Beantwoord

wanneer gaat mijn abonnement in?

• 16 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 650 Bekeken

hallo,
Ik ben van plan om een abbonement te nemen, maar ik heb nu prepaid. Wat ik mij afvroeg is dus hoelang het duurt voordat je abonnement in gaat? is dat gewoon vanaf het moment dat je het koopt of pas het begin van de maand? Kan iemand me dit duidelijk uitleggen?
icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 16 augustus 2019, 01:46

Het snelste gaat dat in een T-Mobile winkel, dan loop je bellend de deur uit. Via de website moet je wachten op levering (kan volgende dag) en nummerportering wordt dan ingepland (kan ook snel in dit geval). Reken enkele dagen. In een winkel werkt het snelst.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Dit hangt van een aantal zaken af. Wil je je prepaid nummer overnemen naar je abonnement? En is je
prepaid een T-Mobile nummer of van een andere provider? Als je nu een T-Mobile prepaid hebt dan kan het wel snel. In het andere geval ligt het eraan wanneer je oude provider het nummer vrijgeeft om overgenomen te worden.
ik heb nu al wel een prepaid van T-Mobile en zou het nummer ook graag zo houden.
Reputatie 4
Badge +4
Het snelste gaat dat in een T-Mobile winkel, dan loop je bellend de deur uit. Via de website moet je wachten op levering (kan volgende dag) en nummerportering wordt dan ingepland (kan ook snel in dit geval). Reken enkele dagen. In een winkel werkt het snelst.
Reputatie 7
Badge +18
Nog even een aanvulling: bij T-Mobile kan een abonnement op elke dag van de maand ingaan en je krijgt dan ook je nieuwe bundel op die dag en niet per se op de 1e van de maand.

Reageer