Beantwoord

Waarom is het klantbehoud achteruit gegaan de groter de T-Mobile werd

Toon eerste reactie

34 reacties

@WildeM

De 4 gig die je erbij hebt gekregen is gewoon een eenmalige extra voor een groot deel van de abonnees (er zijn wat uitzonderingen). Er zit verder geen logica achter, het is niet om jou te irriteren o.i.d., het is gewoon een extraatje omdat er nu 'landelijk 4g' is. (En dat houdt in dat 95% van bewoond Nederland op 4g kan internetten.)
@Kaassausje

Zie Tele2 nu, eigen netwerk dikke 24gb abo voor minder dan Tmobile bied. tele2 geeft trouwe klanten nu ook al gratis verhogingen van hun aantal gb's....die 4gb is drie keer niks in mijn wereld.
1,5 uur skypen en het is weg......

Ps, Reis veel, veel skype en naar mate mijn wereld groeit, krimp mijn mobiel provider in zijn diensten.

De hoofd reden van mijn topic, hopelijk worden ze wakker hier achter de schermen. Want met Tele2 zijn diensten en kijkend naar andere landen waar ze al leider zijn, is T-mobile een trieste speler aan het worden op de Nederlandse markt, al zijn de prijzen zo hoog als een grote speler.
Reputatie 1
m'n Vriendin loopt de TM-winkel binnen en zegt dat ze haar abonnement wil beëindigen.
Zegt die verkoper gewoon: "1200 bellen......."

Geen énkele moeite gedaan om een klant te behouden!!!!!!!!!
Reputatie 7
Badge +15
@WildeM,
De 4GB extra was inderdaad niet bedoeld om jou te irriteren! We geven veel klanten deze maand extra data. Meer info hierover vind je in dit topic. Ik zie dat je hier ook contact over hebt gehad met een collega van de klantenservice.

Zou je overigens nog gebeld willen worden door een collega van de Sales afdeling? Zou je aan willen geven wanneer het jou goed uitkomt? Dan maken we een belafspraak voor je om de mogelijkheden te bespreken.

@eppi & @gerjanfijn,
Als bestaande klant betaal je nooit meer dan een nieuwe klant. Soms is het wel zo dat de aanbiedingen zo goed zijn dat er weinig verschil tussen zit. Wij bieden aan om te bellen omdat je met een van onze collega's dan de mogelijkheden kunt bespreken. Mijn collega's kunnen je dan helpen om een keuze te maken en het juiste abonnement bij jouw behoeftes samen te stellen.

@Charlesb52,
Ik snap je reactie natuurlijk maar als jouw vriendin wilt opzeggen dan is zij daar natuurlijk vrij in. Wel doen onze collega's bij de afdeling van opzeggingen altijd nog een poging om je als trouwe klant te behouden! Is er misschien iets waarbij wij jullie kunnen helpen? Dan doen we hier namelijk graag!
@T-Mobile Moderator
AL heb ik er een heel hard hoofd in dat T-mobile mij nog van dienst kan zijn.
Na een zeer negatieve medewerker geproken te hebben en met de nieuwe abonnementen van Tele2 voor ogen. Is mijn twijfel of T-mobile mij al oud klant nog wenst te behouden erg hoog.
Ook heb ik zelf mijn Nexus 5 al gemaakt, dus kan gerust mijn contract uitdienen en overgaan zonder enige irritatie.

Al wil ik jullie best een laatste kans geven, ik ben na 18.00 telefonisch bereikbaar al heb ik dan soms wel afspraken staan.
Reputatie 7
Badge +15
Hey WildeM,

Ik heb in ieder geval een belafspraak gemaakt met een van mijn collega's. Ze zullen je na 18:00 uur bellen vandaag of morgen. let op we bellen met een onbekend nummer. Op deze manier kunnen jullie in ieder geval even rustig de mogelijkheden bespreken. :)

Laat je weten hoe dit afloopt?
@T-Mobile Moderator Ik plaats zeker een reactie over de afloop van mijn 3e gesprek.
@t-mobile moderate
Na nu 19 dagen ben ik niet gebeld.
Afspreken niet nakomen is gewoon heel erg Dom.
Reputatie 7
Badge +15
Hey WildeM,

Wat gek! Hier is wat miscommunicatie ontstaan vanaf onze kant, mijn excuses! Ik heb je nummer nogmaals doorgezet en je zal vandaag of morgen na 18.00uur alsnog gebeld worden.

Reageer