Beantwoord

wachtwoord contract

• 5 juli 2014
  • 5 reacties
  • 311 Bekeken

Waarom is het in hemelsnaam nodig om een versleutelde pdf als contact toe te mailen. Een nieuw wachtwoord aanvragen heeft geen zin als je je wachtwoord vergeten bent! ?
icon

Beste antwoord door Chris076 9 juli 2014, 09:27

Hallo Joon82

Vervelend dat het niet gelukt is om het document te openen 😞 Het gaat om de cijfers van de postcode, anders kun je de laatste 4 cijfers van jouw bankrekeningnummer gebruiken dat bij ons geregistreerd is. Ik hoop dat het je hiermee lukt en dat we dat van je horen 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi bg89,

Welke melding krijg je zodra je de postcode of de laatste 4 cijfers van het wachtwoord hebt ingevoerd? Heb je het contract met spoed nodig? Ik kan deze anders ook voor je opvragen en een kopie per post naar je versturen. Laat het me weten of je daarmee akkoord gaat.
hi,

ik heb mn postcode geprobeerd en de laatste 4 cijfers van mn rekening nr.. beide niet gelukt. kun je me misschien verder helpen?
Reputatie 6
Hallo Joon82

Vervelend dat het niet gelukt is om het document te openen 😞 Het gaat om de cijfers van de postcode, anders kun je de laatste 4 cijfers van jouw bankrekeningnummer gebruiken dat bij ons geregistreerd is. Ik hoop dat het je hiermee lukt en dat we dat van je horen 🙂
Dank voor je antwoord. Helaas, ik heb niks over een wachtwoord gehoord, tenzij het ergens op de bon staat. Mijn postcode is in ieder geval niet het wachtwoord. Met of zonder hoofdletters geprobeerd, vorige postcodes geprobeerd. Het richt niks uit. .. Als iemand mijn e-mail kraakt dan maakt de gevoelige informatie van een t-mobile contact me nog weinig uit. Wel wil ik dit graag kunnen inzien.
Reputatie 6
Hallo joon82

Welkom bij ons op het Forum!

Ik begrijp dat je hier vragen over hebt. De pdf wordt versleuteld naar je verstuurd omdat dit privacy gevoelige informatie bevat. Je krijgt een wachtwoord mee in de shop waar het contract is afgesloten zodat je deze kunt openen. Om te voorkomen dat anderen bij persoonlijke informatie kunnen komen wordt deze dus beveiligd. Het wachtwoord bij een verlenging zijn de cijfers van de postcode van het afleveradres.
Laat je even weten of het lukt hiermee het document te openen?

Reageer