijn dat je bij T-Mobile blijft, het heeft tenslotte we het beste netwerk van Nederland en de Wereld. Ben het dan ook helemaal met de mening van Noxious Inc. eens, gewoon lekker blijven, bij een andere provider weet je nooit wat je krijgt :P

Succes met je beslissing en hoop dat je nog lang klant blijft bij T-Mobile (nee, heb geen aandelen)
Ik ben ook tevreden hoor met T-mobile, heb meerdere providers gehad, en T-mobile is verreweg de beste gebleken. Maar het feit dat je bij verlenging (maand of 4 einde contract) pas kan zien wat het verlengen inhoudt doet vermoeden dat er iets speciaals aan is. En dat is het dus helemaal niet, gewoon de aanbieding die nieuwe klanten ook hebben, niks meer niks minder.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Edje,

Jammer te lezen dat je ontevreden bent het met aanbod voor de verlenging!

Het klopt dat we zulke scherpe prijzen hebben dat we daar geen onderscheid in maken tussen nieuwe en bestaande klanten. Ik snap dat je daar enerzijds teleurgesteld over bent, maar aan de andere kant kan ook jij gewoon die mooie prijs pakken natuurlijk!

Zoals Serviceweb ook al aangaf bieden we daarnaast nog vele andere voordelen aan waarmee jij je voordeel kunt doen. Bijvoorbeeld Vriendenkorting; als je een vriend klant maakt, krijgen jullie allebei €25,- factuurkorting. Dat kan behoorlijk oplopen! Dan meld je diegene ook nog aan bij jouw T-Mobile Samengroep en je hebt maandelijks nog meer voordeel.

Als je teruggebeld wilt worden door een verkoopadviseur voor een adviesgesprek op maat, laat het dan even weten. Wij gaan dat dan voor je regelen! 🙂
Ontevreden ben ik niet, maar ik wil wel graag gebeld worden!
Hoe moet ik dat verder aangeven?
Vandaag met tmobile via de chat gepraat over verlengen contractmobiel abb
Ik vroeg me af als ik ook combi korting kan krijgen als ik,
naast mijn 2 mobile abb ook t mobile thuis neem.
De vrouw gaf aan dat tmobile hier niet aan doet zoals kpn dat wel doet
ik dacht nou dan informeer ik wel bij andere provider maar na
10jaar+ lid bij t mobile ...dacht laat ik tmobile thuis eens bellen
en die gaven aan wacht nog even tot volgende maand dan gaan
wij ook kortingspakketten aanbieden .......?????
ik tmobile klantenservice verlengen mob tel weer gebeld
en die gaf aan ja dat is een andere afdeling dus daar weten wij niks van maar
over een aantal weken komt er een nieuwe combi klanten service
dan zullen we meer van elkaar weten. nNu weten wij niks van thuis etc
Sorry maar ik was dus bijna naar kpn gegaan omdat er blijkbaar nog veel onduidelijk is bij jullie
zonde kost je zeker wel klanten op deze manier !
Reputatie 7
Badge +20
Hi Edjepetje,

Goed om te horen dat je graag een collega wilt spreken over een aanbieding Ik heb een belafspraak gemaakt en je kan een anoniem belletje verwachten van mijn collega's van de verkoopafdeling. Heb je een voorkeur voor een tijdstip?

@Martine; Hi, Op dit moment is nog niet bekend welke extra voordeel we gaan bieden voor de klanten die zowel een mobiel als Thuis abonnement hebben. Daarom kon mijn collega jou ook geniet genoeg informatie geven. Wanneer wij volgende maand meer weten, zullen wij dat ook delen met onze klanten. Excuses dat je in de war bent gebracht, maar meer informatie hierover volgt snel! Blijf dus nog bij ons! 😳

Reageer