Beantwoord

waarom verzendkosten betalen bij retour

  • 9 februari 2021
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Kan iemand van t- mobile mij uitleggen, waarom ik de verzendkosten voor het retour sturen van een niet goed werkende nieuwe telefoon zelf moet betalen?

 

Ik ben al jaren een tevreden klant, maar dit soort dingen maken mijn mening over t mobile aan het veranderen.

Ik dacht dat service hoog in het vaandel stond bij t mobile.

icon

Beste antwoord door Hajar 10 februari 2021, 14:50

Hi @Urszulajustyna 

Zou je mij een screenshot kunnen sturen van de verzendkosten? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen! Zorg ervoor dat er geen privégegevens zichtbaar zijn. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Urszulajustyna 

Zou je mij een screenshot kunnen sturen van de verzendkosten? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen! Zorg ervoor dat er geen privégegevens zichtbaar zijn. 

Reageer