Vraag

waarom wordt je hier met een handicap gediscrimeneerd als je een contract verlengt

Reputatie 2
Ik moest mijn contract verlenging maar door ziekte heb ik geen motoriek meer in mijn lichaam.
Voor de tijd dat het verlengt moest worden had mijn vriendin wat gerechtelijke toestemming heeft om voor mij te teken
al telefonisch contact met jullie opgenomen waar haar gezegd werd om in een t-mobile winkel de gerechtelijke stukken
door te laten faxen, wat volgens het gerecht al nier mag want jullie moesten het maar vertrouwen.
Maar toen we in winkel in Sittard aan kwamen deden ze niks door faxen want ze wisten helemaal niet waar het naar toe moest
en ten tweede als ik niet meer kon schrijven wat moest ik dan nog met een gsm.
Dus toen we buiten kwamen hebben we weer direct gebeld toen kreeg mijn vriendin weer van jullie te horen ze moest het
email adres maar op de site zoeken waar het niet te vinden is.
Dus weer een nieuw telefoontje toen moest ze maar een kopie van het gerechtelijke stukken via de post naar jullie opsturen naar incasso,
waar we ook niks meer van hebben gehoord.
Uit eindelijk heb ik bij belnu het abonnement laten verlengingen maar toen kwam dezelfde zeik.
Na verschillende telefoontjes van het koeriers bedrijf is het uiteindelijk gelukt maar ze moesten wel een kopie van het
gerechtelijk stuk en de dokters verklaringen hebben.
Volgens belnu zijn jullie de enigste wat zo moeilijk doen.
Het is pure discriminatie hoeven mensen met een handicap dan geen gsm??????.
Ik ben benieuwd wat Tros Rader er van vindt.

Giel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 6
echt verschikkelijk wat je heb meegemaakt zo te lezen is er veel mis gegaan gelukkig is het opgelost uiteindelijk het is goed dat je dit opgeschreven heb en ik denk dat niet voor u maar wel voor de anderen zal helpen een makkelijker weg te bewandelen ik wens je veel sterke toe ,,giel ,,groet arie61
Reputatie 2
bedankt arie voor de reactie maar het gaat me op het ogenblik ook meer erom dat de mensen met een handicap gewaarschuwd worden.
maar ik snap het niet bij de gemeente en belasting doen ze niet moeilijk als mijn vriendin moet tekenen
maar hier wel en is het gerechtelijk stuk niet geldig
ik had ook een mail naar Belnu.nl gestuurd en daar kreeg ik als antwoord ze hadden voor MIJ een uitzondering gemaakt.
dus heb ik nog maar eens gebeld en vroegen ze me waar ik me nog druk over maakte ik had mijn telefoon toch en wat ze met andere gevallen deden moesten ze kijken
ik ben om te verrekken van kwaadheid ik vecht voor mijn recht maar er zijn zoveel zieken en oudere mensen die dat niet durven en die zijn in deze maatschappij altijd de pineut en dat vind ik nog het ergste

Giel
Reputatie 6
giel ik weet er alles (heel veel)van ik doe vrijwillers werk met oude mensen en ik maak me heel kwaad soms waar die mensen allemaal mee tegen de lamp lopen dat ik soms meer werk heb met die dingen te regelen dan met de mensen zelf . de wereld verhard en de mensen doen er aan mee(niet allemaal gelukkig)maak je niet te druk er over maar blijf voor je vrijheid vechten mijn moto is dat iedereen gelijk is in deze wereld
Reputatie 2
arie ik weet wel ik heb er geen .... mee te maken maar als er mensen bij zijn waar je werkt wat ook schrijf of geheugen problemen kun je ze misschien de raad geven om door familie of een vertrouwenspersoon het mentorschap aan te laten vragen bij het Juridisch loket (heeft niks te maken met financiele zaken ) maar ze kunnen er veel hulp bij hebben bij gemeente woningvereniging enz: uitgezondert dan een gsm abonnement maar volgens de rechtbank in Maastricht zijn de providers ook net zo goed het te aksepteren dus daar komt ook wel verandering in

Giel
Reputatie 6
giellie ik zal er aan denken ik blij gesproken (geshreven)te hebben met je en hoop in de toekomst je meer hier op het forum te zien,,,,,,arie
Reputatie 2
ik ben nog altijd benieuwd op een reactie van tmobile of jullie nu wel normaal gaan doen en handtekening van gemachtigden accepteren .want ik snap niet een machtiging wat bij iedere Nederlandse instantie geldig is is bij jullie niet geldig is dat niet een beetje raar. en waarom moeten de mensen eerst van het kastje naar de muur gestuurd worden.

Giel
Reputatie 5
@giellie

Ik vind het erg vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt met T-Mobile. Ik heb destijds de vraag uitgezet binnen T-Mobile toen jij een topic hebt aangemaakt met een vraag over het tekenen bij afleveren van een product. Tot op heden heb ik hier nog geen duidelijk antwoord over. Ik ga nogmaals verschillende afdelingen binnen T-Mobile benaderen over dit onderwerp omdat ik het absoluut niet eens ben met de manier waarop is gehandeld tegenover jou. Mijn oprechte excuses voor het ondervonden ongemak.
Reputatie 6
Aeon ,,,bedankt dat je er mee bezig bent,,,SUPER
Reputatie 2
reactie van gsm.nl aan Discrimina​tie

Geachte heer Bekkering,

Bedankt voor uw email.

Uiteraard hebben wij naar aanleiding van de case rond de order van dhr Blom een verzoek gedaan richting de providers om een dergelijke wettelijke machtiging op te nemen in het acceptatiebeleid zodat eenieder in de nabije toekomst (zonder extra akkoord van het hoofdkantoor) een wettelijk gemachtigde kan laten tekenen op het provider contract. Op dit moment wachten wij op bevestiging van de providers voor aanpassing van het acceptatiebeleid. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSM.nl

dus GSM.nl gaat zich aan de regels houden
Reputatie 2
ik ben met Anti Discriminatie Voorziening Limburg (ADVLimburg) en GSM.nl nog altijd
benieuwd wat er bij t-mobile gaat gebeuren met de handtekening voor een abonnement als je niet instaat bent om te tekenen.
is dat voor tmobile zo lastig om daar antwoord op te geven want op andere vragen krijg je meerdere antwoorden van tmobile personeel maar deze vraag lijkt me moeilijk voor jullie dus we zijn benieuwd naar jullie antwoord

groetjes Giel