Beantwoord

Wachtwoord digitaal contract werkt niet

• 8 november 2016
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Hoi ik heb kort geleden een abonnement afgesloten en mijn telefoon is helaas al stuk.
Dit heb ik opgegeven bij mijn verzekering.
Dus de vraag is ik heb mijn contract nodig maar ik kan daar niet in heb 2 contracten 1tjerk kan ik wel in is namelijk van mijn tablet die doet het gewoon met mijn postcode. De ander van mijn telefoon doet het niet heb meerdere mogelijkheden geprobeerd.
Dus zou er iemand naar kunnen kijken en eventueel het goede wachtwoord naar mij toe sturen.

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Thalina 9 november 2016, 11:58

Hoi Jervdeb,

Wat balen dat je toestel nu al kapot is! Die wil je natuurlijk zo snel mogelijk laten repareren. Op deze pagina staat uitgelegd hoe je het wachtwoord voor een digitaal contract moet invoeren. Maar ik begrijp uit jouw verhaal dat dat niet lukt. Heb je het ook met hoofdletters geprobeerd? Ik zie dat je gistermiddag een collega hebt gesproken en dat jouw contract nogmaals per post wordt verstuurd. Je kunt 'm binnen drie werkdagen op de mat verwachten.

Hopelijk heb je snel weer je toestel tot je beschikking! Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jervdeb,

Wat balen dat je toestel nu al kapot is! Die wil je natuurlijk zo snel mogelijk laten repareren. Op deze pagina staat uitgelegd hoe je het wachtwoord voor een digitaal contract moet invoeren. Maar ik begrijp uit jouw verhaal dat dat niet lukt. Heb je het ook met hoofdletters geprobeerd? Ik zie dat je gistermiddag een collega hebt gesproken en dat jouw contract nogmaals per post wordt verstuurd. Je kunt 'm binnen drie werkdagen op de mat verwachten.

Hopelijk heb je snel weer je toestel tot je beschikking! Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!

Reageer