Beantwoord

Wanneer gaat mijn nieuwe abonnement in?

Beste mensen, 

Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon binnen gekregen met abonnement. Maar wanneer gaat mijn abonnement in? Want heb nu 1g nog over en krijg volgens mijn abonnement unlimited data

Graag serieus antwoord

Groeten, Jimmy

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 mei 2020, 20:43

@Jimmy015 

20/21 september zal je nieuwe abonnement pas starten.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jimmy015 

Bij unlimited data heb je 5GB dagtegoed en daar begin je elke dag mee. Mocht je 5GB op raken dan kun je oneindig 1GB aanvullers aanvullen.

Voor de zekerheid kun je in de app of My T-mobile kijken welk abonnement je nu hebt.

Hallo @Jimmy015 

Bij unlimited data heb je 5GB dagtegoed en daar begin je elke dag mee. Mocht je 5GB op raken dan kun je oneindig 1GB aanvullers aanvullen.

Voor de zekerheid kun je in de app of My T-mobile kijken welk abonnement je nu hebt.

Ik heb nog steeds 10gb abonoment volgens my 't-mobile maar ik zie nog geen unlimited data

Reputatie 7
Badge +15

@Jimmy015 

Heb je verlengd via bijvoorbeeld Belsimpel of Mobiel? Je ontvangt daar het toestel al eerder en je nieuwe abonnement gaat pas in na de einddatum van je huidige contract.

@Jimmy015

Heb je verlengd via bijvoorbeeld Belsimpel of Mobiel? Je ontvangt daar het toestel al eerder en je nieuwe abonnement gaat pas in na de einddatum van je huidige contract.

We hebben het verlengt vie mobile.nl

Reputatie 7
Badge +15

@Jimmy015 

Dan heb je het toestel dus eerder ontvangen en gaat je nieuwe abonnement in na de einddatum van je huidige contract.

Ik kan 3 dingen aanklikken oud huldige en nieuwe ik laat je huidige en nieuwe zien 

@Jimmy015

Dan heb je het toestel dus eerder ontvangen en gaat je nieuwe abonnement in na de einddatum van je huidige contract.

Reputatie 7
Badge +15

@Jimmy015 

20/21 september zal je nieuwe abonnement pas starten.

Dat klopt niet, er staat bij het nieuwe dat het abonnement direct start zodra de bestelling ontvangen is met einddatum 20 september 2022, hij zou dus nu direct moeten ingaan.

Staat ook boven, passen we automatisch aan zodra je toestel geleverd is.

Dus is nu even wachten tot dat automatisch ook gaat zijn werk gaat doen, denk dat het maandag of dinsdag zal zijn als de vervoerder het heeft doorgegeven dat het nieuwe contract is getekend.

Reputatie 7
Badge +15

Het ene deel van de bestelling is het toestel en het andere deel het abonnement, zodra deze geleverd dus op 20/21 september dan is de bestelling geleverd. Er kon dus ook gewoon deze datum staan bij begindatum.

Reageer