Beantwoord

Waarom is mijn abonnement ruim 2x zo duur geworden

• 25 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 197 Bekeken

Sinds twee maanden is mijn abonnement afgelopen en bij het bekijken van mijn facturen zie ik dat ik meer dan 2x zoveel moet betalen voor mijn abonnement terwijl mijn verbruik gelijk is gebleven en het abonnement gelijk is (zelf verouderd, gezien het feit dat ik deze 2,5 jaar geleden heb afgesloten).

Waarom is dat? Ik bel nog steeds met mijn oude telefoon dus de kosten van de telefoon zijn al lang afbetaald.
Ik vind het belachelijk dat T-Mobile vaste klanten wil kwijtraken ipv behouden!
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 25 oktober 2014, 13:41

kortingen zijn altijd alleen maar geldig gedurende de contractperiode. als je je contract verlengt krijg je weer opnieuw korting.

je kunt dan ook gelijk kiezen uit een moderne abonnementsvorm, aangezien abonnementen zoals je zelf ook aangeeft verouderd raken.
Bekijk origineel

2 reacties

Daarom moet je je abonnementsperiode wel zelf in de gaten en tijdig opzeggen of verlengen. Daar wordt immers op gespeculeerd en velen zeggen hun abonnement te laat op (zoals ik) en dan ben je dus voor een maand dubbele kosten kwijt. Per maand 50,- ipv 25,- !!! Toch niet normaal.
Mijn telefoon functioneert nog prima en daarom heb ik maar ergens voor een paar maanden sim-only abonnementje genomen voor 10 euro per maand en kan ik op mijn gemak uitkijken naar een leuke aanbieding.
kortingen zijn altijd alleen maar geldig gedurende de contractperiode. als je je contract verlengt krijg je weer opnieuw korting.

je kunt dan ook gelijk kiezen uit een moderne abonnementsvorm, aangezien abonnementen zoals je zelf ook aangeeft verouderd raken.

Reageer